İyi okumalar
Mira'dan
Önceki bölümden
Enes le yemeğimizi yedikten sonra sofrayı birlikte topladık. "Ben uyuyorum." Diyip odama çıktım. Odama girip başımdaki havluyu çıkarttıktan sonra kapımı kilitledim. Onu yeni yeni tanımaya başlıyorum ve ona güven memem normal. Neyse. Kendimi yatağa attim ve yatağimda bir oyana bir buyana donup kendimi uykuya teslim ettim.
BÖLÜM4
"Ah be Mira çök güzelsin bebeğim. Galiba sana deliler gibi aşık oldum." dedi gözlerimin içine bakarken. kalbim göğüs kafesimden çıkacak sandım bir an. "ahh bende biskolata erkeğim. bende." diyip dudaklarına uzanmıştım ki birden bire rock müziği kulaklarımızı doldurdu.
"Buda ne?" Diyen biskolata erkeğime dondum.
"Bilmiyorum ki."
Müziğin sesi git gide çoğaliyordu.
Ve bu aptal müziğin son ses sesiyle uyandım. bu lanet olası şeyi kim açmıştı ki?! hemde tam ilk aşkım biskolata erkeğimle öpüşecek ken? yastığımı başımın altından çıkartıp kulaklarıma bastırdım biraz olsun saçma sesin gelmesini engellemek için ama hiç bir etkisi olmadı. artık gerçekten sabrımı zorluyordu bu ses. "biri sustursun şu şeyi. uykumun içine etti." diye bağırdım ama nafile. saçma rock müziğin sesi, sesimi bastırıyordu. derin bir of çekip yatağımdan zorsa olsa kalktım ve güzel uykumun içine eden sesin kaynağına ulaştım.
Enes müziği son ses açmış arkası bana donuk ve ustu çıplak bir şekilde çılgınca dans ediyordu. Ona garip bir yaratık mış gibi baktım. "Enes." dedim bağırarak ama şapşal dans ettiği için ve arkası bana donuk olduğu için sesimi duymuyordu. Bunun intikamını alacaktım. ne demişler? intikam soğuk yenen bir yemektir. Mutfağa gidip buzdolabının kapağını açtım ve buz gibi su şişesini alıp, buzdolabının kapağını kapattım. şişenin kapağını açıp salona doğru ilerledim. Ve buz gibi suyu Enesin üstüne boca ettim. "Lannn!" diye bağırıp yuzunu bana çevirdi.
Bakışlarında ateş vardı ve resmen gözlerinden ateş fışkırıyordu. "Kızm sen ne yampaya çalışıyorsun?!" Diyip bana doğru gelmeye başladı. Şirin sandığım gülümsememi yüzüme takıp o gözlerindeki ateşin sonmesini bekliyordum. Ama yok sonmuyordu. Evet işte şimdi Enes ten korkmaya başlamıştım.
"Bittin kızım sen!" Gözlerimi yuvarladım ve yine şirin sandığım gülümse yüzüme peydahlandı.
"Şey Enes ciğim bilerek olmadı valla."
Enes bir kaşını kaldırıp "oyle mi?" Diye sordu.
"E-evet"
"Hımm ama öyle gözükmüyor?"
"Evet ben yaptım." Diye itiraf ettim. "Çünkü sen bu saçma sapan muziklerinle benim guzellik uykumu boldun be uykumda tam bir şey gerçekleşiyordu ki onuda bu saçma rock muziklerinle böldün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğrenci Evi
Teen FictionKimbilebilirdiki Mira istanbulda universite için ev bakarken ev arkadaşının bir ERKEK olacağını! ---------------------- Gidip kapıyı açtım vee.... kapıdan TAŞ gibi bir çocuk içeri girdi. "Merhaba ben Enes.Yani senin yeni EV ARKADAŞIN.Sende bu evden...