Bölüm 5

10 1 0
                                    

Yarbay Kemal ve ekibi risk alarak seçtikleri yolda ilerliyorlardı. Kanalizasyonda yaklaşık yüz metre ilerlemişlerdi ama hala bir çıkış bulamamışlardı. Acaba yanlış yere mi girmişlerdi. Bir süre daha ilerledikten sonra bir ışık gördüler ve bu ışık çıkış olduğunuz gösteriyordu onlara. ilk önce Yarbay Kemal merdivenden yukarı çıkıp kanalizasyon kapağını hafifçe açıp dışarıya baktı ortalık sakin gözüküyordu. Zombilerden herhangi bir iz yoktu. Kapağı tamamen açıp dışarı çıktı. Ekibin geri kalanı da onu izledi. Şehrin banliyö kısmından baya uzaktaydılar. Yanan ateşin o sapsarı ışığının gökyüzünü aydınlattığını gördüler. Planlarının biraz dışına çıkmışlardı ama sorun yoktu. Yarbay Kemal telsizi kontrol etti ama bataryası ağır hasar aldığı için çalışmıyordu. O yüzden diğer ekiple iletişime geçemediler. Ama onların en azından güvende olduklarını biliyorlardı. Kaldıkları yerden devam ediyorlardı. Şehrin daha da içlerine girmeye başladılar. Evleri birer birer geçerek şehrin merkezine gelmişlerdi gölgeler içinde. Amaçları yüksek bir bina bulup çatısına çıkarak daha uzaklara bakmaktı. Aradıkları binayı girdikleri caddenin sonunda gördüler ama bir sorun vardı. Yüksek bina ile aralarında kapana çıkıştırılmış bir sürü zombi vardı. Şehri istiladan kurtarmak için kurtulanlar zombilere tuzak kurmuşlar ve şehirdeki zombilerin yarısını buraya çekip onları hapsetmişlerdi ama bunu yaparken yolu tamamen kapatmışlardı. Başka bir çıkış bulmak için Yarbay Kemal ve ekibi etrafa bakmaya başladılar. Binaların kapıları içeriden kapatılmıştı. Hemde hepsinin ve etrafından dolaşma gibi bir şansları da yoktu. Eğer zombiler serbest bırakırlarsa daha önceki karşılaşmalarındaki gibi çabuk kurtulamayabilirlerdi. Bir plan yapmak zorundaydılar. Yarbay Kemal ekibini bir daha tehlikeye atmayacaktı. Zombiler büyük bir kapının ardındaydılar ve tuzağın diğer tarafında da aynı şekilde bir kapı olduğunu düşündüler ama kapının olup olmadığını bilmiyorlardı. Yarbay Kemal aklına gelen planı ekibe açıkladı. Plan şöyleydi, büyük kapıyı bir ip yada başka bir düzenek ile uzaktan açacaklardı. Planın temeli buna dayanıyordu ama kapıyı uzaktan nasıl açacaklardı yanlarında ip yoktu ve patlayıcı ile de açamazlardı hem patlama sesi daha fazla zombiyi buraya çekerdi hem de patlayıcılar değerliydi. Birde zombileri tuzaktan dışarıya çekmeleri gerekiyordu. Yanlarında beş tane işaret fişeği vardı. Hepsini kullanamazlardı. İleride neyle karşılaşacaklarını bilmiyorlardı. Ayrıca yanlarında ipte yoktu. Yarbay Kemal planın çok zor ve ellerindeki malzemelerin kısıtlı olduğunu bilerek başka bir plan yapmaya karar verdiler. Caddenin ortasında yeni plan için düşündükleri sırada bir an yerin sarsıldığını hissettiler. Yarbay Kemal tuzağın duvarına tırmanarak içerisini incelemeye başladı, içeride o kadar çok zombi vardı ki resmen balık istifi gibi olmuşlardı ve tuzağın duvarlarına baskı yapmaya başlamışlardı ve duvarlar çok sağlam gözükmüyordu sanki her an yıkılacakmış gibi duruyorlardı. Yarbay Kemal duvardan aşağıya indikten sonra ekibe burada durmanın güveli olmadığını ve hemen buradan bir çıkış yolu bulmaları gerektiğini söyledi. Caddenin sağ tarafındaki binada bir yangın merdiveni olduğunu ve merdivenin binanın duvarındaki çıkıntıya bağlandığını gördüler. Yangın merdivenine doğru yöneldiler ve yangın merdivenin kapısının kilitli olduğunu gördüler ve kilidi kırmak için davrandığı sırada tuzağın duvarı büyük bir gürültü ile yıkıldı ve Yarbay Kemal ekibine "Koşun Çabuk Merdivene tırmanın" diye bağırdı. Duvarın yıkılmasıyla balık istifi zombiler yere düştüler ve yere düşmeleri onlara zaman kazandırmış ve yangın merdiveninden yukarıya doğru çıkmaya başlamışlardı. Binanın dışındaki çıkıntıya geldiklerinde çıkıntının bir bölümünün çökmüş olduğunu gördüler çökmüş alanı aşağıdan baktıklarında görememişlerdi. Çökmüş alan beş metre genişliğinde ve bir insanın koşarak atlamasına imkan yoktu. Ama bir şekilde oradan geçmeleri gerekiyordu. Çünkü aşağıya inmelerine imkan yoktu çıkış zombiler tarafından kapatılmıştı. Yarbay Kemal önden giderek çöken yerin durumuna baktı ve köprü ve benzeri bir şey olmadan buradan geçemeyeceklerini anladılar. Binanın çıkıntısının çökmeyen kısmının da pek sağlam olmadığı fark ettiler. Buradan hemen çıkmalıydılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SalgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin