Capitolul 4

29 3 0
                                    

Din perspectiva lui Zayn:

Eram mort de beat în unul din apartamentele mele cu cele doua blonde de o parte și de alta a mea când îmi sună telefonul. Era Dylan!

**
Închid telefonul șocat că tocmai am fost tras în piept de ea! M-a mințit și acum am pierdut aproape toți bani pe transportul de arme pe care îl plănuim. Joacă dur!? O să vadă ea când egalez scorul. 1-0 , să vedem cine va conduce în continuare acest joc al dominației!

Din perspectiva Alyce:

Este dimineață, iar eu ies în graba pe ușă și urc în mașina mea, un Ferrari Tunero negru superb! Demarez în trombă și mă îndrept către secția de poliție pentru ai închide gura unui trădător. Ajung acolo și îl iau pe trădător și mă îndrept către zona roșie a orașului care se află la periferia acestuia.

- Unde mergem? Mă întreabă trădătorul care abia l-am scos de la secția de poliție cu o voce ușor speriată.

- Mai bine spus unde vei merge tu?  Răspund eu cu o urmă de amuzament în voce. Nu primesc nici un răspuns pentru ca deja am ajuns la periferia orașului în zona roșie unde şi-au găsit loc toți oameni certați cu legea sau pur și simplu boschetri.
Ajung într-o clădire dărăpănată de aici, dar bine înțeles cu trădătorul care avea mâinile legate de mine cu o sfoară și o cârpă în jurul gurii care îl împiedica să scoată vrun sunet. Tragandu-l după mine îl așez într-un final în fața unui scaun aflat în centrul încăperi apoi mă așez și eu pe scaun stând în față în față cu el și mă uitam de sus la el pentru ca era în genunchi și scaunul era mai sus poziționat.

-Deci? Spun eu în timp ce scot un briceag din geantă. Ai îndrăznit să mă ameninți că îți dai drumul la gură dacă nu te voi scoate de acolo cu toate că ști ce se întâmplă cu persoanele care doar cugeta să se gândească la așa ceva? Spun eu în timp ce îi dau cârpa jos de la gură care oricum acum nu mai era de folos.

- Îmi pare rău! Te rog cruțămă! Spune acesta în timp ce lacrimile îi inunda obraji.

- Ooh ești mai rău ca o fetiță de 5 ani, zic eu în timp ce încep să râd în hohote. Te asigur că după ce îți voi face azi o să-ți fi dorit să fi rămas în închisoare! Continui eu să-i zic în timp ce încep să-i crestez pielea cu briceagul. În camera liniștea este spartă de strigătele lui disperate de durere care îți cereau să-l lași așa, dar trădători nu merita iertare.

- Ști expresia cu cineva care îți înfige cuțitul în inimă și îl răsucește? Ce zici ai vrea să-l experimentam? Zic eu, dar era atât de slăbit încât a reușit doar să scoată un sunet ciudat pe gură, dar nu l-am băgat în seamă și am început să introduc ușor, dar apăsat cuțitul în zona inimi și un strigăt puternic de durere s-a auzit și apoi liniște, iar eu am răsucit briceagul în inimă acestuia când a intrat de tot.
Părăsesc clădirea, dar nu înainte de a o lasă în flăcări asigurându ca dispare orice urmă a unei posibile crime.

***
Ajung acasă și observ ca e destul de târziu așa ca fac un duș repede apoi plec din nou la depozit unde eram așteptată de Dylan și Zayn să discutăm transportul care l-am amânat ieri din cauza unei "neînțelegeri ".
Intru în depozit și îi văd pe ei la aceiași masă cu un loc liber lângă Zayn ce îmi era destinat mie. Mă așez și apoi îi salut cu un zâmbet șiret pe chipul meu.

-L-ai aranjat? Întreabă Dylan.

- Da, a fost o plăcere! Îi răspund.

- Bine haide să intrăm în subiect nu avem mult timp la dispoziție! Intervine Zayn, iar eu îmi dau ochii peste cap apținându - mă să nu fac vrun comentariu răutăcios știind că are dreptate.
Dylan începe să ne spună planul noi intervenind dacă era cazul. Într-un final ne-am hotărât și am dat să plecăm fiecare acasă, dar Zayn mă atinse din greșeală, iar un fior îmi domina tot corpul. Atingerea lui e atât de plăcută.

****
Ajunsă acasă mă schimb în pijamale fiind prea obosită să mă spăl iar. Merg în dormitor și sting toate luminile doar lumina televizorul din dormitorul meu unde mă aflu mai domnește între cei 4 pereți. Aproape am adormit când văd ușa clanța uși mele că se mișcă și mă panichez încercat să îmi caut arma. Nu o găsesc și ușa camerei se deschide , iar eu fac ochii mari când văd persoana din fața mea. Era Zayn cu un trandafir negru în mână, dar foarte frumos. Acesta se apropie din ce în ce mai mult de mine ei fiind cu inima până în gât și cu ochii cât cepele la el, dar ...

Dark HalfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum