Din capitolul anterior:
M:Acum poti sa imi explici si mie de ce esti suparata?
E:Pai....P.o.v. Ariana
E:Păii.....mie nu mi-ai spus ca te cheamă Andrew!
M:Iubito dar nu ma cheamă asa...e doar numele de scena!
E:Pai da dar m-am facut de ras in fata fututei ăleia!
M:Dă-o naibii....n-am nicio treaba cu aia!
E:Atunci de ce stătea ca o maimuță pe tine?
M:Pentru ca aici sunt celebru si ea e o curva care vrea sa fie fututa!
E:Mbine...ai altceva sa imi spui!
M:Pai nu!
E:Despre treaba cu "celebrul"!spun facand ghilimile in aer
M:De ce ai pus celebru in ghilimele?
E:Ehh....!spun ridicând Dun umeri
M:Esti suparata pe mine?
E:Putin foarte putin....dar mi-a trecut!
M:Off....frumoasa mea!spune si ma i-a in brate si ma saruta
E:Acum hai sa ne culcam...maine vreau sa mergem la cumpărături!spun eu aplaudând ca un copil care a primit o ciocolata
M:Bine...puiul meu!spune si ma pupa pe frunteMa cocoloșesc la pieptul lui si adorm imediat băutură facandu-si putin aparitia...
Dimineata
P.o.v. Ariana
Ma trezesc de dimineata cu iubitul meu sub mine care doarme fara nicio mișcare...
Ma ridic ușor si ma duc la baie sa imi fac rutina si ma imbrac cu:Si cobor jos unde o găsesc pe mama lui Matteo pregătind micul de jun..
E:Buna dimineata!
MM:Neata...scumpo!
E:Ce pregătiți?De ce nu m-ați chemat pe mine?
MM:*isi da ochii peste cap*Ti-am zis ca atunci cand eu sunt acasa...eu fac mancare...pentru ca in primul rand imi place si nu imi place sa las pe altcineva in locul meu!
E:Bine!ma duc si o imbratisez-Va iubesc!
MM:Si eu te iubesc scumpo!si ma pupa pe ambii obraji-Matteo nu s-a trezit?
E:Inca nu...!si incep sa chicotesc
MM:De ce razi?ma intreaba razand
E:M-am trezit de dimineata toata pe el...adica la propriu el sub mine!spun si incep sa rad mai tare
MM:Si nu a facut nicio mișcare?
E:Nu! Spun chicotind mai tare
MM: Se pare ca s-a trezit!spune si imi arata cu degetul pe Matteo ciufulit...
M:Neata iubire!
E:Neata!spun si se aseaza langa mine si ma saruta
M:Ai stat bine pe mine!spune si rade si eu ma uit uimita la el
E:Erai treaz?
M:Ce?.....Nu...v-am auzit acum pe voi!
E:Adica ai tras cu urechea?
M:Poate!spune si ma saruta
MM:Va e foame?
E:Mai întrebați?
M:Logic!Mama lui incepe sa rada la auzul răspunsurilor noastre si ne aseaza micul de jun pe masa si începem sa înfulecam...intre timp vine si tatal lui Matteo la masa si il servește si pe el...se simte mai bine de cand am venit...adica și-a recăpătat puterile...dupa masa stam si povestim...radem..si ma intreaba Matteo...
M:Iubire mergem la cumpărături?
E:Mmm....pai da...dar trebuie sa ma pregătesc!
M:Bine...hai du-te pregateste-te si mergem!
E:Bine!spun si ma ridic si il sarutMa duc sus in camera noastră si imi fac un dus si ma schimb in:
Si ma machiez putin....cobor jos unde il vad pe Matteo gata si il intreaba pe tatal lui...
M:Tata...pot sa i-au masina ta?
TM:Sigur fiule!
E:Multumim!Mergem afara la masina si il vad pe Matteo cum isi pune șapcă mai pe ochii care sunt acoperiți cu niste ochelari...intram in masina si il intreb...
E:Iubire..dar de ce ti-ai pus ochelarii si sapca!?
M:Ai uitat ca aici sunt cunoscut si daca ma vedea tipa si nu plecam decat intr-o ora pentru ca veneau mulți oamenii dupa mine!
E:Am uitat...nu sunt obișnuită!Am crezut ca iti e rușine sa ieși cu mine!
M:Iubire...sa nu mai spui asa ceva niciodata!Cum sa imi fie rușine cu tine?Mai degrabă ma dau mare cocos ca am o asa fata langa mine!
E:Te iubesc!
M:Si eu te iubesc!spune si ma ridic si il pup-Acum hai sa mergem!Pornește masina si in 20 de minute ajungem la mall...mergem prin toate magazinele si ne plimbam de vreo 2 ore dar Matteo mi se plânge intr-una...
M:Iubire...mai stam mult?
E:Nu iubi....!nu termin ca vad o pereche de jeanși si ma duc repede
M:*isi da ochii peste cap*Cică nu mai stam mult...!
E:Hai nu iti mai da ochii peste cap...probez perechea asta si mergem!
M:Însfârșit!spune si isi îndreaptă fata in sus ca si cum s-ar ruga si eu incep sa radDupa ce probez si acea pereche mergem sa mâncam si stam si acolo o ora si dupa plecam acasa...dupa ce ajungem nu ma mai schimb si ma duc la mama lui Matteo sa ii arat ce mi-am luat...
In camera la mama lui Matteo
E:Mama...am venit sa iti arat ce mi-am luat!
MM:A-ti luat tot mall-ul?spune începând sa rada
E:Ehh...nu pe tot!spun si incep si eu sa rad
MM:I-a sa vad ce ti-ai luat!spune si ea entuziasmata lasand cartea care o citea jos pe patDupa o sedinta "foto" in care am defilat prin camera si fata mamei ma striga Matteo..
E:Da iubire!
M:Daca ai terminat sedinta trebuie sa mergem la firma!
E:Bine...bine...hai chiar vreau sa vad cum e acolo...nu ma mai schimb...hai!Mergem la firma si Matteo parchează in parcare si pornim spre firma tinandu-ne de mana...e foarte mare clădirea...si se pare ca e toata a lui Matteo...
Urcam sus pana intr-un birou unde găsim o fata tânără,slăbuța si mai înaltă ca mine...
M:Buna Delia!
D(Delia):Buna ziua Dl. Paraschiv!
M:Ai facut ce ti-am zis la telefon?
D:Da domnule...am aranjat toate dosarele si aveți o ședință foto...!bla bla ce vorbesc ei despre ședințe foto...filme...nu prea ma intereseaza... mai mult ma intereseaza bruneta asta care era aici...ii cam face ochii dulci lui Matteo...
M:Bine...Delia...mulțumesc..poti sa pleci!
D:Sigur domnule!vine langa mine si ma i-a in brate si imi spune-Imi pare bine ca te-am cunoscut!
E:Si mie!o îmbrățișez si eu si pleacăDupa ce stam in birou așteptând o femeie mai in vârstă din spusele lui Matteo pentru ea e managerul lui Matteo...dupa o jumătate de ora isi face apariția si se aseaza direct la birou tragandu-si putin sufletul si incepe sa vorbească cu Matteo despre promovări si ca mai e putin si pleacă...la auzul acelor cuvinte zâmbetul meu dispare si am urma de tistrete...abua acum realizez ca mai e putin de o luna si eu ma voi intoarce in Romania pentru ca o sa incep scoala si Matteo v-a pleca in alta tara...
Dupa o ora in care cei doi au discutat despre filme si alte dalea eu doar am aprobat cu un zâmbet fals pe fata si nu prea am intrat in discuție...cand am plecat in masina Matteo isi da seama ca am ceva si ma intreaba...
M:Iubito...ce ai?Am vorbit cu Irina si nici macar nu te-ai uita la ea!Mai mult te-ai uitat la paharul ala cu suc...nu stiu daca ori era interesant sucul ala sau tu esti suparata!
E:*incep sa chicotesc*Nu era interesant sucul sunt putin suparata!
M:De ce?
E:Pentru ca...Matteo e mai putin de o luna si eu o sa plec in Romania pentru scoala si tu o sa ramai aici si o sa plec i la dracu in prasnig ca o vedeta!
M:Stiu iubire...dar nu am încotro..si nu vrea sa dai bacul!Si stii ca iei bacul venim aici si aici o sa ne petrecem viață!
E:Nu e asa simplu cum zici!Eu nu mai pot trăii fara tine!Sti ca nu mai pot!
M:Stiu iubito dar nu avem încotro!
E:Stiu!spun si imi las capul in jos
M:Hai nu mai fii suparata si sa ne petrecem timpul care a ramas împreună!spune si ma saruta
E:Iubire dar eu nu vrea sa stau singura!
M:Unde?
E:In Romania!
M:Pai ti-am zis ca poti sa chemi pe cine vrei...dai nu băieți!
E:Oricum nu aduceam băieți!
M:Asa bravo!Ajungem acasa si e deja tarziu...asa ca mâncam cina care ne-a pregatit-o mama...ne facem o baie fiecare si ne băgam la somn fiind foarte obosiți...
Gata si acest capitol...sper sa va placa...am facut 300 de ochisori
Va iubesc❤❤❤