És gondolataimat megzavarta az ajtó nyílása, ahol az előbb említettek léptek be.. Egymás kezét fogva?! Nem akartam hinni a szememnek.. Fogalmam sincs, hogy miről maradtam le. Vagy a többiek sem tudnak róla..?
Yoora felköszöntését és az ajándékok átadását még kibírtam, de már a kajálásnál felmentem a "szobámba".. Nem bírtam azt nézni, hogy Ők együtt vannak.. Szórakoznak.. Enyelegnek.. Ezt az egészet nem bírtam.. Be kell vallnom, hogy fájt látni, hogy Jungkook mással van, nem pedig az én oldalamon áll.. Fájt.Elterültem az ágyon, a sötétben csak a hold fénye világított be az ablakon, de a félhomályban még így is láttam a bútorok körvonalát. Lehunytam szemeimet, és hagytam, hogy az álom magába szippantson. Az illúzió világában minden oly valósnak tűnt.. Mintha a Mennyországban lennék, ahol senkinek nem kell semmi miatt aggódnia.. Ennyi szépsége van az életnek.. Meg talán még a gyerekkor.. De azon kívül semmi.
Éreztem, ahogy elkezdek könnyezni gondolataimon..
Öt éves koromban mindig is felnőtt akartam lenni. Azt hittem, hogy milyen jó lesz majd tizenévesnek, utána gyorsan felnövök, lesz egy hatalmas házam, háziállatom és minden, amire vágyok.. És rá kellett ébredjek ez nem így van. Keményen meg kell dolgoznom mindenért, amit el szeretnék érni az életemben. Fájt. De ez az igazság, ami ellen nem tudok tenni semmit..Másnap
Reggel, mikor felébredtem, ugyan úgy, ugyan ott találtam magam, ahogy tegnap este ledőltem az ágyra. Vajon a többiek hol vannak..? Hjaj, remélem tegnap nem ittak sok alkoholt.. Mert ha igen, akkor a ma biztosan másnaposak lesznek, az pedig nem túlzottan jó állapot.
Kikászálódtam az ágyból, és kinyitottam az ablakot, hogy jöjjön be egy kis friss levegő. Elindultam lefelé a konyhába. Mondanom sem kell, hogy már itt műanyag poharak voltak össze-vissza, ja meg Hopie-t láttam, aki a földön ült, és a falnak dőlve aludt. Elmosolyodtam, és tovább indultam.
Egy-két lépés után a nappaliban találtam magam, ahol társasjáték fogadott a földön, és rengeteg alkoholos üveg a dohányzóasztalon. Ja, meg a sörös dobozokat se hagyjuk ki.. Abból is volt egypár.
A kanapén pedig megpillanthattam, ahogy Suga fekszik, és mellette ülve alszik Jin meg Rapmon.. Hjaj, csak a testvéremet, meg Jungkookot találnám meg végre.. Félek hogy olyat tettek amit nem lett volna szabad.. (remélem tudjátok, hogy mire gondolok)
Tovább haladtam a konyha felé, ahol Jimin feküdt az asztalon, és rajta pedig Tae?! Asszem V-t jól ki kell majd faggatnom a tegnap este történtekről.. [...] Már mindenhol kerestem Jungkookékat, de nyomuk sincs.. Az utolsó ötletem az a maknae szobája volt.
Lassan elindultam felfelé a lépcsőn, majd mikor az említett személy szobájához értem, rátettem a kilincsre a kezem.. Nem mertem kinyitni.. Mi lesz, ha olyat látok, amit nem lenne szabad..? Félek, hogy akkor már tényleg megőrülök... De meg kell tennem.. Nem lehetek ilyen szerencsétlen.. Gyerünk Nari, menni fog.. Hjaj, olyan mintha kivégzésre készülnék..
Végül erőt vettem magamon, és kinyitottam az ajtót, majd bekukucskáltam a kis résen..
Amit láttam, lesokkolt. Egyszerűen köpni nyelni nem tudtam.. Nem hiszek a szememnek.. Tudtam, hogy nem kellett volna benyitnom.. A sírógörcs is kerülgetett.. Meg akarok halni..
YOU ARE READING
Beautiful [Befejezett]
Fanfiction× Főszereplők: - Nari (Kim NaRi) - Jungkook - Jimin - Taehyung × Tartalom: Nari húga Yoora, kedvenc bandája a BTS.. Úgy tervezték, hogy holnap ketten mennek el a fanmeeting-re, bár Nari nem army, szóval csak kísérőként lett volna jelen a...