Capitolul 6

17 3 1
                                    

Îl pot vedea cum pentru câteva momente mă privește intens în ochii, iar în doar câteva secunde îl pot vedea cum se apropie de mine periculos de repede. Am început să simt cum pielea îmi ia foc atunci când acesta și-a unit buzele cu ale mele într-un sărut lung și apăsat care mi-a trezit sentimente ciudate necunoscute mie. Temperatura din încăpere devenea din ce în ce mai ridicată când acesta coboară cu săruturi lascive în jos pe gâtul meu apoi își poziționează mâinile sub coapsele mele ridicându-mă pe brațele sale obligându-mă să îmi încolocesc picioarele în jurul bazinului lui, iar mâinile în jurul gâtului. El pornește către scări fără a se opri din a mă săruta, iar eu din cauza plăceri îmi înfing mâinile în părul lui continund si eu cu săruturi pe gâtul lui. Acesta deschide o ușă dând cu piciorul în ea apoi pășește cu mine într-un dormitor cu parchetul gri, iar în mijlocul dormitorului trona un pat spațios îmbrăcat într-o lenjerie neagră, nu am fost atentă la celelalte detali pentru ca am simțit patul lipit de spatele meu atunci când Zayn m-a așezat ușor pe pat. El mi-a dat geaca de piele jos urmată de bluza de pe mine eu rămânând doar în sutienul negru și blugi. Acesta a coborât cu săruturi mai jos spre sâni mei când l-am oprit ridicându-mă brusc în șezut acesta fiind uimit de reacția mea mă privește suspicios când vede ca îmi pun bluza pe mine.

- Ce sa întâmplat? Mă întreabă el mirat.

- Zayn este greșit ce facem. Ești  doar un coleg de "munca"  și fratele șefului meu. Nu pot să văd nimic intre noi, doar o atracție fizică! Spun eu cu o oarecare tristețe în glas.

- Poate doar tu simți asta, dar eu cred ca încep să simt ceva între noi. Spune el cu un ton normal.

- Da chiar simți ceva intre noi acele lucruri fiind blugi mei și sutienul meu! Zic eu ironica știind că nu la asta face referire.

- Poți să încetezi te rog să fi așa ironică? Știi foarte bine la ce mă refer. Spune el ușor supărat.

Acesta nu primește un răspuns, deoarece îmi iau lucrurile și plec el strigandu-ma încă din acea camera și mă bucur ca nu s-a ținut după mine. Urc în mașină și mă îndrept cu viteza către un club unde merg des de obicei. Intru acolo mă așez la o masă și îi zic chelneriței să îmi aducă o tărie. Intre timp îmi aprind un joint și vine și bautura. Încep să dau pahar după pahar pe gât, iar vorbele lu Zayn îmi tot chinuie mintea. Mie teamă să-l iubesc, dacă nu mă iubește cu adevărat? E prea mult pentru mine.

Din perspectiva lui Zayn :

Am rămas blocat în dormitorul meu pentru că mi-am dat seama că o iubesc cu adevărat pe Alyce. Prima fata pe care o plac.
Trebuie să faci ceva! Îmi spune partea mea rațională. Uau că nu m-am prins.
Hotărăsc să mă îmbrac apoi urc în mașină. Conduc rapid până la un club cunoscut. Au trecut două ore nenorocite de când am văzut-o ultima dată și îmi este dor deja de buzele ei. Cobor din mașină și intru în club cu dorința să-mi înec amarul. Mă așez la o masă și îmi comand de băut o sticla cu cea mai puternică băutură pe care o au aici. Termin prima sticlă și mai cer una. Mă duc la baie să-mi fac nevoia, dar când mă întorc ochii îmi cad pe ea. Era ea! Stătea la o masă cu un joint aprins și consuma o băutură! Mă ciupesc de braț crezând că m-am îmbătat atât de tare în cât am halucinații, dar nu! E reala!  Este ea în carne și oase! Nu mai stau pe gânduri și mă duc rapid la masa ei! Ea rămâne blocată când mă vede. Părea șocată?! Nu o judec pentru ca aceiași reacție am avut și eu.

- Zayn? Spune ea cu o voce ușoară.

- Da eu sunt. Cât ai băut?  O întreb eu autoritar pentru că avea ochii roșii și umezi.

- Destul... de mult. Îmi răspunde aceasta.

- Hai acasă! Îi spun aceasta nu mai zice nimic și mă urmează. Părăsim clubul nu înainte de a achita consumația și ne urcăm în mașina mea. Ajung acasă, o ridic pe brațe și o duc în dormitor aceasta fiind aproape adormită.

Se ridică în picioare și se dezbracă de blugi și rămâne doar în lenjerie intimă. O las în dormitor. Eu merg până la baie să fac un duș. În zece minute termin și revin în dormitor doar în boxeri mă așez în pat lângă ea și aproape că adormeam dacă nu îi auzeam vocea.

- Zayn?

-Da?  Îi răspund.

- Te iubesc! spune ea aproape adormită.

- Te iubesc! Îi răspund și eu și îmi înfășor un braț în jurul taliei ei. Astfel adormind amândoi.

***

Din perspectiva lui Alyce:

Mă trezesc și simt un braț care îmi ținea talia. Mă întorc și îl văd pe Zayn. Panica mă cuprinde...



Heii! Da știu, știu... n-am mai postat de mult, dar am o scuză :))) A fost vacanță. Sper să vă placă acest capitol și nu pot să spun când voi pune next. Nu promit nimic. ♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 07, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark HalfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum