6. Bölüm

35 5 0
                                    

Şarkı: Lana Del Rey, Born to die

herkese iyi okumalarr:))))

"Sevgilim falan yok. Önceden de bi kez olmuştu." Kafamdan aşşağı sanki soğuk su dökülmüş gibiydi. İki saniye içinde ne kadar çok şey değişmişdi ya:p

Saate baktığımda baya geç olmuştu. Yarın okul vardı ve ben gitmek istemiyodum. Acaba Asrın'ı tehtid edip babasını kaçırsam sonrada okul müdürü kayıp diye okul kapanır mıydı? En azından matematikçiyi kaçırabilirdim dimi?

"Ne düşünüyosun o kadar?" Diyip güldüğünde düşüncelerden sıyrılıp acı gerçeği kabullendim. Evet yarın okul vardı ve gidicektim:(

"Acaba babandan izin alsanda okula gelmesem?" Şansımı denemeliydim en azından.

"Ben de denedim ama izin vermiyo adam." Dudağımı asıp "peki" dedim. Başka suikast pilanları düşünmeliydim.

"Sen hangi sınıfa gidiyosun?" Bu soruyu cidden merak ediyodum. Düşündümde bizim sınıfta benim yanımda otursa hiçte fena olmazdı.

"Bilmiyorum. Sen?"

"Sanırım  C'deyim." Dedim. Kendi sınıfımdan emin değildim.

Kapı çaldığında "Açelyaa." Diye bağırıp kapıya koşmaya başladım. Niye bu kadar heyecanlandım bilmiyorum ama Atakan'ın Açelya'ya ne dediğini çok merak ediyodum. Kapıyı açtığımda karşımda ağlamaktan rimeli akmış ve gözleri şiş bir Açelya beklemediğim kesindi. Gözlerinden yaşlar akarken kaşlarımı çatıp elinden tuttum. İçeriye çekip ona sarıldım. Bi yandan saçlarını okşarken bi yandanda "ne oldu tatlım? Hadi ama ağlama. Anlat." Diyodum.

Atakan'la ne konuşmuş olabilirlerdi ki?  "A-al-ya" ağlamaktan bi türlü söyleyemiyodu. Ben de zorlamadan onu odasına çıkardım. Yatağa oturup ellerini okşamaya başladım. Kapının önünde Asrın'ı görünce geri Açelya'ya baktım. "Asrın bi bardak su getirebilir misin canım? " dediğimde sonradan farke ettiğim canım kelimesiyle dudaklarımı bastırdım. "Tabi canım." Diyip sırıttı. Su getirdiğinde Açelya'ya içirttim.

Daha iyi olduğuna emin olduktan sonra "Ne oldu? Ne dedi?" Dedim. Merakta bi yere kadar canım.

"Alya ya. Sevgilisi varmış ve bunu söylemek için çağırmış beni yanına. Ya (bi hıkçırık daha) bende ne sanmıştım. Cidden salağım. Neler neler hayal etmiştim. (Bi hıkçırık daha) meğer sevgilisini söylücekmiş. Neden bu kadar saf olabiliyorumki?"

"Sen nerden bilebilirdinki kızım. Hem daha önce hiç bi kızı sevdiğindan falan bahsetmemişti bize. Ne sevgilisiymiş bu? Geçicidir o yine"

"Sorunda o ya zaten. Çıkmadığı kız kalmadı. Her gün birisiyle takılıyo ve bu benim cidden artık canımı yakıyo" gözleri iyice şişmişti ve hâlâ daha ağlamaya devam ediyodu. Kıyamam ya. Tek kardeşim dediğim kız şimdi önümde en yakın arkadaşım için ağlıyodu.

Dicek bi şey bulanayınca kendime daha fazla kızıyodum. En susulmucak zamanda söylücek şey bulamıyodum. Asrın aklıma gelince yardım dileyen gözlerle ona baktım. Daha önceden bana baktığını fark etmemle heycanlanmama sebep olmuştu. Gözlerini güven verirce kapattığında geri Açelya'ya baktım. Hâlâ daha ağlıyodu canım ya.

Asrın yanımıza gelip iki kişilik geniş yatağa oda oturdu. Açelya'ya dönüp sağlam ve emin bi şekilde "Eğer Atakan'ı azıcık tanıyosam her gün bi kızla sevgili olucak birisi değil. Seni kıskandırmak için yaptığı çok belli. Olaya şu yönden bak bide: neden Alya'ya söylemeyip sana söyledi ve sırf bunun için seninle buluştu?"dedi.

Ağzım o şeklinde açılırken dediklerini düşündüm. Cidden haklıydı ve her cümlesi mantıklıydı. Hayran olmuş bi şekilde Asrın'a bakarken gözlerini bi anda bana çevirdi. Göz göze gelmemizle  heyecanlanıp ağzımı hareket ettirerek "teşekkür ederim." Dedim.

Gözlerini yumup "Anladığım kadarıyla Atakan'a aşıksın ama bunu hiç ona demeyi denedin mi?" Dedi.

Açelya artık ağlamıyodu ve mantıklı düşünmeye başlamıştı. "Hayır." Dediğinde Asrın'ına beklenti bekleyen gözlerke baktı.

Asrın ona duymak istediklerini söylüyodu ve bunu garip bi şekilde ben bile yapamıyodum.

"En kısa zamanda ya söyle ya da belli etmeye çalış bence. Çünkü oda senden bekliyo olabilir."

Açelya kaşlarını çatıp "benden mi bekliyo? Kız halimle benden bekliyo yani öyle mi?" Kızmıştı sjsjdj.

"Ben sadece düşüncelerimi söylüyorum. Neyse. Benim gitmem lazım arrık. Hem sizi yalnız bırakıyım." Dedikten sonra ayağa kalkıp odadan çıktı. Arkasından yetişip kapıya kadar eşilk ettim. "Her şey için saol. Benim diyemediklerimi söyledin." Dedim.

"Önemli deil. Yarın görüşürüz." Diyip göz kırptı. Oha. Bana. Göz. Kırptı. Buluşalım. Dedi. İnanamıyorummmmmmm.

Kalp atış hızım saniyede bilmem kaç katı hızla atarken "Görüşürüzz." Diyip kapıyı kapattım. 

Geri Açelya'nın yanına çıktım. Artık en azından ağlamıyodu. Banyoya girip elini yüzünü yıkadıktan sonra birlikte film izleyip odalarımıza geri çıktık.

Duş alıp yarın giyincejlerime karar verdim. Çantamı sabah hazırlarım ama kıyafet önemli dostlar:p

Yarın yanıma geliceğini hatırladığımda her sefer kendi kendime gülüyodum. Garip bi şekilde heyecanlanıyodum. İnşallah bizim sınıfa gelirdi ya. Neyse bu kadar hayranlık yeterli:|

Bölümlerim kısa ama umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorumm. Sayfanın alt sol kısmındaki yıldıza basarsanız sevinirim:p

Seviliyosunuzz:))))

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin