Pohľad Betty
Ťahali nás po lese a konáre stromov mi vrážali do tváre.
Nevedela som, kde sa nachádzame.Po asi hodine sme sa ocitli pri dome, ktorý bol opustený.
Vyzeral ako ten z fotografie, kde má byť trezor.,,Dajte nám tie veci!"
,,Aké veci?"opýtal sa James.
,,Hráte nechápavých?! Dobre vieš aké!"kričal muž v kapucni.
,,Vážne nevieme aké!"pridala som sa aj ja.
,,Prehľadajte ich!"zakričal a vošiel do domu.Zozadu ma zdrapili asi traja a Jamesa štyria muži. Jeden nám zobral ruksaky a vysypal ich obsah na trávu.
Našťastie,sme foťák,denník aj fotoalbum skryli do kovovej krabice,ktorá bola zamknutá a kľúče sme mali my dvaja s Jamesom.,,Krabica na kľúč-aké múdre. Nájdite tie kľúče!"kričal na našich držiteľov.
,,Dajte nám tie kľúče, inak vás zabijeme!"
,,Nikdy!"zakričali sme s Jamesom naraz.Kým sa kapucniari hádali s Jamesom, ja som zobrala krabicu a nenápadne Jamesa šťuchla do ramena.
Rukou ukázal na dom a ja som sa rozbehla. James aj kapucniari išli za mnou.
Vošla som do domu a hľadala trezor. Nevšimla som si však muža v čiernom plášti.
,,Odvážna Elizabeth Renaldyová. Ako sa majú rodičia?"zasmial sa hrozivým a sarkastickým smiechom.
,,Čo? Vy ich poznáte?"
,,Ja som ich zabil. Žiadna autonehoda. Myslel som si,že ak ti nedajú fotografiu,ktorá ťa spojí s Jamesom a vodcom, tak budem najmocnejší človek na svete. Ale oni ti ju odovzdali a potom sa to všetko zomlelo. Mal som s vodcom dohodu-ak sa vám podarí dať veci do trezoru, tak sa vzdám. A on ako taký blbec mi uveril. Nikdy vás nepustím k trezoru. Nikdy, počuješ?!"Do domu vtrhli muži v kapucniach s Jamesom.
,,Koho to tu máme. Jamesa Whita. Rodičia zomreli na chorobu. Nezmyslel. Bol som to ja. Ale samozrejme,aj oni ti odovzdali fotografiu ešte pred smrťou. Potom si sa spojil s ňou a vodcom. Nikdy sa nedostanete do trezoru aj keby ste mali zomrieť."
Strčili nás do pivnice a zamkli.
,,Čo teraz?"opýtala som sa.
,,Musí byť nejaká možnosť k úteku."Ďakujem za čítania na predchádzajúcich kapitolách.
Príbeh za chvíľu končí,tak dúfam,že posledné časti sa vám budú páčiť.
VOUS LISEZ
Fotografia ✅
Science-FictionJedna fotografia spája dvoch ľudí- z minulosti i z budúcnosti. Čo v sebe ukrýva? Zistíte :) :) :)