Emre ve Emir okula varmışlardı . uzun süre beklediler ama kızlar haylandaha gelmeyince kuşkuya kapıldılar . O sıra ikisine aynı anda mesaj geldi . şimdi bu kimdi ? inşallah kızlar oyun oynamıyordur . mesaja baktılar ve mafya !! 1 resim yolamıştı . Elif ve İrem . Ne işleri var ? Nasıl kurtarcaz ? polisemi gitseki diye iç geçirdiki o sıra mesaj geldi yine ''Eğer polise giderseniz kızıları yok sayın yazıyordu .. '' Elleri koları bağlı kalmışlardı ne yapcaklardı şimdi ?
Aileri mrk eden kızların ailesine 2 side geziye gitcez diye bişeyler uydurmuştu 1 hafta öyle geçmişti hiç bişey yapmadan ..
Gene günlerden cuma saat 12:00 gösteriyorken gene mesaj geldi artık ikisi açıp bakmaya korkuyodu 2 sinin cesedini görmeye kızlara bişey yapmazlar deyilmi off ne olcaktı şimdi ve mesaja baktılar .
''kızlara bişey yapmıcaz atacağım adrese gelin orda hesaplaşalım ''
ısızz kimse yokdiki İremi biri arkadan önlerine doğru fırlatı ve tam düşcektiki Emre tutu bir ses o sıra '' Etrafına 1 göz at istersen sonra tekrar almayı düşünebilirsin dedi''
Nişancılar !! ireme doğru tutmuş ve Emre ordan uzaklaştı .
''Emre sizin işiniz onla değil bırakın gitsin gelin benle hesaplaşın''
aynı ses '' Ooo cesur adam '' ''emir ya sen hangi manzarayla karşılaşmak istersin ?''
''Emir eğer Elifle ,İremin kılına zarar gelsin o zaman gör ''
o sıra içerden silah sesi duyuldu ...
Emir ''Eliffffff!!!!!!''
Adam gülmeye başladı .
Nerdesin lan adamsan çıksana karşıma teke tek gel cesaretin varsa .
o sıra kapıdan Elifi fırlatmışlardı tam düşceken Elifi tutu ki eline sıvı bişey gelmişti kan olmasın gerçekten vurmuş olamazlar değilmi bu kadar acımasız değildiler ? Elini çekti ve kanla karşılaşınca Emir deliye döndü ikisi birden nişancıların üstüne doğru yürüdüler ama hiç bişey yapmıyolardı işleri bizle değil diye düşündüm ama cana kıymakta olmaz hata en sevdiklerini ...
Nişancılar halolmuştu .
o sıra aynı ses '' cesur adam , yoldaki sevgilini unutuyorsun ama . Emir yola bakar ve Elif ARABA !!
Emir koşmaya başladı ve çığlık sesleri ortalığı yıkmıştı ...
Bir kaç dk geçti ve Emir gözlerini açtı . kucanda emir başında Emre ilerde Ambulans ve polis kim haber vermişti ?
Ata uzaktan göründü ve yanımıza gelmişti görüntüsü olmayan sesi olan adamda çıkmıştı . Emir Ataya ''şu garip adan o mu ?''
Ata '' Evt '' Emirle Emre aynı anda birbirlerine baktılar . Ata ekledi zaten adamın akli dengesi yerinde değilmiş 2 yılmı önce ne oğlunu kaybetmiş . Onu 2 kişi getirmiş hastaneye ve onları sorumlu tutyo ki sanırm sizde o 2 kişisiniz dedi ''
Aynı anda ''evet biz götürdük de bizde suç ne yardım etik ''
''Ata sadece sizin yaptınızı sanıyor o yüzden ''
Herşey sanmakla olmuyor gidip adam akılı arartısaymış diye ekledi Emre
Emir ise onun yüzünden iki kişiyi kaybetcektik . Ya resmen Elifi ezdircekti
Ezmek derken dedi Ata ?
Olayı Ataya baştan anlatı ikisi sonunda 1 kabusdaha sonuna gelmişlerdi sence bundan sonra ne olcak dersiniz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lise Aşkı
RomanceBir aşk romanı . 4 gencin macera , aşk dolu seruveni . o dörtlüyü ayırmak isteyen bir çok kişi olmasına rağmene küçük kavgaları başka bir şey olmayan birirlerine tukun olan aşıkların romanı ...