''Hey Diana!'' arkamı dönüp bana seslenen kişiye baktım.Luke bana doğru koşarak geliyordu çok tatlı görünüyordu.Yanıma gelip tam önümde durdu ''Nasılsın?'' yürümeye devam ederken sorusunu yanıtladım ''İyi işte sen?'' yerinde zıpladı ''Çok fazla iyiyim Diana!'' Onu bu kadar sevinderecek ne olmuştu ki? Luke düşüncelerimi okumuş gibi soruma cevap verdi ''Beatrix bugün geliyor unuttun mu?'' Lanet Olsun! Tamamen aklımdan çıkmıştı.Beatrix bugün Paris'ten geliyordu ve banada geleceğini söylemişti ki ben unutmuştum. ''Unutmuşum Luke sakın bunu Beatrix'e söyleme beni öldürür!'' kısa bir kahkaha attı.Okula girince elini omzuma attı ve yürümeye devam ettik.Sınıfa girince çantamı en arka sıraya koydum Luke'da benimkinin yanına koydu.Daha derse girmemize çok vardı. ''Luke ben bahçeye iniyorum geliyormusun?'' eliyle Ella'yı gösterip başını hayır anlamında salladı. Ah Ella Luke'un gözde kızı.Bahçeye inip bir yer bulup oturdum.Umarım Beatrix hemen gelir yoksa kendimi boğucam.Birden bir el gözümü kapattı ''Bil bakalım ben kimim?'' ''İnce ses,çilek kokusu,yumuşak eller tabikide Beatrix!'' Beatrix gülümsedi ve yanıma oturdu ''Seni çok özledim Beatrix'' diyerek ona sarıldım ''Bende seni çok özledim Diana'' diyerek oda bana sarıldı.Geri çekilip birbirimizi inceledik.Beatrix sarı saçları ve kahverengi gözleriyle karşımda duruyordu.Çok güzeldi. ''Diana sen daha çok sexy olmuşsun!'' gülümsedim ''Sende daha çok güzelleşmişsin!'' ''Ah evet öyle herzaman ki halim.'' güldüm ''Ve hala ukalasın'' Beatrix birden gözlerini biryere sabitledi.Onun baktığı yere baktım Styles ve Çetesi.Onları gören hemen yollarından çekiliyordu ve tüm okul şuan onlara bakıyordu.Sürtükler dudaklarını ısırıyordu adı üstünde Sürtükler.Harry birden bana baktı ve göz kırptı.Piç.''Beatrix hadi gidelim Luke seni özlemiştir.'' Beatrix Styles ve Çetesi gittikten sonra bana döndü. ''Haklısın Lukie'yi özledim.'' ''Evet oda seni özledi inan bana.'' ''Hala bir sapık değil mi?'' başımı olumlu anlamda salladım.''Tahmin etmiştim o piç değişmez.'' ayağa kalkıp okula yürüdük.İçeri girdik.''Beatrix sen git benim tuvaletim geldi.'' ''Tamam'' Aslında tuvaletim gelmemişti ama kendimi kötü hissettim.Tuvalete girip kapıyı kapattım.Başım dönüyordu.Musluğu açıp yüzümü yıkadım soğuk su beni rahatlatmıştı.Aynaya baktım arkamda bir kız vardı bana sırıtıyordu.Düz - dalgalı kahverengi saçları,beyaz teni,kahverengi gözleri ile tıpkı bana benziyordu ama şimdi gözleri simsiyah olmuştu yanıma gelip kulağıma fısıldadı ''Selam Diana.'' geri çekilip benim yüzüme baktı şuan çok korkuyordum çünkü şimdide kızın teni bembeyaz olmuştu tıpkı bir hayalet gibiydi. ''S-sen k-kimsin?'' kekelemiştim çünkü çok fazla korkuyordum.Kız bana gülümsedi ''Ben Diana'' ve ben birden bayıldım.Hatırladığım tek şey kızın siyah bir bulut haline gelmesi ve bedenime girmesi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon & Girl
FanfictionOkulun korkulan kişileri Harry,Zayn,Liam,Louis ve Niall geçmişte bir suç işlemişlerdi Diana adlı bir kıza tecavüz edip sonrada onu öldürmüşlerdi.Şimdi ise tıpkı Diana'ya benzeyen hatta isimleri bile aynı olan kız Diana'nın ruhunun etkisi altına girm...