Elif , İrem , Emre , Emir lise öğrencileri hepsi 9- E sınıfına gidiyolar daha tanışmamış olsalarda '' yeni hayata ilk adım ''
sabah saat 08:00 daha okula gitmeye 2 st var tam yatıp uyumaya devam edeceken annemin cırtlak sesi ''elif uyan okula geç kalcan '' demesi yeni hayata ilk adım buysa hiç uyanmayım daha iyi diye homurdandım '' tm anne uyandım diyip elimi yüzümü yıkamaya geçtim ...
dolabıma uzun gene baktıktan sonra yine hiç bişey yok ... sonunda !! güzel olmasada kombin bulmuştum . '' yırtık pantolon ve kısa bluz giydim . saça gelince topuz yapıp ve kehkülerimi düzleştirdim rumelmi sürdükten sonra hazırdı !! :D ''sıkıcı kombin ile ...''
irem sabah saat 08:01 aisini ağzıyla uyanmıştı . neymiş tenblmiş sboyna uyuomuş , liseyi önemsemiyomuş ''sanki kendisi çok önemsiyo ... herneyse diyip ''irem dolabına göz gezdirmiş gene hiç bişey bulamaış ki daha dün onca alışveriş yapmasına rağmen ... sonunda !! ''güzel şık olmasada o günlük kombin !'' siyah şortunu giydikten sonra üstüne şık kırmızı bluz buldu ve şıktı ama tarzım değil diye homurdand . o sıra ''irem kız saat 09:00 oldu gel kahvaltını yap . '' homurdanarak '' tm anne ''
Elif , irem i Emre , Emir uyanmış , giynmiş annelerin zoruyla kahvaltı yapıyolarmış
irem yeni hayata ik adım farketmicek gene sıkıcı okul sınavlar tek fark çok ders olcak ..
Emir ise anne ya bu gün okula gitmem gerek yok demiş ve kendisini okulda bulmuş :D
Okul . kocaman binalardan oluşan içinde saçma salak insan dışı varlıklat bulunan bir .... ne olcakıt bu yıl ? 9-E sınıfını araken iremle ,Emre çarpışırlar emrenin bakmamsına bozulan ve yoluna devam eden irem ağız burun girecekti ama yapamıyordu .. ne oldu ona ? aşıkmı oldu ? ''hyr'' diye homurdandı ..
11-E sınıfa gelmiştim çantamı dışarı çıkarken kız ama erke gibi davranan birine çarptı Elif prdn diceken kız ''*******''... Elif sinirlenip kızın saçındna tutu o sıra kızın sevgilisi görünce Elifi tutu gibi fırlatırken tam düşecekti ... biri tutu . kimdi o ? arkasına bakacaktı parfüm kokusu genzini yaktı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lise Aşkı
RomanceBir aşk romanı . 4 gencin macera , aşk dolu seruveni . o dörtlüyü ayırmak isteyen bir çok kişi olmasına rağmene küçük kavgaları başka bir şey olmayan birirlerine tukun olan aşıkların romanı ...