Din capitolul anterior:
30 de minute de cand conducem si ne intalnim la destinatie cu...Florin,Mia,Albert,Cosmin,Robert,Cristi,Alexandra, Raluca,Andreea,Bianca siiii...Vlad(fostul iubit a lui Ariana)P.o.v. Ariana
Ajungem la destinatie si ne intalnim cu prieteni lui Matteo plus Vlad care este fostul meu iubit...ma duc sa ii imbratisez pe toti pentru ca ii cunosc de mult dar pe el nu l-am vazut pana acum cu ei...Cand ajung la el ma strange in brate si ma saruta pe obraz..eu ma retrag repede ca sa nu vada Matteo,imi face cu ochiul si plec langa Matteo si il i-au de brat si zambesc de parca nimic nu s-a intamplat si ne-am vorbit sa plecam...ne-am urcat in masina si logic ca nu puteam sa scap si la noi in masina s-a urcat....Vlad..Eu m-am urcat in fata langa Matteo si in spate s-a urcat Elisa cu David si Vlad..
V(Vlad):Ce mai faci Ariana?
E:Bine...astept sa ajungem la destinatie sa ma distrez!Tu?
V:Si eu abea astept sa ajungem!Matteo se uita la noi ca la masini straine chiar daca conducea si l-am vazut putin obosit...
E:Iubire...vrei sa sa conduc eu?
M:Nu..tu continua-ti discutia cu Vlad...si se uita prin oglinda la Vlad urat..
E:Esti gelos?spun eu cu un zambet smecher pe buze..
M:Nu as avea de ce!Nu ma intereseaza ce faci!Poti sa vorbesti Cu cine vrei cand vrei!
E:A...nu te intereseaza!Bine!Opreste masina!spun eu nervoasa..
M:De ce!
E:Vreau sa ma mut cu altcineva in masina sau sa ma mut in spate...!spun eu cu ochii pe geam evitandu-i privirea...
M:Ariana...nu fi asa!
E:Cum sa nu fiu?Ai zis ca nu te intereseaza!Te rog sa opresti masina!
M:Nu opresc nimic...!spune ma saruta si isi intoarce privirea spre drumEu nu mai zic nimic si ma uit pe geam...
V:Voi sunteti impreuna?
M:Da...te deranjeaza!
V:Nu...dar eu am o relatie mai speciala cu printesa...
M:Si pot sa stiu si eu de "relatia" voastra!spune vizibil nervosIi pun mana pe brat sa il linistesc dar strange volanul de nervi...
V:Eu cu Ariana am avut o relatie,inainte de tine!
M:Asa si ..... asta inseamna ca a-ti avut o relatie speciala?
V:Pai cam da...eu am iubit-o si la fel si ea!
M:Si eu acum o iubesc mai mult si nimeni nu ne v-a desparti!spune nervos si obosit..
E:Hei gata linisteste-te,opreste masina si lasa-ma sa conduc eu!
M:Bine!Se duce mai spre dreapta si opreste masina...Cobor jos..Ocolesc masina si ma urc in locul lui Matteo si el in locul meu...
V:Ti-ai luat carnet?
E:Da..!spun si imi dau ochii peste cap
V:Cand erai cu mine nu voiai sa mergi cu mine cu masina sau sa conduci tu!
E:Ajunge!Termina cu "atunci cand eram impreuna"!Obisnuieste-te ca eu acum sunt cu Matteo si il iubesc!Nimeni nu mi-l v-a lua!Ai inteles?N-I-M-E-N-I!spun
deja nervoasa
V:Stiu ca mai ti la mine!Eu pun o frana brusca..ma intorc si ii trag o palma..
E:Daca mai vorbesti pana ajungem la destinatie sa mor daca nu te dau jos si ajungi pe jos!spun eu pornind motorul si dand drumul la muzica ca sa nu mai zica nimicAm inceput sa cant cu Elisa si Matteo cu David razand de noi...Chiar daca am inceput prost drumul am continuat foarte bine...
Dupa 3 ore
Dupa 3 ore de mers am ajuns la destinatie si am avut alta problema...Eu am fost un fel de "Sefa" si i-am pus pe toti sa caute cazare...Eu si fetele am vrut sa stam la casa iar baietii au vrut la hotel inafara de Matteo,David si Vlad care au vrut la fel ca noi la casa si pana la urma tot ca noi am facut...Dupa ce ne-am asezat in camere ,fiecare cuplu si daca vreti sa stiti da prieteni lui Matteo nu sunt toti intr-o relatie dar sunt...
Ne-am asezat pe pat(eu cu Matteo) si am zis sa ne asezam hainele si lucrurile in dulap ca dupa sa ne culcam putin pana pe la 7:00 ca sa mergem pe plaja...Am asezat lucrurile in dulap si in baie si ne-am bagat la somn...
M:Printesa?
E:Huh!
M:Ce ai vazut la poponarul ala,de ai fost cu el?
E:Nu stiu Matteo si chiar ma enerveaza prezenta lui...
M:Bine,hai culca-te si nu te mai gandi la prostul ala!spune si ma trage spre el