sabah saat 08:00 ilk defa kimse uyandırmamıştı . Ata , Emir , Emre iyileşmişti ve Nihal bizim sınıftaydı ve evet bu gün okul var yine başlıyor sıkıcı dersler .
Dolabıma bir göz gezdirikten sonra siyah bir etek ve üstüme beyaz danteli bluze benzer bişey buldum kot ceket veya deri ceketi giyip evden kendimi atacaktım ...
''iremin telofonu çalınca '' irem mız mızlanalark kalkar ve telofonu açar .
''aloo günaydın aşkım ''
''Günaydın Emre ''
'' çabuk hazırlan dördümüz kahvaltı yapcaz ''
tamam geliyorum konum at
''ok aşkım ''
irem mecbur ister istemez dolabının başına geçti . O am sadece beyaz benekli siyah bir tulum bulmuştu . saça ise topuz yapıp geçti . oda sonunda hazırdı .
hepsi 1 lokantada buluşmuştu adı ise '' dörtlü lokantası ''
O sıra siyah ceketli , gözlüklü, pantolonlu , gömlekli kısacası herşeyi siyahdı . 4 adamlardı peki neden bizim masaya bakıyolar ? Herneyse yemkler gelmişti biraz yediler ve sanki Emre ve Emirde gariplikler vardı . Ne oldu bunlara ? Emir ve Emre tek bahane olarak wc ye gittiler .
saat 09:30 yarım saat kalmıştı ve bu mallar haylandaha gelmemişlerdi . Nerde bunlar ? siyah adamlarda yok ki Emirle Emrenin arkasından çıkanakadar .
Emre masaya gelip olayı anlatı ve sadece kaçmalıyız diyerek kapıya yöneldi
Ne işleri vardı bunların mafyayla ?
Dışarı çıkarken Emir koluma girdi , Emre ile İrem kol kolaydılar . Emre arkasına bakarak bu adamlar bizi takip ediyo dedi . '' tam koşacaken ''
'' sizin mafyayla ne işiniz var diye sordu irem ''
Emre homurdanarak ''sonra anlatırız ''dedi
Ben ''ya şimdi ya hiç ya anlatırsınız gelirim yada burda kalıyorum ''diyince Emir kolumdan tutu ve ağaç kenarına çekti . Emre ve İremde gelmişti . Tam tekme atacaken Emir kolarını çekti . ve olayı anlatmaya başladı ve telofonu karıştırarak mesajı gösterdi.
''Eğer duyduklarınızı birine anlatırsanız en yakınınızdan başlarız ve çok canınız yanar yazıyordu''
''ben sadece hiç bişey yapamazlar diye homurdan dım ''
Ama bir yandan ise korkmuyorum değil ...
O günden sonra aradan 1 hafta geçti iremle okula gidiyorduk . Arkadan birileri bize seslendi ve yine o adamlar etrafta kimse yoktu kuş cıvıltıları bile kesilmişti ve hiç bişey yapamıyorduk ayaklarımın bağı çözüldü adım atacak halim kalmamıştı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Lise Aşkı
RomanceBir aşk romanı . 4 gencin macera , aşk dolu seruveni . o dörtlüyü ayırmak isteyen bir çok kişi olmasına rağmene küçük kavgaları başka bir şey olmayan birirlerine tukun olan aşıkların romanı ...