GERİLİM

22 5 0
                                    

İçeriye girdim Otel bildiğin kral dairesi vay vay vay.
Islık çalarak duşa girdim. Telefonum dan şarkı sesleri geliyordu duşdayken aklıma Helenanın o hali geldi . Sonra telefonunmdan şarkı sesleri kesilmişti. Bir anda su kesildi ne olduğunu anlamadım ve sssssssssssss diye ses gelmeye başladı bir anda Grace ... Grace ... Grace sssssssssssss. .. diye sesler geliyordu .
Bir an durdum. Banyonun ışığı kapandı .
- kim var orada!
...
- hey kim var diyorum !
... sssssssssssss. .. Grace sssssssssssss. .
- sen sen kimsin
... ssssssssssss senin yanına geldim Grace sssssssssssss ...
- Helena ! Sen misin ?
Duş kabinini araladım .içerisi çok karanlıktı. Kapı açıktı. Bir anda oradan çok hızlı bir şekilde karanlık bir şey geçti. Dustan çıktım. Yavaşça bornozu aldım ve üstüme giydim.
Işığı açtım hersey normaldi. Ama o ses neydi peki ? En sonunda düşündüklerimin bilinçaltıma yerleştiğini düşünerek yatağa girdim.
Uyumaya çalıştım ama olmuyordu bir türlü gece lambası açıktı sonra bir anda gece lambası açılıp kapanmaya başladı hemde kendiliğinden. Daha sonra yataktan fırladım yan taraftaki düğmeye bastım ışık açıldı bi anda ışık yine kendiliğinden kapandı yatağın sol tarafina dönünce bir anda arabada gördüğüm yüzün aynısını gördüm. Ağzı kan yüzü bembeyaz elleri ve ayakları ters ama bu sefer bembeyaz giyinmişti kan damlaları elbisesine damlamıştı. Bana karşı gülümsüyordu. İrkildim bu sefer beni kolumdan tuttu.

- gitme Grace
- Helena bırak beni sana noldu böyle !
- SSS Grace intikam alınacak bu böyle geldi böyle bilinecek.
- Helena bu sen değilsin.
- benim Grace ama bedenim benim ruhum ise...
- hey hey dur bakalım orada Helena napıyosun!?
Helena tırnaklarını koluma geçirmişti kolumdan kanlar akıyordu diğer eliyle kalbimin üstünde gezdiriyordu tırnağını.
- sssssssssssss seni öldürücem Grace buraya kadar öleceksin!!!
- A a aaaa aahh bırak kolumu.
- hoscakal Grace Linux.
Yan tarafımda bulunan bıçağa gözümü kestirdim bıçağı aniden elime aldım ve o tam tırnaklarını kalbime saplıycakken bıçağı onun alnının tam ortasına sapladim.

KÂBUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin