- Emma ! - krzyczał zrozpaczony Hektor, podczas gdy echo jego głosu odbijało się od świerków.
- Smoku co się stało? Gdzie jest Emma? - zapytała Amelia.
- Porwali ją, a ja nic nie zrobiłem.
- Kto?
- Nie wiem. Zakapturzone postacie.
- Zemstożercy - powiedziały chórem Amelia i Pamela.
- Słuchaj. Musimy powiadomić resztę.
- Tak. Periculum - z różdżki Pameli wystrzelił snop czerwonych iskier, który powiadomił resztę ZOŚCu.
- Pamela, gdzie oni są? - wykrzykiwał gotowy do działania James.
- James uspokój się.
- To po co nas wzywałaś?
- Emmę porwali - powiedział Hektor.
- Qué? - dodał Hugo.
- Jak jej pilnowałaś?
- To nie moja wina.
- Jasne. Pamela Anderson zawsze nigdy niewinna.
- A James Woodland ideał po prostu.
- Możecie przestać. Wasza wojna poczeka. Teraz najważniejsze jest odnalezienie Emmy.
-Amelia ma rację. Nasza wojna poczeka, teraz musimy ją znaleźć. Wracajmy do Hogwartu.
Tak jak Amelia powiedziała, tak zrobili. Wrócili do zamku i spotkali się z Profesor McGonagall w jej gabinecie. Tymczasem w grocie pośród skalistych gór.
- Ratunku! - wykrzykiwałam.
- Cicho bądź, dziewczyno.
- Kogo my tu mamy, Travers?
- Znaleźliśmy ją w lesie obok Hogwartu.
- To pewnie pracuje dla ZOSCu - powiedziała zgarbiona, rudowłosa kobieta ubrana w czarną i długą suknię.
- Bierzcie ją tutaj.
- Robi się Alecto.
- Czego ode mnie chcecie - powiedziałam przerażonym głosem.
- Jak będziesz grzeczna, nic ci nie zrobimy.
- Jest szefowa?
- Nie, poleciała załatwić sprawy - odpowiedziała Alecto.
- W ogóle ten róż mnie zaczyna dobijać.
Tymczasem w gabinecie Profesor McGonagall.
- Jak to Emmę porwali? Kto? Dlaczego? - wykrzykiwała przerażona nauczycielka.
- Pani Profesor. Jestem święcie przekonana, że to oni.
- Jacy oni? - dopytywał Hektor.
- Smoku...
- Ja jestem Hektor, a nie żaden smok - powiedział poirytowany Hektor.
- Dobrze. Hektorze jestem pewna, że Emmę porwali Zemstożercy - powiedziała Pamela.
- Kto?
- Zemstożercy to dawni poplecznicy Toma Riddle. Po jego śmierci pouciekali we wszystkie strony świata. Większość złapaliśmy, ale kilkoro z nim szuka zemsty na tych, którzy przyczynili się do zniszczenia ich pana. Podejrzewamy, że chcą...
- Minerwo ja dostałam informację o tym, że ty potrzebujesz wsparcia - powiedziała kobieta o bardzo wysokiej posturze.
- Olimpia? Co ty tu robisz?
YOU ARE READING
Czarodziejka Emma
FantasyDziewczyna imieniem Emma przeprowadziła się z rodzicami do Włoskiego miasta Catanzero. Pewnego dnia znajduje na strychu starą, magiczną księgę. Dzięki niej i towarzyszącemu jej smokowi Hektorowi przenosi się do odległych miejsc, o których wcześniej...