Ensinnäkin , kiitos teille muutamalle lukijalla jotka tätä jaksaa lukea :D enjoy this shit ~
Historian tunnin loputtua meillä oli ruokailu. Menin katsomaan , mitä siellä oli ruokana. ~ Yhh , jotain paskaa taas , en oo menossa! ~. Vein historian kirjani kaappiini ja katsoin lukujärjestyksestäni mitä mulla oli seuraavaksi. Matematiikkaa , hyi . Juuri kun olin laittamassa laukkuani kaappiini , jokin , tai no joku , törmäsi minuun niin että kaaduin lattialle . "Mitä vittua , kato etees! " huudan törmääjälle kurkku suorana. Tuo katsoo minua ihmetellen. " Chillaa muija , sattuks sua?" Hän kysyy ja auttaa minut ylös. Katson tuota vihaisesti. Käännän selkäni hänelle , ja suljen kaappini. Olen lähtemässä , kunnes joku tarraa käteeni. Pysähdyn. " Päästä irti. " sanon rauhallisesti. Käännyn ympäri. " Cody . " tuo sanoo hymyillen. Mutisen nimeni vastaukseksi ja lähden.
Vihdoinkin kouluni loppuu. Haen tavarani ja kiiruhdan mopolleni. Käynnistän sen ja ajan kotiin. Parkkeeraan moponi , ja avaan oven. " Haloo..! " . Kukaan ei vastannut. ~ hmph , vanhemmat ovat varmaankin töissä tai jotain ~. Joku kolisteli keittiössä. Kävelen rauhallisesti keittiöön - ei ketään." Sinä joka kolistelit , tuu esiin äläkä vittu leiki piilosta ! " huudan vihaisesti. Kukaan ei tullut esiin. " Ihan vitun sama , leikitää sitte piilosta .. " huokaisen.
Puhelimeni soi. ~ Kuka hemmetti soittaa mulle..? ~ vastaan. " Moi Avery , Cody täällä. " tuttu ääni sanoo puhelimesta. " Miten vitussa sait mun numeron!? " kysyn hätääntyneenä.Puhelun jälkeen
~ Mistäköhän seki sai mun numeron... En tiedä. No , se kumminki pyys mua ulos joten... pitää kai valmistautua ~
Puin kauniin mekon päälleni ja meikkasin kevyesti. Otin laukkuni ja lähdin. Siinä hän oli , omalla autollaan edessäni. ~ Mitä hemmettiä sillä on auto :Dd ~ Hyppäsin kyytiin ja moikkasin tuota. Koko matkan aikana emme puhuneet paljoa. Kun vihdoin saavuimme kahvilan luo , juttukin alkoi luistaa. Puhuimme vaikka mistä. Hän lupasi esitellä koulua tarkemmin minulle huomenna. En saanut sanoja suustani.. hän on vain niin.. komea.. ~tältäkö tuntuu kun on ihastunut tuntemattomaan.. ~ ...' Treffien ' jälkeen Cody heitti minut kotini luo tuon mattamustalla Audilla .
" Kiitos kyydistä! " huikkasin tuolle ja menin sisälle. Sisällä oli taas hyvin painostava ilmapiiri , siellä ei pystynyt hengittämään kunnolla.. Annoin asian olla ja vaihdoin vaatteet rentoihin kotivaatteisiin...Sanoja : 319
YOU ARE READING
My Demons
Paranormal| VAROITUS : Sisältää kiroilua ja itsetuhoisia ajatuksia | 15 - vuotias Avery muuttaa vanhempiensa kanssa uuteen taloon pois kaupungin vilskeestä. Maalla oleva talo näyttää ulkoapäin hyvin lempeältä , mutta ette tiedäkään mitä kaikkea ta...