Chapter 6

16 4 0
                                    

//
-Tu turėtum numanyti, kad mes su Jacku užleistume tau lovą, o patys miegotume ant grindų, taip?

-Na, tikriausiai...Bet gal galėtum pasitraukt ir nebūt taip arti manęs?-pažiūrėjau į jį savo wtf_su_tavim_viskas_gerai? veido išraiška.

Jis greitai atsitraukė. Jūs turbūt įsivaizduojat kaip viskas atrodė.

-Žodžiu, yra viena problema. Jackui negalima miegot ant kieto paviršiaus. Net ir kėdėj.

Tyla. Aš tiesiog buvau labai sumišus.

-Amm...Tai ką? Tegul miega lovoje, aš miegosiu ant grindų, man ne problema,-vis dar nieko nesuprasdama atsakiau.

Liamas giliai įkvėpė ir iškvėpė orą.

-Jis to atsisakys. Jis nenori parodyti, kad yra kitoks. Jis tau sakys miegot ant lovos, o pats eis ant grindų. Bet jam to negalima daryt, nes jo būklė gali dar labiau pablogėti...

-Kokia dar būklė? Kaip pablogėti?-nustebusi pertraukiau jį.

-Žodžiu, tiesiog gali miegot ant grindų ir apsimest, kad tau nepatinka miegot ant lovos ar kažkas tokio?

Na, tai jau tikrai buvo keista. Gal man tikrai nereikėjo važiuot su jais? Gal jie kokie nors iškrypėliai? Na ir kodėl apie tai nepagalvojau ankščiau...Bet ką aš padarysiu, toks mano durnas charakteris.

Liamas nuėjo daugiau nieko nepasakęs. O aš stovėjau ir stengiausi suprast nors kažką. Bet, kaip matot, nelabai išėjo.

***

-Ne, aš neturiu brolių arba seserų, aš vienturtė.

-Aš irgi vienturtis,- Jackas padėjo savo kortas į vidurį,- Laimėjau!

-Šūdas, kodėl jis visada laimi,- Liamas piktai pažiūrėjo į jį.

-Nes aš geriausias.

Jie žaidė pokerį. Aš juos stebėjau. Pagal mano nuomonė Liamas visiškai durnas pokeryje, o Jackas...Jis visai gerai žaidžia, ir man tai patinka.

-Palaukit, jūs nematėt, kaip aš žaidžiu,- atsistojau ir priėjau prie jų.

-Tu nesugebėtum mūsų nugalėt,- Liamas žiūrėjo į mane tu_durna veido išraiška.

-Užsičiaupk, Liamai,- tai buvo Jackas!.- Gal ji visai gerai žaidžia, huh?

Mes žaidėm pokerį trečią nakties. Aš beproriškai norėjau miegoti. Vis dėl to aš laimėjau šią partiją, ir jie abu atrodė šiek tiek pritrenkti. Na, galiu tik pasigirti, kad vaikinai mane mėgo. Nesvarbu, mano mokykloje ar darbe. Bet su Jacku kitaip. Kodėl jis visai nekreipia į mane dėmesio? Negi aš jam kokia per prasta ar panašiai? Nieko nesuprantu...Čia vadinasi "mintys prieš miegą"...
04:34. Manau, metas miegoti ir išjungt savo makaulę trumpam.

\\

Autorės žodis:
Heey, labai atsiprašau už tai, kad ilgai nekėliau dalies. Turėjau įkelt šeštadienį. Ir šita dalis tokia trumpoka. Dar kartą sorry. Kita dalis bus žymiai ilgesnė, prižadu! Tik nežinau, ar galėsiu įkelt kaip visada, šeštadienį. Aš labai užsiemusi. Dėl jūsų pasistengsiu greičiau! Ačiū kad skaitot xx.
brown_sugar145

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Dec 14, 2016 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Na ir kas, kad Tu kitoksWo Geschichten leben. Entdecke jetzt