Kapitola 8

34 6 0
                                    

Prajem Vám šťastné a veselé Vianoce.
Príjemné čítanie!

Pohľad Betty
,,Obľúbený sviatok?"spýtal sa James.
,,Vianoce."
,,Prečo?"
,,Lebo som s rodinou, priateľmi a dostaneme darčeky."
,,A tvoj?"nadhodila som.
,,Neviem. Asi tiež Vianoce."povedal smutným hlasom.

A takto sme sa rozprávali, až sme zabudli počítať 900 krokov.
,,Do kelu!"
,,A čo teraz?!"
,,Skúsme ju pohľadať tu v okolí!"

Hľadali sme a jediné čo sme našli bolo zrkadlo. Na niektorých miestach bolo popraskané a sklo bolo špinavé.
Dotkla som sa ho a zrazu som uvidela v odraze modrú lavičku v strede lesa.
V odraze sa premietal film. Na lavičke sedel muž a žena. Vyzerali celkom moderne. Iba ona mala v ruke starý denník.
,,Nesmieš si to nechať pre seba! Musíš to povedať vodcovi!"
,,Načo?! Potom nám aj tak povie, že si to celé vymyslel."oponovala mu žena.
,,Povedal aj to, že keď denník bude ukazovať budúcnosť a minulosť, tak mu to máš povedať!"kričal rozhnevaný muž.
,,Ja mu poviem, čo uznám za vhodné, ok?"
,,Ok!"

Zrazu sa obraz rozplynul a videla som seba.
Všetko som povedala Jamesovi. Rozhodli sme sa, že nájdeme lavičku aj denník.

,,James,koľko máš súrodencov? A čo tvoji rodičia?"
Videla som v jeho očiach potláčané slzy.
,,Mal som 4 bratov a 2 sestry. Bratia prežili iba 2, a tí odišli do USA. Sestry sa vydali. Rodičia zomreli na mor a týfus. Ale stihli mi dať tú osudnú fotku, vďaka ktorej som spoznal teba."venoval mi milý a úprimný úsmev.
,,To mi je ľúto. Ale aj mne zomreli rodičia a súrodencov nemám."

Po dlhšom putovaní sme objavili lavičku belasej farby. Bol na nej malý vankúšik. A na vankúši bolo vyšité:
Ten kto lavičku farby belasej objavil,
už iste funkciu zrkadla pochopil.
Denník leží tam obďaleč,
nesmieš však papier hodiť preč.

Bežali sme k denníku, ale zrazu prišli osoby v kapucniach a chceli ho vziať.
Uvidela som papier, a s Jamesom sme ho držali. Osoby začali miznúť a denník mal okolo seba kruh. Zobrali sme denník a sadli si do trávy.

,,Dajme si oddych!"povedal James.
,,Dobre. Tak teda dobrú noc!"
,,Dobrú!"

Nevedela som zaspať. James bol super, ale asi ma nemá rád. Určite už sa slúbil nejakej žene z ich storočia.


Pohľad Jamesa
Prehadzoval som sa v spacáku a rozmýšľal som o Betty. Asi sa jej nepáčim. Však som taký staromódny...



Dúfam, že sa Vám páčil príbeh. Ďakujem za čítania aj votes.
Šťastné a Veselé Vianoce.❄️🎄❄️

Fotografia ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang