Bölüm 12

73 7 0
                                    

Sabah fazlasıyla mutlu uyandım.Başucumdaki sudan bir yudum alıp yatağımdan kalktım.Mutfağa inip buzdolabını açıp saf saf baktıktan sonra kapattım.Yukarıya çıkıp Bulut'u uyandırdım ve tekrar aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.Bulut aşağıya indiğinde kahvaltı hazırdı.

Bulut"Hmm,nefis görünüyor"deyip yemeklere elini uzattığında eline bir tane geçirip hazırladığım masaya sırıtarak baktım.Sonra hızla sandalyelerden birisine oturup kahvaltıya başladım.Doyduğumdan emin olduğumda masadan kalktım odama çıkıp spor şortlarımdan bir tanesini giydim ve spor odasına gittim.Koşu bandına binip tempolu bir şekilde koşmaya başladım. 2 saat sonunda yoruldum ve odama çıkıp uzun ve rahatlatıcı bir duş aldıktan sonra kısa düz siyah bir elbise giydim. Üzerine kot ceketimi geçirdim.Saçlarımı kuruttum ve düzleştirdim. Hemen aynanın önüne geçip siyah ve gri tonlarınlarında bir göz makyajı yaptım. Bordo rujumu sürdüm ve bordo topuklularımı giyip salona indim. Bulut acı yeşil kısa bir elbise ile yanıma geldi. Saçlarına su dalgası yapmıştı ve çok ama çok güzeldi .Ayağında mat deriden siyah topuklu ayakkabılar vardı.Göz makyajı siyah ve griydi ve makyajını siyah ruj ile tamamlamıştı. Arabanın anahtarını aldı ve evden çıktık. Karşıdaki uğursuzlarla karşılaştık Bulut suratını ekşitti bense dil çıkardım. Onlar öküz gibi baktılar ve biz arabaya bindik.
Bulut "Nereye gidiyoruz bebek? " diye sorunca "ilk olarak bir cafeye gidelim sonra bakarız." dedim.
  Geldiğimiz cafe çok lükstü ve inanılmaz güzeldi içeriye girdiğimizde birkaç kişi öküz gibi baksada takmadık ve boş bir masaya geçtik. Siparişlerinizi verdikten sonra beklerken masamıza siyah saçlı ela gözlü yakışıklı bir çocuk geldi .Boştaki sandalyelerden birisini ters çevirdi ve oturdu. Peçetelerden birisini alıp numarasını yazdı. O arada siparişleriniz gelmişti. Kahvemden bir yudum aldım ve ne yaptığını izledim. Peçeteyi benim önüme koyunca gözünün içine dik dik baktım ve peçeteyi aldım ağzımı sildim ve yırttıktan sonra çocuğun avcuna koydum ve yapmacık bir şekilde gülümseyip el salladım. Bulut'ta çocuğa sırıtarak baktı ve el salladı.

New York'ta İki Türk KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin