Tanıtım

80 18 55
                                    

Alya'nın şarkı söylemesiyle ordan geçen Asrın'ın hikayesi nemi oluyo?

"Yaa Atakan tamam söylücem yeterki bi sakin ol." Bu ne ya resmen zorla şarkı söylücem. Evet doğru duydunuz az sonra okulun önünde şarkı söylücem.

"Eğer heyecandan sesin kötü çıkar ve şarkıyı yarıda kesersen o sahneden indikten sonra yapıcağım ilk iş gider her şeyi anlatmak olur."

"Öyle bi şey yaparsan Açelya'ya her şeyi anlatırım. Bunlada kalmam. Bütün okulun önünde Atak..." elini ağzıma götürmesiyle susmak zorunda kaldım. Böğürerek elini çekmesini söyledim ama yok. Sahnede ismimin geçmesiyle Atakan sahneye ittirdi.

Veeeee ilk rezilliğim evet. Çok güzel ya. Sahnede düşülür mü kızım Alya!
Offf offf. Bütün okul kahkahalarla çalkalanırken bense sadece yerdeki labirentleri inceliyodum. Ne yapmamı bekliyosunuz bileğim ağrıyo tamammı? Tam kalkmaya çalışırken bileğimin sızısıyla geri eski pozisyonumu aldım. İçimden küfürler mırıldanırken birden kendimi bi havada buldum. Noluyo lan. Yerçekimi nerde?

Kafamı kaldırmamla eğmem bir oldu.
Şuan ben bi çocuğın kucağında ne aruyom lan? Geri kafamı kaldırdığımda çocuk pis pis sırıtıyodu. "Bi dahakine sahneye çıkarken insan gibi çık küçük hanım."

Rezil oldum işte. Of ya. Sahneden inerken Atakan'a piç smile yapmayıda ihmal etmiyodum. Ağzını kapat ağzını sıçanlar gircek diye ağzımı oynatırken kucağında beni taşıyan çocuk "Sen kaç kilosun ya? Kollarımı hissetmiyorum." Demesiyle elimle omzuna vurdum. İnlediğinde zafer kazanmış edasıyla sırıtırken birden kendimi yerde buldum aq.

Yerle bakışırken bileğimin sızısıyla ağzımdan bi inilti çıktı.

"Yavaş be öküz. Böylemi yardım ediyosun sen" çocuğa baktığımdaysa kaybolmuştu. Ne yani? Beni. Burda. Yere. Fırlatıp. Gitmişmiydi? Öküz ya.



Yeni bir kitap yazdım umarım beğenirsiniz. Gelen yorumlara göre yeni bölümü getiricem. Votelerinizi bekliyorum.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin