irem gece yalnız ve soğuk sokaklarda ve yoluda bulamıyordu . özelikle o an yabancılarla konuşamıyordu . o sıra yanına biri oturdu . . uzun süre önüne baktı ve ilk sözü kayboldunmu ?
iremin gözleri ışıldadı bir türk belki yardımcı olabilirdi sonra sorusuna cevap verdi '' evt 9 sınıf öğrencisiyim ve türküm okula geziye gelmiştik dikatimi bişey çekti ve gruptan kayboldumu farketmedim ve sonuç kayboldum '' peki sen kimsin? ''
Ben benim adım '' Ata '' uzun zamandır burdayım
Ne oldu ? Seni tutan ne ? Niye gitmiyorsun ?
Ata isteksizce gülümsedi ve çok sorun var küçük kız ..
Bana ne olduya gelince :
senin gibi geziye gelmiştim kayboldum . Ama kimse arayıp sormadı belki aramışlardır bulamamışlardır . Beni tutan tek şey gidiş bletimin olmaması çok çabaladım polise gitim derdimi anlatamadım para biriktirdim sokakta kaldım için soyuldum .
Ama sen benim gibi olmıcan çok şanslısın küçük kız . Bu civarları iyi biliyorum kaldınız yeride .
''sende bizimle gelsene ''
Hyr !!
''neden ?''
Gerek yok alıştım buralara bir ömür boyu burdayım iyi hem böyle hadi kalk gidelim
irem isteksizce kalkar ve onunla gider uzun bir yolu sesizce geçirdiler .
''vardık ''
''Dur birazcık bekle lütfen ya yoksa bende gelirim ''
'' tamam deli kız dedin olsun ''
içeri girerler ve otel çalışanı dilenciler giremez diyip dışarı atarken , Ata ''pişman olcan şeyler yapma dedi ve otel çalışanı içeri aldı.''
Elifi kridorda gören irem ''Eliff !''diye bağırır Elif arkasını dönünce mutlumu olsun yoksa şokamı girsin seçemedi ama mutlu olmayı tercedip yanına gitti .
''Nasıl geldin ? Nasıl olduda kayıplara karıştın ?''
'' irem sadece Müdür nerde diye sordu .''
'' Odasında yatıyodur ''
''Glipa hersene 1 öğrenci kayıp olunca aramak yerine odasında yatıyor ''
'' Ne demekti ?''
parmayla işaret eti '' Adı Ata oda 1 sene önce falan kaybolmuş ve gezide geri dönmeye çalışmış ama birsürü derd olmuş sonunda pes edip ömür boyu burda kalmayı tercih etmiş . şimdide gitmek istiyor zorla kalıyor peşinden gelirim diyince birazcık kalcak o sıra ikna edecem ve o çocuk Ailesine , Okuluna geri döncek !! ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lise Aşkı
RomanceBir aşk romanı . 4 gencin macera , aşk dolu seruveni . o dörtlüyü ayırmak isteyen bir çok kişi olmasına rağmene küçük kavgaları başka bir şey olmayan birirlerine tukun olan aşıkların romanı ...