* 2 miesiące później *
- Wychodzę! - krzyknąłem zamykając za sobą drzwi.
Idę do Jess. Chce jej zrobić niespodziankę z okazji naszej rocznicy. Mam już wszystko zaplanowane. Wyciągne ją z domu pod pretekstem spaceru i zabiorę do restauracji, a następnie do hotelu gdzie spędzimy wspólnie romantyczną noc. Jak dla mnie trochę nudziarskie, ale ona lubi takie rzeczy.
Zapukałem do drzwi, ale nikt nie otwierał. Nacisnąłem więc klamkę w nadziei, że jest otwarte.
-Jest!- krzyknąłem szeptem, gdy drzwi się otworzyły. Wszedłem po cichu do środka.
- Nie, spokojnie kochana- usłyszałem Jess- Nic się nie domyśla, jest zbyt głupi- dotarłem do salonu i zobaczyłem jak dziewczyna rozmawia przez telefon. Ciekawi mnie tylko o kim- Arza wyluzuj.. Jestem ze Styles'em już dwa miesiące i debil się jeszcze nie zorientował. - chwila.. co?!- Jeszcze tylko trochę i Parrisch da mi te role i będę mogła zerwać z Harrym.
- Mi się wydaje, że nasze zerwanie nastąpi jednak szybciej- powiedziałem zdenerwowany.
- Harry?!- pisnęła przestraszona- Ja ci to wszystko wyjaśnię!
- Nie musisz. Z nami koniec!
- Ale ja..- zaczęła, ale ja nie dałem jej dokończyć.
- Żegnam!- powiedziałem i wyszedłem z jej domu trzaskając drzwiami._________________________________
Wreszcie!!!
Nie wiem jak wy, ale ja czekałam na ten moment :D
Nie lubię Jess, więc chciałam ją jak najszybciej usunąć... :/
CZYTASZ
Sweetheart | H.S.
Fanfiction@Mr.Styles-Witam Panią Angel ;) @Ms.Angel-Spławiam Pana Styles'a. @Mr.Styles- Mnie się nie spławia Sweetheart ():) @Ms.Angel- A co ja właśnie zrobiłam? @Mr.Styles- W tej chwili mnie zaintrygowałaś