VATAN

79 9 0
                                    

     "Bu vatan toprağın kara bağrında sıradağlar gibi duranlarındır."der şair.Doğru öyledir ama vatan nedir?
Üstünde gezdiğimiz,havasından, suyundan faydalandığımız bir toprak parçası mı ? Yoksa bir karışı uğruna günde 4 şehit verilen,kan dökülen aziz atalar hatırası mı ?
   
    Vatan ikincisidir arkadaşlar.Vatan öyle kıymetlidir ki vatan sevgisi imandan sayılmış,vatan uğruna savaşmayan büyük günah işlemiştir. Vatan Mete Han'ın yayındaki ok,Kürşad ve 40 çerisinin kılıcı.Vatan Sultan Alpaslan'ın azmi,Osman Bey'in yaylağı.Vatan Fatih'in atı,Yavuz'un inanmışlığı.Vatan Mustafa Kemal'in bindiği vapur,baktığı dürbün,yüreğindeki bağımsızlık ateşidir.Vatan atanın ayak bastığı,kalbinin çarptığı yerdir.Bu anadolu,bu vatan 1071'den beri bizdedir,kıyamete kadar da bizim kalacaktır.Vatan Türkün kanının aktığı yerdir.Öyleyse kıymet bilelim.Üzerinde yaklaşık 1000 yıldır ekmeğini yediğimiz,suyunu içtiğimiz,asırlarca kır atımızı suladığımız bu yurt için gelin fedekarlık yapalım.Bırakalım arkadaşlarla futbol muhabbetini,bırakalım dedikoduyu,vatan konuşalım.Vatanın sorununu,bu sorunları çözmek için ne yapmamız gerektiğini tartışalım.
Belki profil fotoğrafımızla,belki instagram biyogrofimizle,belki hareketimizle... Bu vatana sahip çıkalım,ne olur.Gayret edelim ve diyelim ki;
      
      "Bu vatan Türkündür.Bu vatan uğruna atalar kan dökmüş,kanını toprağa akıtmıştır.Bu vatan bizim ebedi yurdumuzdur ve hep öyle kalacaktır!"
       
                                    Muammer YILMAZ

UNUTMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin