"Yaa senin burda ne işin var? Bi saat sonra gelmicek miydin sen?" Üstüm hala daha aynıydı sabahkiyle ve saçlarım berbat durumdaydı. Rimelim akmıştı. Öyle işte. Kısaca berbattım gençler.
"Ne o? Sevindin sanırım." Göz kırpıp salona geötiğinde aklıma köşeye fırlattoğım çantam geldi ve yabiki içinden fırlayan eşyalarım. Kısaca rezil bi olayla yine karşınızdayım. Ben tabi insan dışı bi koşmayla odaya gittim. Ne büyük tesadüfki halı kaydı ve ben yerde. Ah ah. Ne zaman insan gibi davranıyorum ki ben.
İçimden küfür mırıldanırken oturma pozisyonunu aldım. Asrın arkasını dönüp bana kahkaha atarkende rezil olduğumu hatırladım.
"Kızım ben seni hiç ayakta göremşcek miyim? Hahahah"
Gözlerimi devirip "çok komik ya" dedim. "Değil mi?" Diyip elini uzattı kalkmam için. Tabi ben bunu fırsata dönüştürüp elinden tuttum ve çektim. Böyle bir harejet beklemediğinden iki saniye sonra yanımda sırt üstü yatıyodu. Canım ya. Ama bunun düşmeside ayrı bi havalı aq."Seni akıllı. Bugünün sonunda bunun intikamını senden alıcam. Ona göre davran." Göz kırpıp yerden havalı bi şekilde kalktığında elini yenşden uzattı. Bu sefer oyun oynamadan elinş tuttum beni kaldırdığını düşündüğüm anda elinş çekti. İkinci kez yerle öpüşürken içimden lanetler savurdum. Yerden hızlıca kalkıp kaşlarımı çattım. Ona ters ters bakarken o da benim gözlerime bakıyodu. Kaşlarım eski halini alırken üstüm aklıma geldi arkamı dönüp merdivenlere ilerledim. "Nereye gidiyosun? Tamam özür dilerim."
Onu takmayıp odama geldim. Dolabımdan siyah deri taytla üstüne siyah spor atlet aldım. Beyaz pandifimide alıp yatağımın üstüne bıraktım. Odamın kapısı açıldığında Asrın içeriye girdi. Odamda göz gezdirdiğinde kaşlarını çatıp "Burası senin odan mı?" Dedi. Niye bu kadar şaşırmış tı ki?
"Evet. Niye şaşırdın?" Vende odama baktımda cidden duvarlar siyahtı. Dolaplarım griydi. Yatağımdaki çarşafım sade kırmızıydı. Tek renkte oydu zaten.
Duvarlarımdada bazı konserlerin afişleri vardı. Garip birisiydim kabul ediyorum.
"Hiç. Öylesine."
"Odamdan çıkarsan üstümü değiştiricem." Dedim.
"Çıkıyım mı yani?"
"Çıkmamalı mısın?"
"Peki ama çabuk gel." Diyip kapıyı çekip gitti. Kıyafetleri giyip odamdaki banyoya girdim. Aynaya bakmamla çığlık atmam bir oldu.Bu ben miyim? İnsan mıyım ben? Bu tipim ne? Allahım ya. Asrın beni böylemi gördü şimdi?" Hemen makyaj çıkartıcı suyla yüzümü yıkayıp bb krem sürdüm.
Pandiflerimi de giyip salona geçtim. Asrın'a baktığımda televizyondan maç izliyodu. Gülümseyip mutfağa geçtim. Ne yapabiliceiğimi düşünmemle pizzacı abiyi aramam bir oldu canlar xkxnnx.
Oturma odasına geçtim. Koltuğa otururken "sen neden bugün bana tripliydin?"
Mâlum sotçruya gelmiştik. Dudağımı ısırıp ne dicemi düşündüm. Aklıma mantıklı bi sebep gelmeyincede "Ne tripi ya." Diyip çirkefleştim.
"Alya bana yalan söyleme. Bal gibide trip attın."
"Atmadım."
"Attın."
"Neden sana trip atıyım ki?"
"Kıskan mış olabilir misin?" Bunu demesiyle yerin dibine girmiştim. Ne yani cidden ben Asrın'ı kıskab mışmıydım. Bu düşünceyle yanaklarım kızarırken yüzümü yere eğip kısık sesle "hayır"dedim. "Evet işte kıskanmışsın." Kahkaha attığında iyice kızarmıştım."Ya Asrın saçmalama ya. Neden kıskanıyım seni?"
"Hoşlandığın için olmasın?"
"Bi kere dönüp bakıcağım bi tip deilsin. Bay egoist."
"Çarpılıcaksın be. İddaya var mısın? Kızlara soralım? Ne dicekler." Dediğinde dahada sinirlenip "Hayır ya ne kızı? Ben erkeklere soralım diyo muyum?"
"Alıcağın cevap bellide ondan demiyosun canım. "
"Peki iddaya varım. Kime sorcaz? Sınıfta şişe çevirmecede soralım.
Sonuçta ödül ne olsun?""Ben kazanıcağım için sonra düşünürüz onu."
"Eğer kazanırsam tüm okulun önünde ben bi odunum diye bağırıcaksın. Kabûl mü?"
"Sende tüm okulun önünde Asrın'a aşığım diye bağırıcaksın. Kabûl mü?"
Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu ama güzel olduğunu düşünüyorum. Yorumlarınız bekliyorum. Pamuk eller yıldıza please. Seviliyosunuzzz:) voteleyenler için geçerli bu;) iyi geceler hepinizeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionHayatıma şarkı gibi karışan bir bela sonrada vazgeçilmez bir aşk.