Din capitolul anterior:
Spun si ma bag in pieptul sau si adorm...Dimineata
P.o.v. Ariana
Ma trezesc destul de dimineata si il vad pe Matteo care se holbeaza la mine si cred ca de mult treaz...
E:De ce te holbezi asa la mine?
M:Esti prea frumoasa!spune si ma saruta cu buzele lui fierbinti de dimineata
E:Si tu esti!
M:Aha...daia te-ai indragostit de mine!spune si se uita la mine superior
E:Bine narcisistule acum ma lasi sa ma duc sa ma schimb?
M:Nu mai stai langa mine?
E:Hai ca azi ai zis ca ramanem acasa si o sa stam doar noi doi...singuri!spun si ii apare un zambet pervers
M:Bine du-te si schimbate!Ma ridic din bratele lui si ma duc sa imi fac rutina si ma imbrac cu ceva lejer si ma cobor jos in bucatarie pentru ca imi e foame si fac o omleta si il chem pe Matteo jos sa manance si el...
*
*
Dupa ce mancam ne ducem in camera si butonez telecomanda plictisita cu Matteo care ma alinta..
E:Iubire...hai si noi pe plaja!Te roog!spun si ma uit la el cu o fata de catelus
M:Nu mergem nicaieri!Ai vazut cum ai facut aseara!Ramai in camera!spune el autoritarCe crede ca ma las asa repede..
E:Dar...iubire...am venit la mare ca sa stam in camera?spun si imi dau seama ca de data asta nu o sa ma refuze
M:Off....asa e!Hai imbraca-te si sa mergem!spune el cedand
E:Yupyy!spun si ii sar in brate si il sarutMergem sa ne pregatim si iesim din casa si ii sunam pe ceilalti sa le spunem..
M:Baa...hai ca venim si noi ca Ariana se simte mai bine!
..:...........
M:Suntem aproape!
..:........
M:Bine vorbim..paa!Spune si inchide si se intoarce spre mine si ma saruta...Pe drum primeste un apel de la cineva dar nu stiu cine si vorbesc despre ceva important..
M:Alo...
.......
M:Aa..buna
......
M:Cum adica?
.......
M:Si ce face?
..........
M:Aoleu trebuie sa vin imediat...
........
M:Bine vorbim pa..Spune si inchide apelul..
E:Cine era?
M:Mama!spune el trist
E:Ouu...ce face?Ce ti-a spus?
M:Tata.....tata e bo....bol....bolnav!
E:Ce a patit?
M:Nu stiu...nici mama nu stie...a zis ca trebuie sa venim repede acolo!
E:Bine...cand plecam?
M:Pai...nu stiu...m-a luat prin surprindere!
E:Trebuie sa mergem cat mai curand!
M:Asa e!
E:Hai sa plecam azi de aici si cand ajungem acasa ne facem bagajele si mergem...
M:Bine...mergem sa ii anuntam pe ceilalti si dupa plecam!
E:Bine...hai...si linisteste-te ca nu o sa pateasca nimic!
M:Sa speram...acum hai!Ajungem la ceilalti de pe plaja si le explicam situatia si se intristeaza si ei...plecam spre cazare...dupa ce ne facem bagajul ne urcam in masina si conduce pana acasa...
*
*
Cand ajungem acasa ne facem bagajele pentru maxim o saptamana si plecam spre aeroport sa ne luam bilete pentru cursa de Dubai...Ajungem la aeroport si ne luam biletele pentru cursa care urmeaza peste o ora...
*
Stam de o ora aici si asteptam sa ne spuna ca putem intra in avion si plecam...Dupa inca vreo 30 de minute un domn mai in varsta ne spune sa ne pregatim pentru zbor..
*
Ne urcam in avion si ne asezam pe locurile noastre...
*****
Dupa vreo 4 ore de zbor ajungem in aeroport unde ne asteapta mama lui Matteo..Ma duc la ea si o i-au in brate..
E:Ce s-a intamplat?
MM:Nu stiu nici eu!Nu se simte bine deloc!spune ea cu lacrimi in ochii
E:O sa fie bine...o sa vedeti!
MM:Sa speram!Mergem la masina sa mergem acasa....Dupa ce ajungem acasa tatal lui Matteo era intins pe o canapea si pe masa erau tot felul de hartii..Matteo se duce la tatal lui si incepe sa planga...Niciodata nu l-am vazut plangand..
M:Tata esti bine...nu o sa ti se intample nimic..suntem aici!spune si ma apuca de mana si ma strange foarte tare
E:Tata...suntem aici...nu o sa ti nimic!Mama de ce nu ai chemat doctorul?
MM:A refuzat!Tatal vostru a refuzat!
E:De ce tata?Nu vrei sa ne vezi pe amandoi mari?Nu vrei sa iti vezi nepotii?cand termin imi cad cateva lacrimi si mie si lui
TM:Ba da dar cred ca nu o sa mai pot sa traiesc...simt ca mor!
E:Atunci chemam un doctor!
TM:Bine...dar mai intai vreau sa ii fac o propunere lui Matteo mai bine spus un angajament!spune si ne uitam la foi
M:Zi tata!
TM:Daca eu nu o sa mai fiu si jici mama ta vrea sa sti ca firma si toate celelalte iti raman tie si Arianei!
M:Tata nu vorbi asa!Tu nu o sa mori!Nici tu..nici mama!
TM:Dar in caz de ceva...sa fim siguri!
M:Bine...cu asta sunt de acord!Au luat foile si le-au semnat..eu nu am putut sa vad ceea ce semneaza dar sincera nici nu prea ma interesa...Dupa ce au semnat am chemat repede un doctor...
*
*
Dupa consult foarte atent a zis ca nu e nimic grav dar are nevoie de odihna si de medicamente care nu le-am retinut numele...In timp ce barbatii vorbeau in sufragerie eu cu mama lui Matteo faceam mancare..
MM:Si...v-ati distrat la mare?
E:Da..a fost super...cu toate ca au fost si unele probleme mai mici?
MM:Ce s-a intamplat?
E:Ee...!si am inceput sa ii vorbesc de Vlad...de Laura..de roscata aia..
MM:Si pana la urma cine era fata aia roscata?
E:Nu stiu...Matteo mi-a spus ca nu o cunoaste!
MM:Sa fi atenta...mereu sa fi cu ochii pe el...el oricum te iubeste!
E:Stiu!Acum haideti sa ducem mancarea...cred ca mor amandoi de foame!Ducem mancare in sufragerie si eu il ajut pe tatal lui Matteo sa manance...am insistat si pana m-a lasat pe mine...
Dupa ce l-am hranit pe tatal lui Matteo mi-am mancat si eu portia si ne-am dus intr-o camera unde o sa dormim eu cu Matteo...
Ne-am schimbat si ne-am bagat in pat...P.o.v. Matteo
Cand am ajuns l-am vazut pe tata pe canapea abatut...mi-am dat seama imediat ca e din cauza la firma...El are o firma de staruri..exact asta sunt eu dar doar aici in Dubai ma cunosc oamenii...sunt prin cei mai cunoscuti...Ariana nu stie despre asta si nu prea as cam vrea sa stie...nu stiu de ce dar nu vreau..
M-a pus sa semnez ca daca pateste ceva eu sa raman la firma si sa nu ma dau batut...mi-a lasat tot mie mostenire si tot ce le apartine lor...nu stiu de ce a vrut sa faca acest lucru dar se pregatesc pentru viitor...
Ii inteleg dar se grabes...si nu trebuie sa se grabeasca dar acum am rezolvat...P.o.v. Ariana
In timp ce il ascult pe Mattek cum vorbeste de viitor imi dau seama ca e ceva schimbat la el si ca imi ascunde ceva...
E:Matteo tu imi ascunzi ceva?spun si ma intorc cu fata spre el
M:Iubito...cum poti sa te gandesti la asa ceva?Stii ca nu te-am mintit niciodata!
E:Da..dar...simt ceva ciudat ca imi ascunzi ceva!
M:Nu e adevarat!Nu te mai gandi la asa ceva niciodata!Eu te iubesc petine si nu ti-as ascunde niciodata nimic!spune si ma saruta
E:Asa e...poate ca sunt obosita!Scuze ca nu te cred!
M:Hei...nu iti cere scuze...stiu ca esti obosita!
E:Bine...hai sa ne culcam pentru ca maine vreau sa iesim si sa imi arati cateva locuri..Dupa ce spun ma pun cu capul pe pieptul lui si adorm...
Gata si acest capitol...sper sa va placa..va iubesc❤❤❤