Miss You

794 31 5
                                    

Author saja letak gambar tu biar korang angau hahaha btw lagu Boom Boom Seventeen memang daebak!! First time dengar author dah suka sama macam lagu Aju Nice.Jeonghan dah hensem rambut pendek dia tambah lagi Jun

Jeonghan dah hensem rambut pendek dia tambah lagi Jun

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

OMG JUNN!!!! gila author lepas ni hahaha apapon

Happy Reading 💕

Normal POV

Hanna membuka langkah ke arah bilik air selepas kejadian tadi,senyuman tidak hilang dari bibirnya.Setelah selesai berendam Hanna mengambil sehelai dress mini berwarna pink lembut lantas menyarung dibadannya.Rambutnya disisih agar rapi dan bibirnya dioles sedikit lipbalm,kulit Hanna yang dianugerahkan kulit seputih susu itu menatap wajahnya dicermin."Not bad"gumam Hanna.

Dengan langkah perlahan Hanna turun melalui tangga dan matanya tertumpu pada sosok namja didapur yang sedang memasak,Hanna tersenyum lalu memeluk sosok itu dari belakang."Masak apa?"Tanya Hanna.Orang yang dipeluk hanya terdiam kaku kerana tindakan Hanna.Lantas Minghao memusingkan badannya menghadap Hanna lalu memeluk pinggang Hanna.Hanna hanya membenamkan mukanya didada Minghao untuk mencium perfume yang digunakan oleh Minghao.'Lavender'bisik Hanna

"Hanna,waeji?Kenapa tiba-tiba manja ni?"Tanya Minghao sambil mengusap kepala Hanna."Anio,saya tiba-tiba rasa rindu dekat awak"Jawab Hanna lalu menatap wajah Minghao."Hahaha,ingatkan apa tadi apapun kalau awak nak terus peluk saya,peluklah saya nak letakkan nasi goreng tu dekat pinggan dulu.Awak mesti laparkan?"Hanna hanya mengangguk laju.Minghao tak tahan dia mencubit pipi Hanna perlahan.

"Macam mana sekolah?Okay?Ada yang buli?"Tanya Minghao bertubi-tubi.Hanna hampir tersedak pantas mencari air.Minghao menghulurkan air yang berada disebelahnya "Makan perlahan-lahanlah kan dah tersedak,awak ni"Minghao memandang Hanna."Habistu awak tanya soalan punyalah bertubi,terkejut saya tau"Kata Hanna memandang Minghao dengan Deathglare-nya."Hehehe mian"Minghao tertawa kecil."Okay jugalah,not bad,buli tu belum tapi hampir"diakhir kata suara Hanna hampir tidak didengari."Hampir?Siapa buli awak?Bagitau saya"Tanya Minghao memandang Hanna dengan wajah terkejut.

"Ani,ermm takpalah lupakan btw hao-ya,hari ni saya nak lawat dia boleh?"Tanya Hanna sambil menyuap nasi kedalam mulutnya."emm?lawat?lepas ni?"Tanya Minghao pula.Hanna hanya mengangguk."Okay,saya nak ikut lagipun saya pun rindu dia"Kata Minghao lalu tersenyum.Hanna tersenyum dengar kata-kata Minghao."Bila nak pergi?"Tanya Minghao kepada Hanna."Ermmm lepas makan?"Hanna memandang Minghao."Okay"Jawab Minghao sambil menyuap nasi kedalam mulutnya.Hanna hanya tersenyum melihat Minghao

Normal POV End

Hanna POV

Selepas siap sahaja makan,saya dengan my beloved husband mestilah Minghao xD bersiap pergi ke suatu tempat."Hanna" panggil Minghao."ye saya?"Saya memandang Minghao sambil terkebil-kebil."Saya panggil awak dari tadi,takkan tak dengar"Jawab Minghao lantas duduk bersebelahan kerusi yang saya duduk."Ouh jinja? Mianhae,saya tak dengar"Saya hanya boleh menunduk."Kajja"Kata Minghao sambil menarik tangan Hanna.Awak buat saya terlalu selesa dengan awak Minghao,saya rasa serba salah sangat."Hanna waeyo?Ada masalah ke?"Minghao merapatkan mukanya dengan Hanna."A-anio,ania naneun gwenchana"Saya memberikan senyuman terbaik saya.Mian hao-ah,saya terpaksa tipu."Geurae?ermm kalau mcm tu kajja"Minghao hanya tersenyum melihat Hanna.

Hanna POV End

Normal POV

"Hiks hiks unnie"Hanna melutut melihat kubur dihadapannya.Tertera nama Oh Hanni dikubur tersebut.Siapa Oh Hanni?Dia adalah kakak kembar Hanna yang meninggal 5 tahun lepas akibat kemalangan.Sepanjang berada disana Hanna tidak berhenti mengalirkan air matanya.Kehilangan kakak kembar terasa berat dihati dia,dia tak rela.Kenapa kakak dia pergi dulu?Kenapa tinggalkan dia seorang diri kerana selama ini Hanna cuma ada Hanni.Hanya Hanni yang menemani dia sehingga suatu hari,kejadian yang takkan pernah Hanna lupakan dalam hidup dia,kejadian yang meragut nyawa kakak kembarnya dari dunia,dari kehidupan dia.

~~~~~~~Flashback~~~~~~~

5 Tahun Lepas

"Unnie!!!!"Jerit Hanna ketika mengejar kakaknya."Andwaee!!!Unnie taknak!!Nanti kamu belasah unnie,macamlah unnie tak tau perangai kamu tu!!!"Jerit Hanni sambil berlari meninggalkan Hanna."Aniooo!!Omma suruh balik!!Bahaya dekat sini!! Hahhh... hahh..."Hanna berhenti mengejar Hanni dan mula mengaturkan nafasnya."Jinja??Kamu tak tipu?"Tanya Hanni sambil mendekati Hanna dan tanpa sedar dia sudah berdiri disamping Hanna."Nae,saya tipu"Jawab Hanna lalu memeluk Hanni.

"Yahhh!!Oh Hanna!!keumanhae!!"Jerit Hanni sambil cuba melepaskan pelukan Hanna darinya."Andwae,Shireoyo"Hanna makin menguatkan lagi pelukannya."Yahh,keumanhae,unnie dah sesak ni"Hanni menepuk bahu Hanna."eoh mianhae"Hanna melonggarkan pelukannya."Yahh lepaskanlah,jebal eoh?"Kata Hanni sambil membuat puppy eyes yang agak tak menjadi pada Hanna."Hahahah shireo"Hanna mengenggam tangan Hanni."Kajja balik,nanti omma risau"Sambung Hanna.

Sedang mereka berdua berjalan tiba-tiba ada seseorang menolak Hanni yang kebetulan berada ditepi jalan.Keadaan jalan raya yang agak sesak membuatkan nyawa Hanni berada dalam keadaan bahaya."Unnie!!!"Jerit Hanna ketika kakaknya sudah berada ditengah jalan dan ketika itulah "TONNN!!! TONNNN!!! BUKKKK!!" Hanni dilanggar oleh sebuah lori yang kebetulan lalu disitu.Lantas Hanna berlari mendapatkan Hanni dan memangku kepala Hanni."Unnie ireonawa eoh,janganlah main-main,bangunlah unnie"Hanna memeluk badan Hanni lalu mencium kepalanya."Han-Hanna yahh keum-manhae eoh,naneun gwen uhukk uhukk erhmm gwenchana"(author tak tau mcm mana nak buat bunyi batuk so jadilah mcm tu xD *author spoil mood sedih,ye tau HAHA ok sorry sambung balik*)

"Anio unnie,unnie kena kuat,jebal jangan tinggalkan Hanna sesorang,cuma unnie je yang Hanna ada jebal unnie"Hanna menangis teresak-esak memeluk Hanni."Ani,Hanna ada Minghao dengan Hanna"Jawapan Hanni membuatkan Hanna terdiam."Bwo??Minghao?Unnie,tapi Minghao tu kekasih unnie,kenapa?"Tanya Hanna menatap Hanni tak percaya."Dia akan faham,unnie nak-nak kamu kawin dengan Minghao,jebal penuhi permintaan unnie"Kata Hanni membuatkan dunia Hanna seperti runtuh.

"Bwo?Hanni"Kata seseorang lantas Hanna memalingkan mukanya dan terlihat Minghao disitu."Hao-ya,bolehkan awak penuhi permintaan saya?Jebal.Jagakan adik saya demi saya"Kata Hanni sambil memegang tangan Minghao.Agak lama Minghao terdiam tapi akhirnya "Baiklah,kalau itu yang awak nak"Jawab Minghao.Hanna memandang Minghao tak percaya.

"Han-na,mianhae,maafkan unnie,jebal mianhaeyo"Kata Hanni perlahan-lahan sebelum matanya tertutup,tidur buat selama-lamanya,tak akan bangun tetapi bibirnya menguntumkan sebuah senyuman terakhir dan matanya menitiskan air mata.Hanna cuma boleh menangis melihat pemergian kakaknya yang tercinta

~~~~~~~End Flashback~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~Tbc~~~~~~~~~~~~~

What do you think about this chapter?? Author rasa mcm dah kelaut hahaha.Apapon hope korang suka and sorry sbb lama nak publish cerita sbb lately author busy *Blackmoon* Tahun depan tak taulah boleh publish ke tidak,sbb maybe author masuk asrama.Of courselah author 15 otw 16 . Hope author dpt masuk mrsm or kisas doakan author ye thanks *flying kiss* ok lah see you soon vote and comment jangan lupa recommend pd yang lain gagaga author tak tau malu ( ^ω^)

My Husband Is An Idol || X.M.H || SEASON 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora