o an arkadan biri gelip Ayıya birşeyle vurdu ve ayı yere yığıldı arkasında Emir ve Emre görüldü ya yanlarındaki baygın kız kim ? Ata nerde ? Elifin dikatini çeken yere damlayan kan olmuştu ve ikisinede bakınca yaralıydılar . İrem yanlaırna gitti ve yarıdmcı oldu ben pansuman malzemelerini bulup pansuman yaptım kız ise içerde yatıyordu ve Emir , Emre yatıyolardı yarı canlı yarı ölü gibi ...
Emir olayı gücü yetince anlatmaya başladı..
oraya vardımızda kıza ayı saldırıyodu ve kızın çığlıkları çığ düşmesine sebeb oldu . Ata karın içinde kayboldu . Onu bulduk alacaken 1 ayıdaha çıkıp onun yanına geçti kurtarmayı denedik ama ayı bizede saldırdı kaçmak zorunda kaldık .
Emir onları anlatıktan sonra tüm dünya başıma yıkıldı . uzun zaman geçmişti İrem unutacak bişeyler arıyor Emir ve Emre yatıyordu .
Bu kadar kolaymıydı ? Unutupta eskisine dönme ?
Arka kapıdan gizlice dışarı çıkıp arabalardan birini alıp ayak izlerini takip etmeye başladım .
Buldum Ata yerde yatıyordu ortada ayıda yoktu tam gidip arabya taşıcaken arkadan ayı gürlemesiyle tüm mutluluk geride kaldı . Ne olcaktı orda kalacakmıydı tuzak gibi bişey olmuştu ki arkasına döndü ve ayı tam saldırdı kolumdan biri çekti . kimdi ? Atamı baygın yatan çocuk biyanda nasıl ayıldı ? Gözlerini açtığı gibi Emiri gördü yaralı kolu kanamya başlamıştı eline adığı bir sopayla ayının kafasına geçirdi .
''hadi deli kız yardım ete uzaklaşalım burdan dedi '' ...
sonunda motora atlayıp oraya geri dönmemek üzere uzaklaşmışlardı ..
vardında Emre uyanmıi , İrem endişeler içinde ve kız uyanmıştı gerçi o kız kimdi meraktan çatlıcaktı .
İçeri girer girmez kız söze girdi .Başınıza bela açtım şimdiden özür dilerim diyip olayı anlatmaya başladı ...
Bu arada kendimi tanıtmadım adım '' Nihal '' tanışmamız kötü oldu teşekür ederim herşey için memnun oldum diyerek sözünü bitirdi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lise Aşkı
RomanceBir aşk romanı . 4 gencin macera , aşk dolu seruveni . o dörtlüyü ayırmak isteyen bir çok kişi olmasına rağmene küçük kavgaları başka bir şey olmayan birirlerine tukun olan aşıkların romanı ...