Buzele îi sunt atât de aproape de ale mele încât, dacă aş respira puţin mai profund, întreaga mea rezistenţă eroică s-ar duce pe apa sâmbetei. Mâinile sale abia mă ating, dar un imens val de căldură hipnotică trece prin mine, obligându-mă să îmi închid ochii în cel mai dureros mod posibil. În adâncul sufletului meu ştiu că e atât, dar atât de greşit... Îmi strâng pleoapele, globii oculari usturându-mă, fierbinţeala lacrimilor reţinute îngrețoșându-mă teribil.
Îl vreau şi nu îl vreau.
Doamne, iartă-mă că mi-am permis să simt asta pentru el! Mă distruge pe interior, mă seacă de puteri, ridicându-mă în acelaşi timp la nori.
Îşi apasă fruntea asudată de a mea încreţită, vârfurile nasurilor noastre îndeplinind sarcina pe care buzele nu o pot. Ritmul cardiac mi-l simt până în gât, acolo unde se contopeşte cu respiraţia-mi din ce în ce mai forţată, formând acel nod terebrant pe care nici să vreau nu îl pot înghiţi.
E atât de bine în braţele lui. Dar, din nou, atât de eronat. Aş vrea să eman repulsie, să îl împing şi să îi spun că îmi doresc să îmi dea pace, dar tot ce simt este mârşava atracţie care mă nimiceşte şi care îmi face trupul să vibreze în ritmul mirobolantei pasiuni care îl înconjoară.
Un oftat se furişează pe lângă amarul nod care îmi torturează căile respiratorii, exteriorizându-se mai mult ca un geamăt, acesta fiind imboldul de care el avea nevoie pentru a mă atrage din nou în păcatul apropierii noastre. Mă sărută brusc, poziţionându-şi palmele peste urechile mele şi degetele cele mari acoperindu-mi cearcănele adânci pe care le port din cauza acestei iubiri care mă distruge, forțându-mă să mă consum ca o lumânare.
Lupt împotriva senzaţiei de împlinire oferită de căldura gurii sale, dar nu îmi pot opri instinctele animalice. Îmi întind braţele şi mă agăţ de gâtul lui, ridicându-mă pe vârfurile picioarelor care abia mă mai susţin. Îşi coboară palmele pe spatele meu, aproape cotropindu-mi lăţimea acestuia cu ele. Mă împinge, simţind duritatea marginii colţarului presându-mi gambele.
Şi mă prăbuşesc.
Se apleacă peste mine, trăgând de colţurile maieului negru pe care îl port şi ridicându-mi-l până când sutienul se iveşte de sub acesta. Îmi sărută abdomenul, ţinându-şi mâinile încordate pe şoldurile mele, lingându-mi buricul şi tachinându-mă cu limba lui pricepută. Îşi ţine gura sudată de pielea mea, buza de jos îndoindu-i-se când şi-o plimbă necontenit în sus şi în jos pe conturul trupului meu, lăsând în urma ei dâre delicioase de salivă. Îşi mută mâinile pe cupele sutienului, frământându-mi sânii prin materialul aproape transparent care îi acoperă, dar fără a-i ascunde.
Se freacă de mine, dându-mi de înţeles că este nerăbdător, şortul umflat în care puţin mai devreme înota în piscină revelând şi faptul că este pregătit.
Se lasă în genunchi în faţa mea, strecurându-şi degetele sub fundul meu, forțându-mă să mi-l ridic pentru a-i permite să îmi scoată pantalonii, ceea ce şi face, dintr-o simplă mişcare lăsându-mă dezgolită în ochii lui avizi şi strălucitori. Priveşte cu fascinaţie V-ul care îmi maschează zona inghinală, trecându-şi vârful arătătorului chiar pe mijlocul acestuia, oprindu-se acolo unde coapsele mi se unesc. Nu aplică gram de presiune asupra acestora, dar ele se despart involuntar de mine. Mă apucă de glezna piciorului drept şi mă trage pe dunga colţarului, apoi mi-l ridică pe umărul său.
Tot trupul îmi e într-un fantasmagoric delir, jinduind după atingerea păcătoasă a mâinilor sale. Îşi lipeşte fruntea de abdomenul meu, iar gura sa suflă căldură mistuitoare peste materialul fin al bikinilor. Coboară suav şi îmi înfig degetele în părul lui, provocându-i un chicotit eliberator.
CITEȘTI
HRĂNEȘTE-MĂ CU IUBIRE
Romance❝ Singurătatea. I-a fost cea mai bună prietenă timp de cinci ani incredibil de lungi. Adormea lângă ea şi se trezea îmbrăţişând-o. Fără prieteni, fără persoane dragi aproape, Alisa se condamnă la o viaţă departe de locul unde a comi...