Jacobin paluu

32 3 3
                                    

Tosiaan , kysymyksiä tuli huikeat.. Nolla :D Iso kiitos teille kaikille , jotka tätä lukeekaan <3 !    ily , nauttikaa täst luvust (:

   Emilyn lähdettyä menin huoneeseeni. Avasin oven , ja näin Jacobin taas huoneessani. Säikähdin.

   " EI HELVETTI JACOB PELÄSTYIN!! " huudan tuolle.

    Jacob vain naurahtaa.

   " Anteeks et pelästytin sut.. "
tuo sanoo hiljaa.
   
      Hymähdän.
 
   " Joo ei se ... mitään ? " sanon ja istun sängylleni. Puhelimeni piippaa. Emily laittoi viestiä. Ja kyllä - poistin tuon eston. ( :D )

Em : HEI AVERY!!!
Em: NAINEN VASTAA!!!!!!
Em : JUMALAUTA VASTAA NYT ;~;
Em : NYT OTAT SEN PUHELIMEN KAUNIISEEN KÄTEESI JA VASTAAT!!

    En viitsinyt vastata Emilylle , koska olinhan nyt Jacobin seurassa. Annoin viestien vain olla.

   Huokaisen. Käännän pääni hetkeksi pois Jacobista , ja tuo on taas kadonnut...

    Vanhempani eivät vieläkään ole tulleet kotiin. Päätän lähteä kotoota. Pakkaan reppuuni hieman vaatteita.

   Laitan mustavalkoisen Airohin crossikypäräni päähäni , ja lähden mopolleni. Polkaisen sen käyntiin , ja ajan Emilyn luo. ( Emilyhän ei siis tiennyt , että Avery on tulossa. )


    Saavun Emilyn pihaan. Parkkeeraan moponi , ja koputan oveen. Em avaa oven.

  '' MITÄ TEET TÄÄL ?! ''. Em huudahtaa ja katsoo minua hämmästellen.

          Naurahdan. 

   Em päästää minut sisälle. Otan kypäräni pois päästäni , ja riisun ulkovaatteeni. 

     Menemme tuon huoneeseen. Tunnit kuluvat jutellessa. Havahdun , kun puhelimeni soi. Äitini soittaa..  Vastaan , ja juttelen hänen kanssaan parikymmentä minuuttia puhelimessa. Suljen puhelun , ja jatkan Emilyn kanssa juttelua. 


   Kello 21:45

    Vilkutan Emilylle , ja lähden ajamaan kotia päin. Onnekseni , vanhempani ovat kunnossa. Kun pääsen kotiin , parkkeeraan moponi ja menen sisälle. Riisun ulkovaatteet. Lähden huoneeseeni. Kapuan vanhat ja natisevat portaat yläkertaan. Avaan huoneeni oven , ja vaihdan kotivaatteisiin.


     Menen nukkumaan. Nään unta uudesta , mystisestä pojasta , johon tutustuin Codyn kautta. 


Kello 6:50

 Herään herätyskelloni pirinään. Heitän sen seinääni päin. Se ei osu seinään , vaan se jää leijumaan ilmaan. Hetken jälkeen näen , että Jacob nappasi herätyskelloni. 


   '' Huomenta! '' tuo sanoo pirteästi , ja laskee herätyskelloni yöpöydälleni. 

  Mutisen vain jotain vastaukseksi. Nousen ylös sängystäni , ja menen alakertaan jättäen Jacobin huoneeseeni. Tuo seurasi minua alakertaan. Hymähdän. 

  '' Sun täytyy lopettaa toi yhtäkkinen katoaminen... '' Sanon tuolle. Otan kaapista lasin , ja täytän sen jääkylmällä vedellä. Otan lasini , ja menen TV: n ääreen. Avaan sen , ja alan katsomaan jotain paskaa mainoskanavaa. 

       Suljen television. Huokaisen. Vien lasin pesuun , ja menen huoneeseeni valitsemaan vaatteeni. Valitsen mustat farkut ja valkoisen adidaksen hupparin. Otan sängyltäni koululaukkuni ja crossikypäräni. 

     '' Sori , mutta mun pitää lähteä nyt kouluun.. '' sanon Jacobille hieman vittuuntuneesti. 

   Otan vielä avaimeni , ja menen mopolleni. - SKIP KOULULLE -


        Parkkeeraan moponi , ja kävelen isoja pääovia kohti. Astun niistä sisään, ja vien kypäräni ja laukkuni kaappiini... Joku tulee viereeni.... Hän on...



       Koska oon ilkee , jätän tän osan nyt tähän ((: toivottavasti tykkäsitte - ainiin , mielipiteitä tästä kirjasta olis kiva kuulla (: Joten jos sulla on joku mielipide tästä , kirjota se kommentteihin <3 ily c: 


   SANOJA : 493 

My DemonsWhere stories live. Discover now