-Aynı gün-
Taehyung ağzına diktiği 8. bardağı da bitirdikten sonra 9. yu almak için elini uzattığında yeşil saçlı bir ucube tarafından tutulan eline baktı.Ne yapmaya çalıştığını henüz çözememiş olan Taehyung meraklı bakışlarla yeşil saçlı çocuğa baktı.Saçları uzun ve su yeşiliydi.Yüzü ise oldukça beyaz ve solgundu.
"Ne yapıyorsun?"
"Sadece..Biraz fazla içtin dostum."
"Bu sana kalmış birşey değil.Şimdi,beni rahat bırakırsan çok sevineceğim."
Diyip önüne tekrar döndüğünde çocuk garip bir şekilde bakıyordu.Taehyung daha fazla dayanamayıp tekrar yüzünü yeşil saçlıya çevirdi.
"Ne var?"
"Canım sıkılıyor ve etrafta bulaşabileceğim bir züppe yok."
"Zengin olduğumu nereden biliyorsun?"
Çocuk Taehyung'a alayla gülümsüyordu.Hafif peltek olan ağzı ona ayrı bir sevimlilik katmıştı.
"Hadi ama,içtiğin şeyler en pahalılarından.Beni aptal falan mı sanıyorsun?"
"Ahh!Git başımdan."
Çocuk vazgeçmemekte kararlıydı.O da Taehyung gibi can sıkıntısını gidermeye çalışıyordu ve bunun için şımarık bir züppeden daha iyi bir seçenek olamazdı.
" Min Yoongi."
Dedi yeşil saçlı olan elini Taehyung'a uzatarak.
Başta ikilemde kalsada elini sıktı Yoongi'nin.
"Kim Taehyung."
"Bu kadar içmene sebep olan nedir Kim Taehyung?"
Yoongi'nin sorusu karşısında Taehyung sadece gülümsemişti.Hayatına ilginç biri katmak istiyordu ve Yoongi kadar iyi bir seçenek bulamazdı.
"Sadece...Bir arkadaşa ihtiyacım var."
9. Bardağı da bitiren Taehyung Yoongi'ye dönüp sahte bir gülümseme yerleştirdi suratına.Yoongi ise beklemediği cevapla ne söyleyeceğini düşünüyordu.
"Ne dersin Yoongi?Benimle arkadaş olmak ister misin?"
Yoongi Taehyung'un suratında oluşan şeytani gülümsemeden ürpermişti.Normalde korkak biri değildi.Polisle uğraştığı bile olmuştu ama...Bu çocuk tam anlamıyla,korkunçtu işte.
Tek eğlenmek isteyen Yoongi değildi....
"Evet,seninle arkadaş olmak isterim.Kim Taehyung."
Almayı beklediği cevapla gülümseyen Taehyung dostuna da bir bardak şarap istedi.Yoongi bardağı bir kere de bitirdikten sonra ayağa kalktı ve Tae'yi çekiştirdi.
"Hadi.Canım sıkıldı.Gidelim artık."
Taehyung başını salladıktan sonra ayağa kalktı.Yoongi ise o kadar içtikten sonra nasıl hala bu kadar ayık olduğunu merak ediyordu.
"Nasıl sarhoş olmadın?"
"Alıştım."
Yoongi'nin tüm planı alt üst olmuştu.Bozguna vermemek için yürümeye devam etti.
Taehyung'un arabasının önüne geldiklerinde Tae etrafı gözledikten sonra Yoongi'nin vücudunu sertçe arabasına yasladı.Omuzlarından sıkıca tuttu ve kulağına eğildi.
"Benimle neden arkadaş olmak istediğini biliyorum seni sürüngen kılıklı hırsız.Seni tanıyorum,kuzenimi ilk çamaşırına kadar soyan Min Yoongi."
"K-kim??!!Kuzenin k-kim??"
"Kim Seok Jin!Gerçekten sana kanacak kadar aptal mı duruyorum ordan."
Yoongi kıkırdadı.Burda tek güçlü Tae değildi.
"Ne?Neye gülüyorsun sen?!!"
"Bu kadar aptal olmana."
Dedi ve gülmeye devam ederek cebindeki çakıyı Tae'nin karnına sapladı.Tae'nin beklemediği tepki karşısında yapabildiği tek şey ise Yoongi'nin suratına şaşkınca bakmaktı.
Yoongi çakıyı tekrar çıkarıp Tae'yi yere itti ve sırtına sert bir tekme atarak yere uzanmasını sağladı.
"Ne kadar da aptalsın Kim Taehyung!Hırsız olan herkes,yanında keskin birşeyler bulundurur.Umarım bu dersi güzelce dinleyip anlamışsındır."
Taehyung yerde karnını tutup acıyla inlerken Yoongi ise etrafına göz gezdirip izleyen kimse olmadığından emin olunca koşarak uzaklaştı.Yalnız birşeyi gözden kaçırmıştı.Biraz ötede onları siyah bir arabanın arkasından izleyen çocuğu.
Çocuk Yoongi'nin gittiğinden emin olunca koşarak Tae'nin yanına geldikten sonra önünde diz çöktü.
"Hey!Iyi misin?"
"Ihmm!!Sence?!!Ahh!"
Tae inlemelerinin arasından zorlukla konuşmaya çalışırken çocuk saçlarını karıştırıp aptallığına küfretti.
"Anahtarlarını ver!Hastaneye gitmeliyiz."
Tae elindeki anahtarları çocuğa uzattıktan bir süre sonra bayıldı.Çocuk Tae'yi kucağına alıp arabaya bindirdi ve hızla sürmeye başladı.Aynı zamanda da aşık olduğu çocuğun nasıl biri olduğunu duyduğunda yaşadığı hayal kırıklığını ve korkuyu düsünüyordu.Yoongi böyle birine hiç benzemiyordu ama...Bu gece gördükleri rüya olamazdı.Jungkook arabayı sürerken Tae'nin iyileşmesi ve tüm bunların rüya olması için dua ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY OWNER(VMIN -SMUT-)
Fanfiction-Bırak beni.Artık gitmek istiyorum,lütfen Taehyung. -Buna izin veremem Jimin.Ben senin sahibinim ve sen sahibinin her istediğini yapmak zorundasın.