Vatan...
Uğruna gerekirse can alacağımız gerekirse can vereceğimiz bu vatan.
Vatan namustur,şereftir. Bir milletin şanıdır.Vatan,evlatlarına cennet hainlerine cehennemdir. Atalarımızdan bize miras kalan bu vatan. Yüce Rabbimin bizlere bir nimeti olan bu vatan. Bu vatanı anlatacağım daha o kadar çok cümle varki.Ama yetmez kardeşim. Tüm o cümleleri kurmaya ne benim ne sizin kelimeleriniz yetmez.Bazı şeyler anlatılmaz yaşanır çünkü.Vatan nedir bilir misin kardeşim? Vatan Dombrayı yahut Fetih Marşı'nı dinlerken kanında delice akan kandır. Vatan bir asker şehit düştüğü vakit yanan yüreğindir. Vatan,bu milletin şehit düşmüş evlatlarının katillerinden, son nefesine dek intikamını alacağına dair ettiğin yemindir.Tek bir karış toprağı için tüm dünyayı dahi yakabileceğin bir sevdadır vatan.Hemde ne sevda...Sen kardeşim!
Sen sıradan biri değilsin.
Sen bir vatan evladısın.
Sen ümmetin umudusun.
Sen kardeşim,
Sen şehidoğlusun!Unutamazsın. Yılarca bu ümmete bu millete yapılan zulmü görmemezlik edemezsin.Dün Aylan bebekti bugün Ümran.Peki ya yarın?Vatanına sahip çıkmadıkça ne olacak sanıyorsun?Seni korkutan nedir kardeşim?Başının belaya girmesi mi?
Bedenin dahi senin değilken,doğruları zalimin yüzüne söylemekten seni alıkoyan nedir? Sen bir Müslümansın. Kardeşlerin katledilirken susmak senin neyine? Sen bir Türksün. Zalimin keyif sürdüğü yerde huzur senin neyine? Rabbine nasıl hesap vereceksin kardeşim? Nasıl diyeceksinki ben Mete Han'ın, ben Kürşad'ın,ben Fatih Sultan Mehmet Han'ın torunuyum? Nasıl diyeceğiz?
Bu bayrak yarışında bizden öncekiler bayrağı bize hakkıyla getirmişken o bayrağı daha ileri götürmemek yaraşır mı bizlere?
Hepimiz vatanın değerini biliriz lakin hepimiz vatan evladı nedir millet nedir bilemeyiz ya da unuturuz.
Bizler vatan evladıyız. Bizler Hakk'ın yolunda ilerledikçe kim durabilirki önümüzde?Biz, yüzyıllardır bizleri var eden ve millet olmamızı sağlayan zihniyetimizle hareket ettikten sonra, yeniden bir olduktan sonra "engel" diye bir şey kalırmı sahiden?
Bizleri bu hale düşüren şey aman bana bir şey olmasın fikriydi.Sırf elimiz acımasın diye bugüne dek elimizi taşın altına koymadık lakin yarın o taşın altında kalabileceğimizi hiç hesaba katmadık.
Artık silkelenme ve tüm dünyaya kim olduğumuzu hatırlatma vakti.
Artık mazlumun çığlıklarını değil zalimin yalvarmalarını duyma vakti.
Artık üzülmenin değil intikamın vakti.
Artık bu vatanın evlatları olarak, bu vatanı tıpkı bizden öncekiler gibi bir kez daha vatan kılma vakti!Azranur YILDIRIM