Gözlerimi açamıyordum.Her tarafım acıyor ve ağrıyordu.Ve bu koku.Hastanedeydim.Ama neden buraya gelmiştim ki?En son bana ne olmuştu?Artık gözlerimi açmalıydım.Gözlerimi yavaş yavaş açarken yanımda kıvrılmış tüm masumluğuyla uyuyan bir Eren vardı.Bu çocuğun evi yok muydu?Neden her seferinde kendimi Eren'in yanında buluyordum ki.Anılar gözümün önüne yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.Eren gittikten sonra ben tv açacağım zaman arkamdaki karartı ve mutfaktan gelen sesle beraber mutfağa gitmiştim.Siyah kapüşonlu,uzun boylu ve zayıf birisi üstüme doğru geliyordu.Hep siyah giyinmişti.Sanki ben senin ecelinim der gibi.Yüzü görünmüyordu.Oturma odasında ona vazoyla vuracağım sırada bıçak çıkartıp karnıma doğru hareket yapmıştı.Elimi karnıma koyduğumda kan aktığını görmüştüm.Ve beni kan tutuyordu.Dayanmalı ve ona karşı gelmeliydim ne olursa olsun.Ona karşı gelmeye çalışırken anladım ki daha fazla dayanamayacaktım.Bir anda dizlerimin üstüne düşmüştüm.O kişi kaçmaya başlıyordu.Eren gelmeden bir an önce gitmesini umuyordum.Eğer bu kişi benim belamsa başkalarını bu işe alet etmek istemiyordum.Kanımı görünce daha fazla dayanamamış ve bayılmıştım.Ama şuan bir hastanedeydim.Eren'i uyandırmalıydım.Tamam şuan güzelce uyuyordu ama her tarafım acıdığı için onu kaldırmam gerekiyordu.
Eren!Eren!Eren,hadi kalk.
Hııı
Eren hadi ya.Ben çok kötüyüm.
Bir anda yataktan fırlamıştı.Tamam kötüydüm ama uyuyan bir insanın bu hızla yataktan kalkması kötüydü.Annem hep yataktan hızlı bir şekilde kalkarsam başımın döneceğini söylerdi.
Bade!İyi misin?Noldu sana dün?
"İyiyim Eren.Sadece ağırlık yaptığından dolayı biraz karnım acıyordu."
Eren'den pek haz etmesem de onu seviyordum en azından bana abimin davrandığı gibi davranmıyordu.Neyse ya Eren'e anlatmalıydım olanları.
************
Eren'e olayları anlatmıştım.Belli etmese de endişelendiği ortadaydı.Gözlerinden anlıyordum.Şimdi ise hastane odasında tek başıma oturuyordum.Eren mi?Eren bu anlattıklarımdan sonra kapıyı çarpıp çıkmıştı.Telaşlıydı.Şuan canım sıkılıyordu.Hayır neden gitmişti ki ben bu haldeyken.Yapacak bişey yoktu.Telefonumu elime aldım ve en sevdiğim gumball&darwin izlemeye başladım.Bayılıyordum bu çizgi filme.Büyüdük diye çizgi film izlemeyecek değiliz heralde.Kaç bölüm izlemiştim bilmiyorum ama kafamı kaldırdığımda kapıda beni izleyen bir Eren bulmayı beklemiyordum açıkcası.Benim onu farkettiğimde gülerek yanıma geliyordu.Sen gülme be çocuk.Yanımdaki koltuğa oturdu ve bana döndü.
"Bade sen ne izliyordun öyle hararetli hararetli?Hem izlerken gülüyordun da.""Çizgi film izliyordum Eren.Sen nereye gittin beni bırakıp ve neden beni izliyosun ki?Belki rahatsız oluyorum?"
"Emin ol Bade rahatsız olsaydın bana kızardın ve şuan trip atmazdın.Sadece dışarı çıkmıştım hava almaya.Çok mü üzüldün yoksa seni bıraktığım için?"
"Saçmalama Eren ya.Ne üzülcem--
Kapı tıklamasıyla lafım yarım kalmıştı.İçeri giren hemşire gülerek bize doğru geliyordu.
"Evet pansuman saati"
Eren koltuktan kalkıp hemşireye yer veriyordu.Hemşire yarama baktı ve yeni bezler yapıştırdı.Biraz acımıştı ama bunu belli edemezdim.Hele Eren'in yanında hiç belli edemezdim.Hemşire pansumanı yaptıktan sonra yarın akşam taburcu olabileceğimizi söyledi.Hastaneleri sevmiyordum ve yarına kadar dayanabilirdim.Ama burdan çıktıktan sonra ne yapacaktım?Eve gidemezdim abim döverdi.Arkadaşım da yoktu.
"Eren beni burdan çıkınca otele bırakır mısın?""Saçmalama istersen Bade.Ne oteli ya ben sana bakarım.İtiraz istemiyorum."
"Ama eren-"
"Bade!Yarın bana gidiyoruz ve bende kalıyorsun."
"Eren hep sende kalamam ya"
"Kalırsın bişey olmaz."
İtiraz kabul etmiyordu.Aklıma bişey de gelmiyordu.Peki Eren ne diyorsa o.Biraz daha çizgi film izleyim o zaman yoksa Eren'le konuşurdum.
Kaç yaşımda olursam oluyum galiba bu çizgi filmden bıkmayacaktım.Ama yorulmuştum.İzlemeye devam ederken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Merhaba arkadaşlar.Uzun süre oldu yazmayalı farkındayım.Okul ve dersler varken vaktim olmuyor ama yarıyıl tatilinde de yazmaya devam etmeyi düşünüyorum.Geç olduğu için kusura bakmayın.Umarım beğenirsiniz.Sizi seviyorum😘❣️
Yorum&Oylaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüya Gibi
RomanceAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen kızın hayatı...