Capitolul 1

39 4 0
                                    

Acel zgomot enervant. Stai! Asta e alarma telefonului meu...de aceea îmi era atât de cunoscută!
Mă uit la ceas și sar ca arsă din pat când văd că ceasul este nici mai mult nici mai puțin de 18:30. Rahat! Într-o oră jumate trebuie să fiu gata pentru că e duminică și le-am promis celor doi prieteni ai mei: Katherina și Erick că la 20:00 voi fi la club unde mă voi întâlni cu ei. Trebuie să o las mai moale cu jointurile și băutura pentru că altfel nu îmi explic cum am dormit atât dacă nu din pricina lor aseară pe pistă după ce am câștigat acea cursă ca de obicei.

Îmi iau prosopul din dulap și mă îndrept către baie când îmi aud telefonul sunând și deja pot spune cine mă sună! Ajung la telefon și bănuielile îmi sunt confirmate.
-Da, Kath!

-Aly ce este cu vocea asta de cioara călcată de tren? Nu-mi spune că abia te-ai trezit!?

-Ba da, chiar asta spun, îi răspund râzând.

-O haide, măcar ajungi la timp la club? Spune ea cu o voce rugătoare.

-O sa ajung! Spun eu în final apoi închid telefonul.

M-am grăbit să termin nenorocitul ăla de duș mai repede apoi, înfășurată într-un prosop cu părul ud pe spate, merg la dulap să-mi caut niște haine pe care să le port în această seară. Aleg o ținută elegantă alcătuită dintr-o rochie de piele neagră cu un decolteu bogat, scurtă cu o palmă deasupra genunchilor, strâmtă pe corp, la talie având o curea de piele cu ținte pusă de formă. Am luat niște încălțări cu toc de 10 cm, acesta fiind "încolțit" de ținte. Am finalizat această ținută cu o geacă de piele scurtă până la mijlocul taliei și strâmtă pe corp. Și bineînțeles că la această ținută am folosit rujul meu mov cu tente de negru, alegând să-mi conturez ochii cu un creion negru sus cât și jos și am dat mai multă formă și expresivitate sprâncenelor mele folosind fardul de sprâncene. Mi-am lăsat părul pe spate.
Ies din casă și ajung la mașina mea, un Ferrari Tunero negru ce mă reprezintă perfect având pe capotă un craniu în flăcări auriu ce face maşina ieșită din comun. Demarez în trombă mergând cu o viteza de 200 km/h, pe străzile libere, spre mirarea mea, ale New York-ului.
Ajung într-un timp relativ scurt la club, acesta fiind plin ochi cu persoane bete. Încerc să-mi fac loc printre acei adolescenți morți de beți care mă fluiera abținândumă cu greu să nu mă întorc să le dau una pentru a le clămpăni dinți în gură! Îi caut cu privirea pe prieteni mei, dar în zadar. Mă așez la o masă, unde chiar în fața mea stă un băiat arătos care arată ca decupat din revista PlayBoy. Mrr! El este înconjurat de două blonde care se bat pe el. Sunt întreruptă de chelneriță din holbatul meu pe acea bucățică care mă întreabă dacă doresc ceva. Cer un Sex On The Bich și îmi aprind o țigară. O sun pe Kath apoi pe Erick, dar nici unul nu răspunde așa ca decid să aștept până mă vor suna.
Din perspectiva lui Zayn :
Observ o fată blondă cu o rochie neagră de piele cu forme bine definite acoperită de o geacă din piele Cum trage dintr-o țigară și bea din băutura ei. Arată divin! Atât de  provocator! Aș face orice să o fut acum și aici! Arată a fată rea și asta mă excită la maxim deja îmi imaginez ce fiară e în pat. Mă ridic, lăsând cele două blonde care îmi fac avansuri pentru mai târziu și merg la masa ei.
-Pot? Îi spun când ajung la ea.

-Să pleci dracu' de aici, da! Spune ea furioasă.

-Nu pisi, să mă așez la masă cu tine! Dar nu primesc răspunsul pentru că telefonul ei începe să sune și aceasta răspunde. După ce închide spune:

-Pisi să-i spui lu mă-ta! Ai noroc că trebuie să plec altfel te băteam până ajungeai la reanimare!

-Wow! Ce violentă. Mrr! Îmi place, spun eu, dar aceasta pleacă dânduşi ochii peste cap și  văd Cum se duce către o fată și un băiat.

Bună! Aceasta este prima mea carte și vă rog să îmi spuneți părerea voastră. Vă rog îmi scuzați greșelile de ortografie posibil existente.

Dark HalfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum