#8 Parta

144 12 7
                                    

Na chodbě se spolu bavili o jejich společné vášni: Hudba. Zjistili, že mají stejný hudební vkus, za což byla Konno opravdu ráda. Na té původní škole (TPS) totiž nebyl snad nikdo, kdo by poslouchal Metál. Snad kromě Kondyho, ale ten odešel a vyměnil Askiny za Marshmellow. Na TPS byla kvuli jejímu hudebnímu stylu trochu odsuzovaná. Říkali jí, že nechápou, jak může poslouchat to blití do mikrofonu, ale ona nedávala mrd a zůstala u své ,,kvalitní hudby".
Došli spolu ke dveřím od jídelny a Mai gentelmansky otevřela Konno dveře. Konno ale nechtěla jít první, protože jí to její stydlivost nedovolila.
Mai: ,, Víš že mě už z toho držení dveří bolí ruka?"
Konno: ,, Promiň, je to hezké gesto, ale já jít první nechci"
Mai: ,,Jak myslíš", prohlásila a vešla dovnitř. Konno ji následovala jako ocásek.
V jídelně byl nával lidí. Někteří lidé seděli, ale většina stála v řadě a čekala na jídlo.
Konno: ,,Támhle je Kondy"
Mai: ,, Který to je?"
Konno: ,,Ten blonďák s taškou na jednom rameni"
Mai si vzala tác.
Mai: ,,Teď sleduj, jak se to dělá!"
Mai obešla celou frontu až ke Kondymu, který byl uprostřed.
Mai: ,, Díky že si mi držel místo Kondy"
Kondy nechápal, ale pak zahlédl Konno na konci řady. Došlo mu, že přišli spolu.
Proto zamrkal na Konno, aby jí naznačil, že má přijít k němu. Konno pochopila a pomalu se s tácem vydala do půlky řady. Stoupla si mezi Kondyho a Mai. Na těch, kteří stáli v vzadu šlo vidět, že jsou na ně celkem naštvaní, ale Konno to nějak nevadilo, hlavně že nemusela čekat tak dlouho. Nandali si Hamburgery na uvítanou a šli si sednout. Mai už z dálky mávala na pár dívek okupujících stůl v pravém rohu jídelny. Všichni tři přišli ke stolu a Mai Kondyho a Konno představila.
,,Ahojte holky, takže, tohle je Kondy a Konno. Tohle je Lea a Kate," všichni si sedli a začali se seznamovat.
Lea je moc pěkná, a milá co se tíče jak chování, tak vzhledu. Má krásné zlatohnědé oči. Hodně se zajímá o hudbu. Celá její rodina prý hraje na hudební nástroje. Ona sama hraje na housle a na piáno. Pustila mi svojí nahrávku Heatness od TøP a vážně jí to moc šlo.
A Kate byla hodně přátelská. Všem nám říkala kámo, i když jsme se nikdy před tím neznali. Konno měla pocit, že konečně někam zapadla. U stolu řešili hlavně svoje základky. To nebylo tak těžké na zapamatování, protože všechny, včetně Mai, chodili na jednu a tu samou tady v Akanawě. Tam se seznámili už.. odjakživa. Už od první třídy. Během toho co jsme se vsichni bavili, tak Kondy rozjel konverzaci na téma: E-cigarety. Říkal tomu ,,vajpky" nebo ,,inhalátory", i když to mělo od inhalátoru hodně daleko.
,,Holky, vy to nechápete. Když mám vapo, tak nekouřim. Je to jen vodní pára. Narozdíl od cigaret neobsahuje nikotin, ani oxid uhelnatý, ani dehet, takže tam není nic, co by vám mohlo škodit," vysvětloval Kondy.
,,Aha, tak to jsem nevěděla", řekla Konno, ,,Kolik to vlastně stojí ?"
,,Rozhodně míň, než normální cigarety"
Kondy vyndal svoji vapku.
,,Tahle stála 800,- a náplně pořizuju za 100,- na celý měsíc, možná i míň"
Mai: ,,Já bych to chtěla celkem zkusit"
Stejně tak to potom chtěla i Lea a nakonec všichni včetně Konno. Proto dojedli ty obří hamburgery, odnesli tácy a jelikož už měli volno, tak šli s Kondym pryč. Na chodbě se oblékli a sešli se venku pod schody u školy.
Kondy: ,,Tak děti, doufám, že jste všichni a můžeme jít"
Mai: ,,Neměj kecy.. všichni jsme stejně starý," usmála se.
Kondy: ,, Já vim, jen si dělám prdel"
Všichni následovali Kondyho, který je vedl. Šli všichni vedle sebe a kecali o blbostech. Vypadali jako tlupa zombie z Walking Dead. Došli před park, okolo kterého tehdá Konno projížděla na skatu. Prošli velkou zlatou bránou, která vypadala opravdu hezky. Na hořejšku brány bylo Japoky n napsáno: ,,Jako andělé na neby i vy rozevřete křídla a leťte k lepším zítrkům".
Konno se to moc líbilo, i když na motivační citáty moc nebyla. Zastavila se před bránou zatímco ostatní pokračovali v chůzi. Z kapsy si vytáhla černý centrofix a napsala si tuto větu na ruku. Měla moc hezké písmo, když se snažila. Rozeběhla se aby dohnala ostatní. Když k nim přiběhla, tak se jí Neko zeptala proč zastavila.
Konno: ,,To je jedno, jen jsem si něco chtěla zapsat"
Došli na místo, kde byli všude okolo stromy a uprostřed stál údajně starý meteorit. Tomu místu říkali ,,Kámen" nebo ,,Šutr" nebo ,,Balvan" a tak podobně. Všichni si sedli vedle sebe tak, že se opírali o kámen a zároveň na sebe viděli.
Kondy vyndal svojí elektronku, doplnil ji liquidem a nechal ji všem kolovat.
První jí dostala Mai. Potáhla si a začala zběsile kašlat. Byla roztomilá i když malém umřela na udušení teda.. alespoň tak nějak to vypadalo.
,,No do pr*ele.. vždyť je to strašně silný. To se prostě nedá", zařvala na Kondyho potom, co přestala kašlat.
,,Ja nemůžu za to, že vapuješ poprvý. Ale to se stane každému, když to nikdy před tím neměl", řekl Kondy a poplácal ze srandy Mai po hlavě jako malé dítě které udělalo svůj první dokonalý bobek.
Vapka putovala dál a každý se zakašlal. Dorazila až ke Konno, která ovšem taky neodolala. Potáhla si z plných plic a vypustila velký oblak, který vypadal jako mráček na nebi, který se pomalu rozplýval. Všichni se na Konno koukali s otevřenou pusou.
,,Hustý.. Jakto, že nekašleš?", zeptala se Lea.
,,No.. když žijete celých 16 let v domě, které smrdí jako hospoda, tak si plíce časem zvyknou na všechno", prohlásila Konno, zvedla jedno obočí a egoisticky si potáhla znovu.
.
.
.
.
.
.
.
Tak jo.. řekl jsem si, že by to mohlo byt trochu delší, a tak tady máte další část, kterou si většina z vás jen zobrazí a vysere se na čtení.
Část bych chtěl věnovat těm, kteří prostě toužili po přidání do příběhu, neboli: Leontýnka a Kačenka  :3 Díky všem, co mě podporují ve psaní ^°^

Konno's LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat