4.Bölüm ''Damned!''

140 8 0
                                    

Ellerimi göğüsümde birleştirip onlara baktım ''Ne yapacağız?'' diye sordum.Hepsi kafalarını bilmiyoruz anlamında salladılar.''Siz salaksınız.Ne diye kıza tecavüz ettiniz?Sonra da öldürüp denize attınız?!'' diye bağırdım.Gerçekten bunlar salaktı bide yaptıkları salaklık benim üstüme patlamıştı.Telefonum titremesiyle hepsi bana döndü.Telefonumu cebimden çıkartıp açtım Dean'dan mesaj gelmişti. ''Bebeğim ben dönüyorum hemde Aria ile birlikte.Sevinebilirsin çünkü abin ve kuzenin geliyor! -xox Dean'' Bu mesajı görünce yüzümde mutluluk oluşmuştu gülümsedim.Harry bana bakıp ''Ne diye gülümsüyorsun Diana?'' dedi.Mal sanane göt harbi sanane amk kimsin piç?!! ''Sanane Harry.'' diye tısladım.Telefonumu cebime koyup tekrardan onlara döndüm.''Bakın ne yapıyorsanız yapın ama şu lanet iblisi benden uzak tutun.Ben gidiyorum önemli birşey olursa bana söylersiniz.'' diyip arkamı döndüm ve eve yürümeye başladım.Annem ve babam Avusturalya'daydı.İşleri yüzünden onları yılda sadece 2 hafta görebiliyordum.Dean ve Aria'da Avusturalya'daydı.Şimdi ise buraya Londra'ya geliyorlar.Çok mutluyum.Dean için pek mutlu değilim ama Aria geleceği için çok mutluyum.Ariana yani bizim kısalmamızla Aria benim kuzenim,arkadaşım,kardeşim.Eve gelince kapıyı açıp içeriye girdim Beatrix eve gelmiş ve TV'nin karşısına geçmişti.''Ben Geldim!!'' diye bağırdım.Ses yok o zaman bana bozuldu.İçeriye geçip Beatrix'in yanına kendimi fırlattım. ''Beatrix özür dilerim.'' bana dönüp baktı sonra tekrar önüne döndü.''Styles ve Çetesi ile şu iblis olayını konuşmaya gittim sadece özür dilerim.'' deyip dudağımı büzdüm.Yine ses yok çok inatçı kız yha off.Ama ben bilirim onu. ''Yarın Dean ve Aria buraya geliyor!!'' birden bana döndü.''Gerçekten mi?!'' Kazanmanın verdiği mutlulukla gülümsedim ''Evet.Gerçekten.'' Beatrix gülümsedi ve koltukta zıplamaya başladı Dean ve Aria'yı çok fazla severdi.''Lan dur göt koltuğa yazık!'' diye bağırdım.Birden benim üstüme düştü.''Amına koyam Beatrix.Sen bittin.'' dememle üzerimden kalkıp koşmaya başladı.Ben arkasından koşarken odasına girip kapıyı kilitledi.''Bu iş burada bitmedi Beatrix Allaire Hafeat!'' dedim ve aşağıya tekrardan indim.Telefonumu alıp Dean'ı aradım.2. çalışta açtı. ''Bebeğim beni mi özledin?'' dedi. ''Hayır,belki biraz,ah tamam lanet olasıca seni çok özledim.'' Güldü. ''Neredesiniz?'' ''Uçaktayız.'' ''Uçakta telefonla konuşmak yasak değilmi Dean?'' dedim.Sırıttığını hissedebiliyordum. ''Bebeğim,ben kural tanımam.'' dedi.Tipik Dean işte.''Aria'yı versene.'' dedim.''Tamam veriyorum.'' dedi.Biraz bekledikten sonra Aria'nın sesi telefondaydı ''Aman tanrım! Diana seni özledim sürtük!'' dedi.Gülümsedim onu gerçekten bende çok özlemiştim.''Ben seni daha çok özledim pis orospu!'' dedim. ''Ah yarın oradayım bebeğim merak etme yine ortalığı yakacağım.'' dedi.Kesinlikle yakardı Aria fazla çılgındı.''Bebeğim kapatmam gerekiyor mal Dean kontör bana yazıyor diyor.'' Kıkırdadım.''Ah tamam yarın görüşürüz.'' ''Bye Bitch.'' dedi ve telefonu kapadı.Birden odadan bir ses gelmişti kırılma ve inleme sesi hızla yukarı çıkıp Beatrix'in odasının kapısını açtım.''Hey Beatrix kendine masturbisyon mu yapıyorsun?'' dedim odasındaki banyoya girdim.Şok olmuştum.Beatrix'in önünde iblis Diana vardı. ''Beatrix'' dedim.Bana baktı korktuğu çok belliydi.İblis yanıma yaklaşıp gülümsedi ''Styles'a söyle ölümü yaklaşıyor.'' dedi ve toz olup gitti.Beatrix hemen gelip bana sarıldı ''İyimisin Beatrix?'' dedim.Geri çekilip bana baktı ''Çok korktum Diana!'' dedi.Açıkçası bende korkmuştum.Beraber aşağıya indik.''Styles'ı bulmamız gerekiyor Bea.'' Beatrix başını onaylarcasına salladı.Montumuzu giyip evden çıktık.Styles ve Çetesi'nin evi hemen önümüzdeydi.Kapının zilini çaldım Harry boxer'le kapıyı açtı. ''Tanrım!'' dedi Beatrix.Hemen gözümüzü kapattık ''Sorun iblis.İçeriye geçebilirmiyiz?'' diye sordum.''Tamam.'' hala ellerimizle gözlerimizi kapatıyorduk.İçeriye geçince Harry kapıyı kapattı.Gözlerimizi açtığımızda Harry yerine Liam vardı.''Gelin şuraya oturun.'' dedi Liam koltukları gösterirken.İkimizde oturduk. ''Diana geldi ve aynen şöyle dedi ''Styles'a söyle ölümü yaklaşıyor.'' dedi ve toz olup gitti.'' dedim. Harry'de altında pantolonla gelip koltuğa oturmuştu.Niall ''Bu sürtüğün derdi ne?'' dedi.''İntikam tabikide.Bana 5 kişi tecavüz edip sonrada öldürüp denize atsa bende intikam almak isterdim.'' dedim.Zayn başını yerden kaldırmadan konuştu ''Bir psişik bulmamız gerekiyor veya bir iblis çıkarıcı yada peder felan.'' Haklıydı.Aslında Dean böyle şeylerden iyi anlardı o genelde böyle şeyler hakkında kitap felan okurdu. ''Dean yapar.'' dedim bir anda.Louis ''Dean da kim?'' dedi. ''Abim o böyle şeylere çok meraklıdır.'' diye cevapladım onu.''O zaman çağır gelsin'' dedi Harry. ''Yarın burada olur.Şuan uçakta.Avusturalya dan Londra'ya geliyor.'' Başını salladı.''Hadi gidelim Beatrix.'' dedim. ''Ben gitmek istemiyorum Diana.'' dedi tiz bir sesle. ''Dalgamı geçiyorsun Beatrix.'' Gözlerini gözlerime dikti ''Ben o eve gitmem yine o iblis gelirse bu sefer kendimi öldürürüm.''Tanrım! Bir bu eksikti'' deyip elimi başıma götürdüm.Liam ''Burada kalabilirsiniz eğer isterseniz?'' dedi.''Hı?'' dedim.Beatrix bana yalvarırcasına baktı.Lanet olsun ben bu bakışa dayanamam ki. ''Tamam.Lanet olsun.Tamam.'' dedim.Beatrix beni yanağımdan öptü.''Teşekkür ederim Diana.'' dedi.Ebeni sikeyim iblis Diana senin yüzünden bu 5 sapığın evinde kalıyoruz diye geçirdim içimden.Harbi Lanet Olsun!

Demon & GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin