Pohľad Jamesa
Sadol som si k dievčaťu a vytiahol fotografiu. Neviem, prečo mi to zišlo na um. To som ešte netušil reakciu hnedo-červenovlásky.
,,Aj ty máš tú fotku?!?!!!"
Nechápal som, čo myslela tým ,,aj,,.
,,Pozri. Nie je rovnaká?" Vybrala z vrecka nohavíc navlas rovnakú fotografiu.
,,Áno, je. Odkiaľ ju máš?"
,,Od rodičov."odpovedala so smútkom v hlase.
,,Ja tiež. To je mi náhodička."Neskôr sme sa rozprávali a spoznávali. Veľmi sa mi páčila, ale nemohol som jej to povedať tak skoro.
Pohľad Betty
James je super chalan. Je pekný, milý, celkom vtipný ale strašne staromódny.
Má tú istú fotku. To je fakt divné.Nevedela som, ako sa dostanem domov. Ani James to nevedel. Tak sme sa iba prechádzali, keď k nám prišli nejakí ľudia v čudných kabátoch.
,,Poďte s nami!"rázne povedal ich vodca. Ťahali nás smerom k starému domu. Vošli sme a sadli si do kresiel.
,,Ste vyvolení na zachránu Zeme a ľudí."
Vôbec som tomu nechápala. Podobné slová boli aj v tej knihe.
,,Budete žiť tu, na internátoch. Molly vás zavedie. A ešte niečo-zajtra ráno o 8:00 príďte sem aj s fotografiami."
Vodca zakončil príhovor. James tomu vôbec nerozumel a ja taktiež.
Dúfala som, že zajtra nám povedia viac.Ďakujem za čítania,votes aj komenty. Dúfam, že sa Vám príbeh páčil.
YOU ARE READING
Fotografia ✅
Science FictionJedna fotografia spája dvoch ľudí- z minulosti i z budúcnosti. Čo v sebe ukrýva? Zistíte :) :) :)