4 .Bölüm : itiraf , Aşk, Hüzün

38 4 0
                                    


aradan 1 hafta geçmişti hocalara fln alışmıştık . ama kşmse bizim ilişkimize çekemiyodu her yönde .

saat 12 :00 öğle saati irem ,ben ,emir ,emre geziyoz , emrenin canı sıkın gibiydi ilk sö benden çıktı '' mq mısnız niye 2 nizin canısıkın '' emre patlamış gibi .. irem sana bişey dicem ''de '' kızmak yok .''okey'' seni seviyorum irem !! . irem donmuş kalmış ''Ooooo '2 diynce irem sirkelendi ''sus kız '' dedi ''ok abla '' :D bende irem de seni seviyo diyince emre doğrumu bu diye sordu . irem sadece kafa salamakla kaldı . emre o sevinçle iremi tutp döndürmeye başladı 'dur mq deli çocuk '':D bende al 1 i sevinirken sen niye üzülüyon emir boşver diye atlatı . okul çıkışı olmuştu nedense emiri görünce kalbim hızlı hızlı çarpıyo aşık olduu düşünoydum ama anavratda küfür ediyodum biz arkadaştık sevgili fln olmazdık :( tam okuldan çıkarken emir geldi '' dur 1 dk '' hani bana sordun ya ne oldu diye '' evt '' sana bişey dicem ''ne ? '' seni seviyourm hata uzn zamandır ilk gördümden beri dedi . benim o an tüm laflar boğazıma dizlidi bende seni diceken kızn teki gelip aşkım 2 st seni dışarda bekliyorum dedi ve ben şoka girdim tüm dünya başıma yıkılmıştı sanki sadece emire tokat şaplatıp emir yanlış yere oldu elif dedi ''hyr hata tam isabet oldu '' ya walla tek seni seviyorum onu tanımıyorum bile .

oha aşkım ne diyon 2 yıldır sevgiliyiz

emir ''yuh mall diye geçindi .... ''


Bir Lise AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin