EN OMISTA KUVAA!
Söin ruoan , ja lähdin takaisin huoneeseeni. Tunsin sen taas. Sen saman kylmän viiman , jonka olin tuntenut jo aikaisemmin. Tällä kertaa tuo viima ei jatkanut matkaansa, vaan pysähtyi kohdalleni. Ihoni meni kananlihalle . Tunsin , kuinka joku katseli minua. En uskaltanut liikkua. Vasenta kättäni alkoi kihelmöidä, mutten pystynyt liikuttamaan sitä , vaikka kuinka kovaa yritinkin. Sitten se tapahtui. Joku tai jokin koski minuun. En nähnyt sitä , mutta tunsin sen läsnäolon. Selkääni alkoi koskea. Tunsin , kuinka joku raapaisi minua. " AI HEMMETTI!" Huusin. Juoksin äkkiä alakertaan . Vanhempani katsoivat minua huolissaan. " Mitä on tapahtunut ?! " äitini kysyi. Käänsin selkäni hänelle , ja nostin paitaani. "
Katso . " sanoin.Äitini ei voinut uskoa silmiään. " Teitkö sinä nuo?" Hän kysyi moneen kertaan . " Ei , en tehnyt! Vannon , että se joka teki ne , voi aiheuttaa vielä paljon pahempaakin.. Se joku on näkymätön ja huomaamat..." Lauseeni jäi kesken. Näin silmäkulmastani tuon hattupäisen varjon , joka katosi seinän sisään . ^ Mikä tuo oli.. ^ mietin. Laskin paitani , ja käännyin kasvot vanhempiini päin. He olivat molemmat huolestuneen näköisiä. " Voinko nukkua tämän yön sohvalla? " kysyin hiljaa. Äitini vastasi myöntävästi. En halunnut edes ajatella yläkerran tapahtumia. Se jokin tulee varmasti vielä aiheuttamaan paljon pahaa... Säpsähdin. Jokin hipaisi kättäni. Annoin asian olla, ja menin sohvalle. Alkoi olla jo myöhä. Vanhempani lähtivät yläkertaan nukkumaan , kun minä vielä valvoin hetken aikaa. Sammutin valot , ja aloin nukkumaan.
Kello 2:45
Säpsähdän hereille. Tunnen , kuinka joku tuijottaa minua... Katson kelloa. ^ Kello on kohta kolme.. ^ mietin...
Anteeksi tästä lyhyestä osasta 😅 Tulevista osista tulee kyllä pitempiä ! (: ( ps. Jos tykkäät , paina tuota tähteä ^-^ )
YOU ARE READING
My Demons
Paranormal| VAROITUS : Sisältää kiroilua ja itsetuhoisia ajatuksia | 15 - vuotias Avery muuttaa vanhempiensa kanssa uuteen taloon pois kaupungin vilskeestä. Maalla oleva talo näyttää ulkoapäin hyvin lempeältä , mutta ette tiedäkään mitä kaikkea ta...