'' Dragostea e preschimbarea nesfârșita a lumii: minciuni și ura, ba chiar și crima, toate împletite în ea. E înflorirea de nestăvilit a celor opuse și-amestecate, un trandafir minunat din care se ridica, abia simțit, izul de sânge. '' - Tony Kushner ' Iluzia '
Viata Americai Smith se schimba o data cu când vine vacanta de vara. In cele trei luni de libertate, frumoasa Mare, accepta sa lucreze ca reporter la firma tatalui sau. In prima ei zi acolo, la spitalul de boli mentale ' Apa Tulbure ' il intalneste pe el. Pe Zayn Malik. Cel care ii suceste mintile, care ii creeazã probleme, care o face sa simta protejata, dar in acelasi timp neputincioasa. Când apa si focul se întâlnesc, când raul si binele descifreaza o conexiune nemaiintalnita, viata primeste obstacole in ea. Amândoi stau in intuneric vazand fericirea pe care nu o vor descoperi. Sufletele lor sun moarte si inimile arse. Ranile corpului inchidse, dar cele ale sufletului deschise. Corpurile acestora fiind pe dinafara distruse si pe dinauntru cicatrizate.
Intr-o zi, când totul parea normal: aceeasi rutina, aceleasi sentimente, dar totul se schimba cand America este data disparuta de catre parintii sai. Cand devotamentul devine obsesie si nimic nu il mai poate opri pe Zayn din a-si atinge adevaratele scopuri? Cand in poveste apar sentimente si Mare, alaturi de Zayn nu le pot exprima? Oare le pot exprima singuri, fără sa fie prizonieri ai propriei minți, aflând ca singurătatea este doar în imaginație, și își vor putea încălzi corpurile, flacăra din interiorul sufletelor acestora sa le aline inimile sparte în mii și mii de bucatele, pe carte nimeni nu le ca mai putea lipi înapoi?
Doua raze de soare pierdute prin umbrele trecutului, doua sufletele încărcate de gânduri și suferință!
CITEȘTI
Psychopath ( | Stockholm Syndrome Z.M)
Fanfiction'' Dragostea e preschimbarea nesfârșita a lumii: minciuni și ura, ba chiar și crima, toate împletite în ea. E înflorirea de nestăvilit a celor opuse și-amestecate, un trandafir minunat din care se ridica, abia simțit, izul de sânge. '' - Tony Kushne...