Tudtam, hogy nem kellett volna benyitnom.. A sírógörcs is kerülgetett.. Meg akarok halni.
Gyorsan be is zártam magam után az ajtót, és siettem vissza a szobánkban lévő fürdőszobába.. Közben megjelent az előbb látott kép, ahogy Yoora meztelenül fekszik Rajta. Derekuktól lefelé már nem látszódtak testrészeik, mivel eltakarta őket a pléd.
Leültem a hideg padlóra, és csak könnyes szemekkel néztem ki a fejemből, ami hátra volt döntve a falnak.. Nem is tudom mit gondoltam.. Persze hogy a testvéremet jobban szereti.. Pedig még csak pár napja ismeri (!). Nem gondoltam volna, hogy Ő ilyen lesz velem. Azt hittem, hogy észre fogja venni, hogy milyen érzéseim vannak iránta, de ehhez túl vak..
Miért kell ilyen csúnyán végződnie..? Gondoltam, lesz valaki, aki kiment ebből, de sehol senki.. Taehyung szokott még nyugtatgatni, de úgy érzem ez már nem sokáig lesz elég. [...]
Egy-két nap elteltével már be is lett jelentve, hogy Ők ketten járnak.. Én azóta a nap óta nem beszélek velük. Úgy érzem, már semmi közünk egymáshoz, nem érzem túl fontosnak. Taehyunggal és Jiminnel szoktam megosztani gondolataimat, érzéseimet.. Ahhoz képest, hogy Jimin hogy bánt még annak idején Vele, már egyáltalán nem érdekel. Azt hittem, hogy Ő sebezhető, és hogy tényleg félénk, és a többi.. Amiket az Army-k nagy része mondani szokott Róla.. Mondjuk úgy, hogy egyáltalán nem igaz..
A fiúk eddigi élete is haladt tovább, jártak koncertekre, próbákra és fanmeetingekre szintén. Én pedig Yooraval együtt folytattam az iskolánk elvégzését. Sokat tanultam, alig volt időm a srácokkal foglalkozni, de Tae és Chim is egyaránt segített az anyagok elmagyarázásában, és a házik megírásában, persze csak abban, amit ők is értettek.
Az idő telt, és azt vettem észre, hogy nem sok időm van az érettségiig.
Kidolgoztam a tételeket, és még több időt töltöttem a házban, miközben a többiek a kinti programokat tervezték, és szórakoztak.. Yooraval együtt.. Mondanom sem kell, hogy idegesített, igaz..? De miután túl leszek ezen a sok hülyeségen, örülni fogok, hogy nem pazaroltam az időmet olyan programokra, amin Yoora is részt vett.. Felesleges lett volna, mivel úgy is csak elszomorítana a dolog, hogy a húgom Vele jött össze... Hjaj, túl sokat gondolkozok ezen..
Június vége.. Amikor eszméletlenül boldog vagy, mert sikerült letenned az érettségidet! Na én pontosan így éreztem.
Végre! Mehetek haza, és már nem kell ezen gyötrődnöm.. Hál' Istennek..
Holnap van a szülinapom.. Bár nem említettem meg egyik bandatagnak sem, mivel nem szeretem, ha nagy a felhajtás körülöttem.. remélem Yoora sem fogja közölni ezt a többiekkel..
Miután hazaértem, boldogan közöltem a többiekkel, hogy végre vége van a kemény tanulásnak, és most már mehetünk bárhová, mert nem kell tanulnom. Tae és Jimin odajött megszorongatni, amit ők ölelésnek neveztek, bár én levegőt alig kaptam, de viszonoztam cselekedetüket. A többiek is gratuláltak, még Ő is, amit furcsálltam, főleg hogy az utóbbi időben kedvesen viselkedik velem.. Nem értem.. Inkább próbálok nem törődni vele, mert a végén még problémám lesz belőle. [...] Miután még beszélgettünk, meg hasonlók, elmentem fürdeni, majd lefeküdni aludni..
Valamikor az éjszaka közepén felébredtem arra, hogy valami üzenet jött a telefonomra. Elfelejtettem lenémítani, bár túl fáradt voltam ezt megtenni, szóval inkább visszaaludtam, mivel holnap lesz elég időm megnézni az üzenetet..
VOUS LISEZ
Beautiful [Befejezett]
Fanfiction× Főszereplők: - Nari (Kim NaRi) - Jungkook - Jimin - Taehyung × Tartalom: Nari húga Yoora, kedvenc bandája a BTS.. Úgy tervezték, hogy holnap ketten mennek el a fanmeeting-re, bár Nari nem army, szóval csak kísérőként lett volna jelen a...