Nari vagyok, 18 éves. Húgom, Yoora 17. évét járja.. Apukánk már 11 éve elhagyott minket.. Anya, és nagymamánk nevelt fel minket.. Na de akkor vágjunk is bele..
A mai nap egész unalmasan telt, csak Yoora izgulta szét magát, mivel holnap megyünk együtt fanmeetingre, hogy "találkozhassunk" a BTS tagokkal.. Persze azt sem tudom hogy ki kicsoda.. Nem ismerem a bandát, különösebben nem is foglalkoztat. Csak kísérőként megyek el húgommal, aki viszont hatalmas fan, és elméletileg ő egy "Igazi Army".. Legalább is ezt szokta mondogatni.. Napközben segítettünk anyának elkészíteni a vasárnapi ebédet, majd miután megkajáltunk, Yoora fel is ment a szobájába összepakolni a dolgait, hogy aláírathassa és átadhassa a tagoknak. Miután én is megjártam a lépcsősort, bementem a szobámba, ami az előbb említett helyiség mellett helyezkedett el. Lefeküdtem az ágyamra, és bekapcsoltam a laptopomat, amin pedig megnéztem a közösségit, utána pedig rá is kerestem erre a BTS nevű bandára, hogy azért mégis csak képben legyek legalább a tagok nevével... Szóval van Jungkook, aki a csapat maknae-ja.. utána Taehyung, akit V-nek becéznek.. Ki az aki egy betűből álló nevet választ? De úgy komolyan... Na mindegy, tovább görgettem, és megpillantottam Jimint, majd Rap Monstert, aki a leader (vezető) pozíciót töltötte be. Ezek után jött J-Hope, Suga aki a legfőbb rapper a csapatban, és a legidősebb tag pedig Jin. Hát a legszimpatikusabb talán Jungkook.. Aranyosan mosolyog.. Yoora mutatott még régebben pár zenét, azok közül talán az I need u tetszik a legjobban... Meghallgattam még pár nem túl ismertet is, azok közül pedig a Beautiful jött be.. Na jó, úgy döntöttem ennyi elég is lesz, kikapcsoltam a laptopot, és be a tv-t.. Próbáltam elaludni, ez pedig sikerrel is járt. Mikor felébredtem, már 16:24-et mutatott a telefonom órája, szóval megnéztem hogy mi megy a csatornákon, végül maradtam a hiperszuper AXN-on, ahol éppen szerettet "sorozatom", a Teen Wolf ment. Persze leálltam azt nézni... 40 perc elteltével vége is lett, ezek után pedig elkezdtem pakolászni, és takarítani a szobámban.. Két óra elteltével kész is lettem. Szóval körülbelül hét óra volt amikor elindultam fürdeni. Kimostam a hajam, majd megszárítottam, felöltöztem.. Ezek után még segítettem anyának megcsinálni a holnapi kajáját, amit munkába visz, majd el is mosogattam. 21:30 körül lépkedtem felfelé a lépcsőn, bementem a fürdőbe ami ugyebár az emeleten helyezkedik el. Megmostam a fogam, és már mentem is aludni.. Fél órán keresztül csak forgolódtam, és nem tudtam elaludni gondolom én a délutáni "pihenőm" miatt.. Végül sikerült álomra hajtani a fejem..
Nari:
Yoora:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beautiful [Befejezett]
Fanfic× Főszereplők: - Nari (Kim NaRi) - Jungkook - Jimin - Taehyung × Tartalom: Nari húga Yoora, kedvenc bandája a BTS.. Úgy tervezték, hogy holnap ketten mennek el a fanmeeting-re, bár Nari nem army, szóval csak kísérőként lett volna jelen a...