cok fazla onemsemeyin

12 3 0
                                    

Gozunde  büyütme kimseyi, hiç gitmeyecekmis gibi gelmesine musade etme, hic gelmemiş gibi, hic sevmemiş gibi giderler.
Etrafınızdaki herşey siz varsiniz diye değerli unutmayın....
Haddinden fazla değer yüklemesi yapmayın hiçbirşeye, ne sevdiğinize ne kopeginize, ne arkadaşınıza,,, değer komasına girerler sonra :)
çiçek suyu seviyor diye hergun sularsanız curutursunuz o güzelim bitkiyi arada bi ışık, arada bir güneş değsin yapraklarina... hatta bazen rüzgara bırakın guclensin duruşu dökülsün kurumuş yaprakları şöyle bir silkelensin...
Abartıyoruz galiba ne oldum delisi derler ya onun gibi birşey iste komaya sokmadan vazgecmiyoruz yada karşı taraf komalık olunca seker hastaları gibi kesiveriyorlar şekeri... e onlarda haklı bıktırıyorsak ne yapsınlar değil mi? Kacmak kurtuluştur diyerek yavaş yavaş kayboluyorlar hayatimizdan. Sonra depresif geceler, güneşsiz sabahlar, yıldızı olmayan ayı parlamayan geceler...
Ne yaptın çok değer vermekten başka? Neden gitti?
Söyledim ya deger komasina soktun kendini unuttun, senin de sevilebilecek bir varlık olduğunu unuttun ve o kadar şımarttın ki onu kendini sevdirmeyi unutturdun. Egosu 1500 olarak gitti senden öyle çok önemsedin ki onu dünyanın merkezi sandı kendini, seni herkeslestirdi herkes onun etrafında pervane sandı ve gitti.... herkes o'nu sen gibi sevecek sandı ve sevgisi olmayan sevişmelere gitti

Kendinizi hafife almayın siz varsiniz diye değerlidir bazı şeyler yoklugunuzda anlamlarını yitirir ;)

Aşk Geldi Hoş Geldi..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin