× 16. Rész × Új pár?! ×

600 66 7
                                    

Miután összeszedtem a ruhákat, és mindent a helyére pakoltam, helyet foglaltam az ágyon, és azon elmélkedtem, hogy mindez, amit most tettem, jó ötlet volt e.. Hát, majd meglátjuk. [...]
Nem sok idő elteltével megérkeztek a többiek Yoora cuccaival együtt. Rapmon hangosan kiabált fel, hogy jöjjünk le az emeletről. Lassan kisétáltam, majd lementem a lépcsőn, és megálltam a többiek előtt.:

-Na, akkor azt fogjuk csinálni, hogy én Jinnel leszek egy szobában, és akkor Yooranak lesz egy külön szobája -mosolygott halványan a leader- Mindenkinek megfelel így? -nézett körbe, majd jöttek a beleegyezések.. Kicsit örültem annak, hogy testvérem nem lesz az egyik fiúval sem egy szobába.. Nem tudom miért, de ez egy kisebb megnyugvást adott számomra..

Miután mindenki elindult a dolgát intézni, én szóltam Taehyungnak, hogy szeretnék vele beszélni erről-arról.. Miután mindenki elment a nappaliból, mi leültünk a nagy kanapéra. Elmeséltem V-nek a Jungkookal való veszekedésünket, ő pedig végig, figyelmesen hallgatott.:

-Hát, én szívesen fogadlak.. -mosolygott rám- Jungkookal meg majd úgy is kibékültök.- kócolta össze a hajam, úgy éreztem magam, mintha a húga lennék.

-Ha te mondod. -mondtam halkan, és felpillantottam a mellettem ülő személyre, aki még így is magasabb volt tőlem.

-Amúgy köszi hogy összepakoltál helyettem..! -nevetett- Nézünk valami filmet? -nézett rám csillogó szempárral.

-Ha szeretnéd.. Miért is ne? -kuncogtam el magam Tae aranyos arckifejezésén.

-És mit nézzünk? Esetleg valami vígjátékot?

-Nekem tökéletesen megfelel! -mondtam, és magamban örültem, hogy nem megint horrort fogok látni..

Úgy terveztük, hogy felmegyünk  V szobájába, és ott fogunk filmezni. Amíg ő keresgélt a filmek között, én hoztam fel popcont és innivalót, persze muszáj voltam kétszer fordulni, mivel nem akartam semmit sem eltörni.
Taehyung eldöntötte, hogy a Kavarás című filmet fogjuk megnézni. Bekuckóztam az előbb említett személy mellé, aki az ágyon feküdt, betakarózva. Odaadtam neki az ő részét, majd el is indította a filmet. [...]
Már a filn közepénél jártunk, amikor nagy röhögések között vettük észre, hogy Jungkook nyit be a szobába. Abban a pillanatban én el is komolyodtam, majd megszólalt a maknae.:

-És én még bocsánatot akartam kérni egy ilyen embertől, mint te.. Szánalmas vagy Kim Nari, ugye tudod? -pillantott rám lenézően, én pedig csak kérdőn néztem rá vissza.

-Mi bajod van..? -vontam fel egyik szemöldökömet.

-Ha már nem vagy velem, már egyből mással kavarsz..?

-Hát, Jungkook te olyan hülye vagy, hogy az már fáj.. Nincs is köztünk semmi, Taehyunggal meg csak nagyon jó barátok vagyunk.. De nem is értem miért magyarázkodok neked, amikor nem én bántottalak meg téged.. -mondtam egy szuszra.

-Srácok, hagyjátok abba! Ebből semmi jó nem fog kisülni.. -rázta meg a fejét V. Jungkook pedig kiment az ajtón, és becsapta maga után azt.

Nem mondhatom azt, hogy az előbbi nem esett rosszul.. Fájt hogy ő ilyeneket feltételez rólam...Egy kicsit el is szomorodtam, amit Tae meg is említett.:

-Hé! Nari, emiatt ne légy szomorú.. Egy idő múlva úgy is ki fogtok békülni, emiatt ne aggódj.. -ölelt meg, közben pedig bíztatóan mosolygott, ami nyugtató hatással volt rám. Magamban örültem annak, hogy végre van egy megértő barátom, akire bármikor számíthatok..


~Két hónap elteltével~


A dolgok egyáltalán nem változtak. Jungkookal ugyan úgy össze vagyunk veszve, és úgy érzem ez egy ideig nem is fog változni.. Viszont a testvéremmel nagyon jóban vannak, de azt nem tudom, hogy több van e köztük mint barátság. De ha így haladnak, valószínűleg egy idő múlva össze is fognak jönni.. Én pedig magam alatt vagyok az előbb említett dolgok miatt. Bár Taehyunggal így is sokat beszélgetünk.. Ő a legjobb barátom, mindent elmondok neki... Még a Jungkook iránti érzelmeimről is tud, amit eddig senkinek sem mondtam el. Próbál tanácsokat adni nekem, de hát, nem nagyon válnak be az ötletei.. Még mindig reménykedek abban, hogy minden jobbra fog fordulni.. Hiszek benne..
Yooranak ma van a tizenhetedik szülinapja. Hát, ez a nap is elérkezett. Mindenki nagyban készült erre a napra, a srácok tortáért mentek (Jin, Jungkook), a többiek pedig velem jöttek ajándékot vásárolni. Mivel a kis hercegnő listát is írt, próbáltunk olyat venni, ami szerepelt a papírlapon.
Miután hazaértünk, V-vel be is csomagoltuk az tárgyakat, amiket vettünk neki.
Ezek után segítetten Jinnek főzni, Jungkook pedig elment sétálni húgommal, hogy meglepetés legyen neki ez az egész..
Hhh.. Mondhatom, nagyon örülök neki, hogy pont Ő ment vele..
Feldíszítettük a nappalit, ami amúgy egyben van a konyhával. Itt fogunk ünnepelni. [...] Már be is sötétedett, csak azt várjuk, hogy a hazaérjenek.. Mi Taehyunggal már untuk az agyunkat, szóval úgy döntöttünk, hogy leülünk tv-t nézni..
Ya! Apropó Tae.. Elmondtam neki, a Jungkook iránti érzelmeimet, meg meséltem neki Yooraról. Már Ő sem igazán kedveli, hogy megtudott róla egy-két dolgot..
És gondolataimat megzavarta az ajtó nyílása, ahol az előbb említettek léptek be.. Egymás kezét fogva?!


 Beautiful [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora