Can't Hide from yourself

1.2K 284 277
                                    


Dream Diana Shay jest ponadprzeciętną intelektualnie i urodziwie dziewczyną, która ma ułożony plan na conajmniej dwadzieścia przyszłych lat.

Niestety nie miała możliwości, by ułożyć go sama. Radykalni rodzice i chłopak, sprawdzający każdy jej ruch, zrobili to za nią.

Czy Dream jest szczęśliwa?

Przynajmniej tak myślą osoby trzecie, a jak jest w rzeczywistości...?

Wszystko się zmienia, gdy w jej życiu pojawia się Zayn Malik - wytatuowany, punkowy chłopak o nieprzeciętnej urodzie i buntowniczym zachowaniu.

Jego tatuaże, nawyki, zachowanie i lekceważenie wszystkiego wokół, denerwuje ją, jednak dziewczyna nie może poradzić nic na to, że zaczyna coś do niego czuć, a jej miękkie serce ulega pod naciskiem.

Wkrótce on pokazuje jej swoje życie: alkohol, imprezy, szybka jazda, nikotyna, seks. Czyli normalne życie niegrzecznego chłopaka. Dziewczyna w końcu, sama zaczyna przekonywać się, jak bardzo była krzywdzona przez rodziców.

W oczach osób Trzecich Zayn jest rozpieszczonym bachorem, który robi zupełnie czego tylko zapragnie.

Jak jest naprawdę?

Czy Dream pozna prawdziwe oblicze Zayna?

Tego dowiecie się w Can't hide from yourself...

* * *

Cześć! A więc króciutko: Oficjalny start opowiadania nastąpi po Nowym roku.

A dziś, z okazji Mikołajek przychodzę do was z króciutkim przedsmakiem 8)

Jak wam się podoba zwiastun?

Wykonała go: kroplaaa, naprawdę jestem mega zadowolona... wręcz zakochana 💕💕

Can't Hide From Yourself.. |Z.M|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz