Dar un sunet se aude și atunci când realizez defapt arunc ceasul deșteptător pe podea și acesta devine bucățele. Îmi pare așa rău că a fost doar un vis și atunci îmi doream să-mi dau o palmă mintal când mi-am auzit gândurile. A ajuns să mă bântuie pana și în somn, el, Zayn!
Acum pot spune că îmi pare rău că a fost doar un vis. Cred că îmi place de el. Doar o atracție fizică, sper... . Nu se poate să mă îndrăgostesc de el! Nu! Eu nu am iubit pe nimeni niciodată, e imposibil să fiu acum tocmai de el!**
Sunt în mașina mea și conduc spre locul unde va avea loc transportul. Acolo mă așteaptă deja Dylan și Zayn! Trebuie sa ajung în campus la ieșirea din oraș. Încetinesc când îi observ pe cei doi cu ceilalți care stăteau în liniște așteptându-ma. Cobor și mă îndrept spre ei, iar aceștia mă salută eu răspunzând cu un zâmbet.
- Bine că ai ajuns! Spune Dylan, iar Zayn îl aprobă.
- Da. Răspund eu sec cu ochii încă pe trupul lui Zayn care era bine definit de hainele negre care îl acopereau, iar mușchii lui făceau ca hainele să-i pare mici. Arata ca decupat dintr-o revistă, dar holbatul meu la el se oprește când privirile ni se întâlnesc, iar el avea o expresie amuzată conturata pe chipul său prizandu-ma în "flagrant". Îmi mut privirea rapid la Dylan care mi a spus exact care e planul pe care trebuia sa-l respectăm cu sfințenie.
Trag ultimul glonț care mai era pe țeava pistolului meu în capul șoferului care nu a prea vrut să părăsească camionul cu marfa, oricum murea chiar dacă alegea sa coboare. Rahat! Cel mai complicat transport, deoarece camionul cu marfă ne-a fost luat , iar dintr-o mașina din cele care ne urmăreau a coborât șoferul care conducea tirul pana sa-l omor eu. Aceștia si-au chemat întăriri, însă acum toți sunt arși sau morți pe jos iar eu Zayn și Dylan suntem în jurul tirului hotărând ce vom face în continuare. Văd în spatele lui Zayn care era la o distanță considerabil mare de mine ca se ridică un barbat plin de sânge cu un pistol în mâna îndreptat spre Zayn. Panica mă cuprinde când îmi imaginez ce se poate întâmpla. Scot repede arma și trag drept spre acea mână care cade lângă restul corpului, care era acum fără suflare și un încnet de disperare îmi părăsește buzele eu rămânând socata de reacția mea, abținându-ma cu greu sa nu scap o lacrima.
-Alyce va trebui sa-l duci pe Zayn acasă pentru ca mașina lui a fost distrusa, se aude vocea lui Dylan în timpanele mele. O nuu!
- Bine! Zic sec în timp ce îmi dau ochii peste cap!
- Păi atunci mergem? Spune Zayn.
- Da, haide! Spun eu în timp ce mă îndreptam deja spre mașină. El mă urmează, dar când eu am ajuns în dreptul ușii șoferului și am vrut sa o deschid vocea lui Zayn m-a oprit.
- Pot să-ți conduc eu mașina. Îmi spune acesta.
- Bineînțeles că nu! Nici peste cadavrul meu nu o sa conduci această bijuterie. Zic eu arțăgoasă.
- De parcă eu n-am același model. Îmi replică acesta amuzat.
- Da, dar a mea e specială.
- Da cum zici tu. Răspunde el cu același ton de amuzament în voce.
Într-un final ne urcăm în mașină. Drumul este liniștit și nici eu nici el nu scoatem nici un sunet doar telefonul lui câteodată. Eu mergeam cu o viteză de 200 km/h.
-Deci care e adresa? Întreb eu rupând tăcerea care era deja enervantă.
- O să-ți tastez adresa pe GPS.
- Ok.
Ajung la locul dorit, iar el când a vrut să coboare din minunăția mea de mașină l-am oprit. Nici eu nu știu de ce am făcut asta.
- Da s-a intamplat ceva? Răspunde acesta surprins.
- Nu, dafapt da! Îi răspund eu.
- Ce e?
- Pai am nevoie la baie și mă gândesc dacă aș putea să o folosesc pe a ta.
- Da normal.
Cobor din mașină și îl urmez spre intrarea în casa lui. Acesta deschide ușa, iar eu pășesc în interiorul acesteia. Nici eu nu știu ce e în capul meu de i-am spus așa ceva pentru ca nici măcar nu am nevoie la baie.
Mă descalț și acesta face la fel și apoi mi-a arătat drumul spre baie conducandu-ma până în fața ușii băii și adaugă:- Nu mă supăr dacă intru și eu cu tine în baie.
- Ha ha! Foarte amuzant, lasa-te. Îi replic eu acid și deja enervata de apropoul făcut de el. Intru pe ușa băi și o trântesc în urma mea. Îmi retusez machiajul pentru ca nu aveam nevoie la baie apoi părăsesc încăperea coborând spre camera unde eram la început când am intrat în casă. Când ajung jos îl văd pe Zayn stând confortabil pe canapea la bustul gol doar cu blugii negri pe el. Era atât de sexi. Voiam sa mă așez lângă el pe canapea și sa îi sarut fiecare particica a corpului său bine lucrat. Un nod mi sa pus în gât când acesta s-a ridicat în picioare mușchii săi conturați mai bine acum.
Heii! Gata și acest capitol! Va mulțumesc pentru voturi și sper ca acest capitol sa va mulțumească. Vreau sa anunț ca viitorul capitol va fi super așa ca fiți pregătiți. Dacă doriți sa știți ca nu mă supără dacă va lăsați părerea într-un comentariu, chiar sunt bine venite. Byee! Ne vedem cu următorul capitol.
CITEȘTI
Dark Half
FanfictionEA- O fată cu un trecut dureros de suportat, dar datorită acestuia a ajuns ce este în prezent. O fată de 19 ani care a ajuns sa aibă un rol important în lumea drogurilor, curselor ilegale de mașini și a traficului cu arme ilegal! Ea este mana dreapt...