'' Moi kaunotar (; ''

31 3 0
                                    

KIITOS teille kaikille lukijoille c: ootte parhaita <3 enjoy this shit ~


   Viereeni tullut henkilö oli tietenkin Cody - hän , joka vei minut ' treffeille '. En nähnyt meissä mitään ystävyyttä suureempaa. Olihan tuo nyt kumminkin yksi koulumme suosituimmista pojista.. Miksi hän päätti ihastua juuri minuun? Ainiin , Cody on myös ... noh , sanotaan suoraan , että hän on aika.. bad boy.. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Ryyppää arkipäivisin yms.

   '' Moi kaunotar (; '' . Cody sanoo , ja vinkkaa silmää minulle.

          Huokaisen. 

    '' Moi. '' vastaan , ja suljen kaappini. Tuo työntää minut kaappeja päin , ja painaa täydelliset huulensa huulilleni. Jostain syystä , nautin suudelmasta. Hymyilen hieman , ja muutun kauttaaltaan punaiseksi.. 

    Cody vain vinkkaa silmää ja ottaa kädestäni kiinni. Tuo vie minut pois kaappien läheltä - jonnekkin hiljaiseen paikkaan. 

  '' Mä taidan tykätä susta .. '' . hän sanoo ja katsoo minua tuon tummanruskeilla silmillä.

     En voi vastustaa tuon katsetta , tai ylipäätäänsä mitään. Otan tuon käsistä kiinni. En sano mitään , kunhan vain tuijotan häntä. Cody naurahtaa , ja painaa hellän suudelman otsalleni.

 ~  Ehkä meistä voisi vielä tulla jotain - tai siis.. ei . Ei , jos joudun suhteeseen Codyn kanssa, alan kumminkin itsekin ryyppäämään arkipäivisin ja..  MIKSI HELVETISSÄ MIETIN TÄLLÄISTÄ. NYT , AVERY , RYHDISTÄYDY!! ~


      En vieläkään sano mitään. Kiedon käteni tuon ympärille. 

     '' Mä... Mä taidan myös tykätä susta..'' sanon hiljaa. 

             ~ JES AVERY , SAIT SEN SANOTTUA. FUCK YEAH !!~



    Huhhuh , mitäköhän seuraavaks tulee tapahtumaan.. (; Sen saatte tietää ens osassa c:

                       ily <3 SANOJA : 259

    






     

My DemonsWhere stories live. Discover now