3.Bölüm ''Do You Remember Styles?''

141 7 0
                                    

Zil çalar çalmaz Beatrix hemen beni kolumdan tutup bahçeye getirmişti.Arkamızdan Luke ve Andrew'de gelmişti.Hepsi konuşmam için bana bakıyordu.Andrew ''Eğer konuşmaya başlamassan seni becereceğim Diana!'' diye gürledi.Siktir ya.Onlara tüm olanları anlattım.Konuşmam bittiğinde ise bana gülmüyorlardı hatta bana inanmışlardı fazla Supernatural izlediğimiz için böyle şeylere çabucak inanıyoruz sanırım.Beatrix sıkıntıyla nefesini verip bana baktı ''Yani şimdi ne olacak?'' diye sordu.Başımı ellerimin arasına aldım ''Bilmiyorum Beatrix,bilmiyorum.'' Hepimiz endişeliydik ve gergindik çünkü o lanet şey geri dönebilirdi ve yine bedenime girebilirdi.Luke ''Hepsi o Styles ve piç çetesi yüzünden onlar o kıza tecavüz etmeselerdi bunların hiçbiri olmazdı!'' dedi.Ayağa kalkıp elimi Luke'un omzuna koydum ''Sakin ol Luke.'' diyip burukça gülümsedim.Bu birazda olsun onu yumuşatmıştı.Andrew ''Peki neden sen?'' diye bir soru sordu.Ah bide  ben bilsem Andrew.''Bilmiyorum''diye cevapladım onu.Styles ve Çetesi ile konuşmam gerekiyordu.Ama bunu bizimkilere söylersem asla ama asla izin vermezlerdi.O zaman bende tek başıma bu işi hallederdim.Zil çalınca sınıfa tekrar girdik Styles ve Çetesi'de sınıftaydı.Hayret onlar genelde dersleri asarlardı.Harry beni görünce gülümsedi.Mal mı bu lan? İkide bir gülümseyip duruyor.Onu umursamayıp Luke'un yanına oturdum ve şu lanet okulun bitmesini diledim.

♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►♥►

Okul çıkışı hızla sınıftan çıkmıştım şimdi ise Bay Styles ve Çetesini bekliyordum.Telefonumu çıkarıp Beatrix'e mesaj attım Sen Eve Git Benim Bir İşim Var 1 Saat Sonra Gelirim -Diana Telefonumu dar kotumun cebine soktum.Ah işte oradaydılar geliyorlardı.Onların yanına gidip önlerinde durdum.Okulun bahçesinde neredeyse kimse yoktu.Harry ''Evet bebeğim?'' diyip sırıttı.Ah piç.Ciddi bir şekilde konuşmaya başladım ''Konuşmamız gerek.Önemli.'' Zayn yamuk gülüşüyle elini belime koydu ''Ne konuda mesela Sex? İstersen görsel anlatım yaparak konuşabiliriz tatlım.'' Bu önemli olmasaydı penisini kesip ona yedirirdim ama önemli.Elini çektim ''Önemli dedim.'' Harry durumun ciddiliğini anlamış olmalıydı ki yüzü bir anda ciddileşmişti ''Peki zaten okulun bahçesinde kimse yok konuş.'' Boğazımı temizledim ''Diana Streihart 17 yaşında güzel kız.Hani hepinizin tecavüz ettiği sonrada öldürüp denize attığı kız.Hatırlıyor musun Styles?'' Birden hepsinin gözleri açılmıştı yüzleri bembeyaz olmuştu.Tahmin ettiğim gibi hatırlıyorlardı.Louis olan konuştu ''S-sen bunu nereden biliyorsun?'' Korkmuştu aslında hepsi korkmuştu fazlasıyla.''O lanet kız bir iblis ve intikam istiyor!'' şimdi daha da korkmuş görünüyorlardı.Hepsi birbirlerine baktılar korkuyla...

Demon & GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin