P.o.v. Matteo
Ma duc repede spre casa Arianei,nu stiu ce imi face fata asta mi-a intors viata pe dos nu mai sunt baiatul ala tare care eram acum sunt mai sentimental de cand ea a aparut in viata mea.
Sa revenim:Gonesc cu masina pe strazi pana la casa Arianei.
Am ajuns si am intrat:E:Ari.....
Cand sa intru am vazut-o cu un baiat si cu micul dejun in mana.Cand am vazut-o am crezut ca toata lumea mi se prabuseste in cap.
P.o.v. Ariana
Am coborat jos si Cosmin ma astepta cu micul de jun cand deodta pe usa intra Matteo.
Nu imi venea sa cred.Nu puteam sa il pierd acum.E:Uite,Matteo,nu e ceea ce crezi.
M:A nu. Ba eu cred ca este ceea ce cred.tipa el in cat eu sa tresar
E:Matt.......!incerc eu sa spun dar el mi-o taie
M:Ariana,te credeam altfel! Imi spune el si incearca sa iasa dar eu il prind de mana
E:Matteo el e fratele meu vitreg.zic eu si ma uit in ochii lui cu mare dezamagire in privire
M:Ariana, te cred,dar de ce plangi?spune el si imi sterge lacrima de pe obraz
E: Pentru ca nu vreau sa te pierd!!Tin prea mult la tine ca sa te pierd acum cand am cel mai mult nevoie de tine!spune eu si ma duc sa il sarut cel mai dulce posibil.P.o.v. Cosmin
O vad pe Ariana ca plange si vreau sa ma apropi de ea dar baiatul ala o i-a in brate si ii sterge lacrimile. O plac pe Ariana dar nu stiu ce sa mai fac ca sa isi dea seama si baiatul asta sta cam mult in prezenta ei si eu vreau sa fiu mai mult in atentia ei.
P.o.v. Matteo
Eu chiar o cred pe Ariana,dar nu prea imi place de baiatul asta chiar daca de acum o s-o vad cu ea in fiecare zi si in fiecare noapte,acest gand ma bantuie.
P.o.v. Ariana
E:Matteo hai ca trebuie sa mergem la scoala!
C(cosmin):Pot sa te duc eu!
M:Lasa,ca o duc eu tu stai linistit acasa!P.o.v. Cosmin
Ce prost e copilul asta nu ma lasa sa fac nimic nici macar sa ma apropii de ea.
P.o.v. Matteo
Bai nu te intelegi cu asta. O sa il bat pana la urma daca se apropie de ea,daca ii atinge un fir de par.
P.o.v. Ariana
Mi se pare mie sau astia isi arunca priviri urate unui altuia?
Nu cred,Matteo nu ar face asa ceva si nici Cosmin.E:Lasa,Cosmin ca ma duce Matteo si asa el ramane acolo tu o sa vi acasa dar mersi oricum.i spun eu si ma duc sa il pup pe obraz dar Matteo ma opreste.
M:Ce crezi ca faci?
E:Ma duc sa il pup pe obraz,gelosule,nu mai fi asa oricum....!nu apuc sa termin fraza ca deja mi-o taie Cosmin
C:Oricum nu o sa te iubesca cum ma iubeste pe mine!
M+E:Ce?!
C:Ce s-a intamplat?
E:Cosmin sa nu te mai aud ca mai spui asa ceva in viata.Ai inteles?
C:Da....!spune el si lasa o privire urata pe Matteo
M:Ariana,mergem?
E:Sigur!
Nu apuc sa termin ca deja ma i-a de mana si ma trage afara din casa.
E:Pot sa stiu si eu de ce te comporti asa?
M:Cum ma comport?
E:Esti gelos,si nu inteleg de ce,ca nu suntem impreuna sau ceva de genu'.
M:Ariana,raza mea de soare,printesa mea,de cate ori sa iti mai spun ca nimeni nu pune mana pe tine decat eu pentru ca tu esti A MEA!
E:Matt...!nu termin sa spun ca deja ma trage intr-un sarut.
E:Asa o sa ma faci sa tac de acum inainte?
M:Da! Si ma mai saruta de cateva ori si pe buze dar si pe frunte.
E:Hai grabestete ca o sa intarziem!
M:Prefer sa intarzii si sa imi termin momentul!
E:Hai ca poti sa il termini alta data!
M:Bine!spune el si face un bot de bosumflat.
E:Hai bosumflici Ca iti termini momentul cand terminam orele!
M:Bine!spune el si ma saruta pentru ultima data si goneste pe strazi pana la scoala.
.
.
.
.
P.o.v. Ariana