~ Jungkook szemszöge ~
Telt az idő.. Repültek a hetek, hónapok. Persze az életünk nem állt meg. Ugyan úgy, keményen dolgozunk, mint eddig..
Az egyik nap hívtak minket a kórházból, hogy Nari már kezd jobban lenni.. Végre valami pozitív hír róla.. Eddig csak azt hallottuk, hogy ilyen meg olyan kezelésekre viszik, gyógyszereket adnak neki, és a többi..Remélem nemsokára hazaengedik, már nagyon hiányzik. Sajnálom, amit tettem vele.. Ha belegondolok, miattam történt vele az, ami. Ez a tény rendesen elszomorított, már csak azt várom, hogy végre hazajöjjön. Komolyan, ha ez meg fog valósulni, sosem fogom elengedni. Vigyázni fogok rá. Meg fogom becsülni. Minden szabadidőmet vele fogom tölteni.
~ Két hét elteltével ~
Megint hívtak a kórházból. Olyan frusztráló.. Mindig félek, hogy az orvos azt fogja mondani, hogy romlik az állapota, és hasonlók.
Éppen próbán voltunk, amikor Rapmont hívták telefonon, ahogy az előbb említettem, a kórházból.
Ma is egy jó hírt közöltek velünk! "Nari felébredt!" Hajtogatta folymatosan a leader, és mindenki egyetértett abban, hogy most azonnal be kell mennünk hozzá.
Tíz perc autózás után oda is értünk az épület elé. Az itt dolgozó, idősebb néni szinte már ismert minket, mivel nagyon sokat jövünk látogatni Őt. Szóval köszöntünk a néninek, majd tovább indultunk -na jó, rohantunk- Nari szobája felé. Az orvos éppen akkor jött ki az előbb említett helységből. Halványan ránk mosolygott.:-Ez igen, nagyon hamar ideértek.. Ennyire fontos maguknak ez a lány? -kérdezte a doki halvány mosollyal az arcán.
-A legjobb barátunk. Ha elveszítenénk Őt, nem is tudnánk mit csinálnánk nélküle.. -mondta Jin.
-Értem. Fáradjanak be nyugodtan, az előbb ébredt fel. -mondta, majd el is indult a dolgára.
Lassan benyitottunk az ajtón, majd megpillanthattuk az ágyban fekvő lányt, akit mindannyian szerettünk, kedveltünk.
Nari lehunyt szemekkel pihent. Leguggoltunk az ágya köré, bár volt aki állva maradt. Hallkan szólongattunk neki mire lassan kinyitotta azt a két szép szemét, amivel bárkit az ujja köré tudott volna csavarni.
Az első reakciója az volt, hogy egy kicsit rémülten nézett ránk, majd miután rájött, hogy kik is vagyunk, megnyugodott.
A tagok egyből ujjongani kezdtek, és el is kezdték szegényt faggatni. Nem nagyon tudott válaszolni a dolgokra, de az arcán látszódott, hogy nagyon örült a jelenlétünknek. Már mindenki beszélt vele, csak én nem. Vártam, míg mindenki befejezi a mondanivalóját, majd megkértem a többieket, hogy egy kis időre hagyjanak minket négyszemközt. Miután kifáradtak az ajtón, leültem az ágy mellett elhelyezett székre.:-Szia.. -mondtam halkan.
-Sz-szia.. -szólalt meg Ő is, mire én kezembe vettem az Ő törékeny ujjait.
-Sajnálom.. Ezt az egészet. Remélem meg fogsz tudni nekem bocsájtani. -sütöttem le a szempárom.- Amúgy.. Yoora elköltözött, szóval már alig várjuk, hogy hazaengedjenek téged. -mondtam mosolyogva.
-Jungkook én.. Én nem tudom.. Az az üzenet. Nagyon is jól emlékszek rá.. -suttogta.
-Azt... Azt nem én írtam, hanem a testvéred.. -pillantottam a szemeibe, mire Ő kérdőn nézett rám. -Komolyan.. Bevallotta, hogy elvette a telefonom.
-Értem. Hiszek neked.. -mondta halkan.- Bár.. Azt hittem többet jelentek neked, mint Yoora. -pillantott oldalra, mire lefolyt egy könnycsepp az arcáról.
-Tudod. Ez nem ilyen egyszerű.. De ha tudni szeretnéd, elmondom.. -préseltem össze ajkaimat, közben pedig beletúrtam a hajamba.
-Annak örülnék. -nézett rám.
-Akkor hol is kezdjem..? Én jobban.. Vagyis többet érzek irántad, mint barátság.. Asszem szerelmes vagyok beléd. -sütöttem le szemeim.- Yooraval csak azért voltam együtt.. Mert el akartan terelni a figyelmem rólad.. Mivel Taehyung és Jimin is ugyan így érez irántad, mint én.. És gondoltam, hogy nekik nagyobb esélyük van nálad, mint nekem.. Ennyi. -túrtam bele hajamba, miközben kifújtam az eddig benntartott levegőt. Nari csak nézett maga elé.. Szerintem nem akarta elhinni, amit mondtam, pedig ez tényleg így igaz..
-Hogy mi? Te szeretsz engem? -nézett mélyen szempáromba.
-Ez.. Ez kérdés volt? -vettem fel vele a szemkontaktust.
-Én is szeretlek.. Már régóta.. Tudod hogy fájt nekem a testvéremmel való enyelgésed? A szívem szakadt meg, mikor megláttam, hogy őt ölelgeted..
-Tudom, és sajnálom is. De meg tudnál nekem bocsájtani? Bebizonyítanám, hogy igen is boldoggá tudlak téged tenni.. Persze csak ha te is benne vagy.
-Meg.. Szeretlek Jungkook. -erre a mondatra még én is megkönnyeztem. Felálltam a székből, majd lehajoltam hozzá. Megöleltem, amit Ő viszonzott is. Majd arcainkat miliméterek választották el..
Szemeiben újra láttam a boldogságot.. Újra csillogtak.. Olyan szép volt..
Lassan közeledtem felé, mire Nari már automatikusan lehunyta szemeit. Megcsókoltam. Elképesztően jó érzés volt már annyi epekedés után végre megtenni felé az első lépést..
Miután Nari végre visszaköltözött hozzánk, egy kis idő elteltével elmondtuk a közöttünk lévő kapcsolatot a tagoknak, akik nagyon örültek nekünk. Tae és Jimin szintén. Még gratuláltak is nekem, bár V megfenyegetett, hogyha bántani merem a "hugicáját", akkor vele gyűlik meg a bajom.
Hát, igen.. Ezek után még néha voltak konfliktusaink, de az semmi ahhoz képest, hogy mennyire szeretjük is mi egymást..Vége.
~ Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy ha már a végére értem ennek a könyvemnek is, megkérnélek titeket arra, hogy aki eddig olvasta a sztorim, és tetszett neki, az írja le a véleményét. Elég pár szóban is, csak írjatok valami visszajelzést. Tudjátok nagyon jól esnek ezek a dolgok, és így végül tudatosul bennem is, hogy tényleg egy jó kis sztorit adtam ki "kezeim" közül.
Szóval köszönöm szépen annak, aki végig követett engem ebben a ficimben.
Köszönöm annak, aki bármilyen nyomot is hagyott maga után. 💖
További jó olvasást, és ha szeretnél még tőlem olvasni, lesd meg a profilom, rengeteg sztorim van még! Legalább is szerintem. ^^"
Na de tényleg még egyszer köszönöm az időt, amit rám és a történetemre szántatok, a sok szavazatot és kommentet! Mindent!
Ha valami kérdésetek van felém, nyugodtan tegyétek fel a komment szekcióban! ☺
Annyeonghasayeo! 💖~
YOU ARE READING
Beautiful [Befejezett]
Fanfiction× Főszereplők: - Nari (Kim NaRi) - Jungkook - Jimin - Taehyung × Tartalom: Nari húga Yoora, kedvenc bandája a BTS.. Úgy tervezték, hogy holnap ketten mennek el a fanmeeting-re, bár Nari nem army, szóval csak kísérőként lett volna jelen a...