Part 3

211 28 16
                                    

-Και τωρα οι δυο μας...ειπε πλησιαζονατας με απειλητικα ενω τα ματια του αστραφταν...εχω αρχισει να φοβαμε...

-Ναι...ποπο περασε η ωρα καληνυχτα...

-Μα καλα θα πας για υπνο??? Υπαρχουν πολυ πιο ενδιαφεροντα πραγματα να κανουμε...

-Καποια αλλη στιγμη ειμαι πραγματικα πολυ κουρασμενη, ειπα ομως εκεινος ηρθε ακομα πιο κοντα με επιασε απο τη μεση και κολλησε τα σωματα μας...ειμασταν στην κουζινα και το μονο φως που υπηρχε ηταν το φεγγαροφωτο που εμπενε απο το παραθυρο και μας ελουζε...το ματια του ειχαν αλλαξει απο καταπρασινα ειχαν μετατραπει σε εντονο φωτεινο μπλε...μαλλον επηρεαστηκαν απο την πανσεληνο...Με κολλησε στον τειχο και μου ειπε...

-Κατσε ησυχη και θα περασουμε πολυ καλα...οχι ρε γαμωτο ειχε μεθυσει...σκατα τι σκοπευει να κανει??? Εχω αρχισει να φοβαμαι...μου κατεβαζε σιγα σιγα τη ζακετα απο τους ωμους και για καθε μερος του χεριου μου που αφηνε ακαλυπτο εδεινε και ενα φιλι στο συγκεκριμενο σημειο...ηξερα που πηγαινε ολο αυτο και δεν ημουν ετοιμη επρεπε να σταματησει...

-Τζακ...εχεις πιει...σε παρακαλω σταματα...ειπα και η φωνη μου εσπασε στο τελος...ημουν ετοιμη να κλαψω...και τοτε εκεινος ξεσπασε σε τρανταχτα γελια...με κοροιδευε τοση ωρα το γαιδουρι???

-Επρεπε να δεις τη φατσα σου...λεει συνεχιζοντας να γελαει...εγω τον χτυπησα στο χερι...

-Εισαι ηλιθιος??? Ημουν ετοιμη να κλαψω...

-Συγγνωμη βρε μωρο μου δεν μπορουσα να αντισταθω...αλλα μην ανησυχεις θα γινει και αυτο καποια στιγμη...ειπε κλεινοντας μου το ματι...

-Μπορεις απλα να μου δειξεις που θα κοιμηθω???

-Μα αυτο ειναι απλο...εδω...ειπε δειχνοντας το στερνο του...

-Δεν σε πιανω...

-Εννοω πως θα κοιμηθουμε αγκαλιτσα...

-Και γιατι αυτο???

-Επειδη θελω να κοιμηθω αγκαλια με το μωρο μου

-Τελος παντων αντε παμε γιατι δεν σε βλεπω απο τη νυστα...ειπα και χασμουρηθηκα...

-Σιγα καλε θα μας φας...ειπε εγω ειχα κλεισει τα ματια μου και ημουν ανικανη να τα ξανανοιξω...προφανως το καταλαβε

-Αστο σε εμενα...ειπε και με σηκωσε σε στυλ νυφης...ενιωσα να πεφτω πανω σε κατι μαλακο...ωραια επιτελους υπνος...

-Καληνυχτα, ψελισσα

-Καληνυχτα μωρο μου

{-}

Hapily Ever After...or not...Where stories live. Discover now